1. #46
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door pleistertje Bekijk reactie
    Jij bent zo gebarainwashed. Nederland is trots op jou! Jij bent het bewijs dat hun eenzijdige gemanipuleerde nieuwsberichten werken!
    Kun je aangeven wat niet juist is wat ik schreef en daar bewijzen voor aandragen?

  2. #47
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Bot mag zijn mening hebben. Ik denk dat het wel mee valt, en dat Bot een te zwart scenario schetst.

    Want linksom of rechtsom. Bij een megalomane autocratische fanaat als Erdogan kun je het toch nooit goed doen.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    247
    11-10-2014

    Turkije roept op tot geweld omdat ze in holland geen politieke campagnes voor de dictator erdogan willen. Daar valt niet mee te praten meteen dreigen met sancties en dan denken ze daarna gezellig te kunnen spreken hier .

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Cool Tweede Turkse minister via achterdeur naar Nederland

    ROTTERDAM - De Turkse minister voor Familiezaken, Fatma Betul Kaya, is per auto uit Duitsland onderweg naar Nederland. Het lijkt erop dat Turkije Nederland zo alsnog in het stof wil laten bijten in een snel verergerende diplomatieke crisis.



    Donderdag was er ook al sprake van dat Betul Kaya naar Nederland zou reizen in plaats van de minister van Buitenlandse Zaken Mevlüt Çavuşoğlu, die in Rotterdam niet welkom was. De zaal in Hengelo waar ze zou spreken werd echter afgezegd. Vandaag besloot minister Çavuşoğlu toch naar Rotterdam te komen, maar Nederland verbood hem om te landen op het vliegveld va Rotterdam. Het bliksembezoek van Betul Kaya is de nieuwe troefkaart die Turkije trekt.


    http://www.telegraaf.nl/binnenland/27781304/__Toch_minister_met_auto_NL_in__.html

  5. #50
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Als dieven in de nacht moeten de vazallen van fascist Erdogan het land binnensluipen om hun gif hier te verspreiden.

    Om je te bescheuren. Weg met die sukkels. Ze gaan maar in eigen land campagne voeren
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Zoutkorrel Bekijk reactie
    Zou mooi zijn als er bij jou een bommetje neervalt. Graag gedaan!

    Dank je wel voor meteen het leveren van een voorbeeld.

    Waar staat de AKpartij ook al weer voor?

    "Partij voor Rechtvaardigheid en Ontwikkeling"

    Voor beide punten haal je bij deze meteen een onvoldoende.

  7. #52
    ❤️❤❤️❤

    Reacties
    14.283
    08-05-2009

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Als dieven in de nacht moeten de vazallen van fascist Erdogan het land binnensluipen om hun gif hier te verspreiden.

    Om je te bescheuren. Weg met die sukkels. Ze gaan maar in eigen land campagne voeren
    Wow. Zo fel en vol haat .wat kan jou het schelen man. Ik lig er in iedergeval niet wakker van.

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    "Tweede Turkse minister via achterdeur naar Nederland"

    Geeft meteen aan hoe de Erdogan overheid te werk gaat.

    En geeft meteen te kennen over hoe Erdogan cs te werk gaan.
    Wie weet wat ze nog meer op zo een manier regelen?

    btw, zijn er al ooit bewijzen geleverd voor wie er achter de coup zat?

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Als dieven in de nacht moeten de vazallen van fascist Erdogan het land binnensluipen om hun gif hier te verspreiden. Om je te bescheuren. Weg met die sukkels. Ze gaan maar in eigen land campagne voeren
    Als de voordeur wordt dicht gehouden door hypocriete democraten kiezen de rechtvaardigen voor een zij deurtje om het recht te laten zegevieren. Wat in Nederland ‘recht’ en ‘democratie’ wordt genoemd, is in werkelijkheid het onrecht en de dictatuur van de bezittende en heersende klasse.

  10. #55
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door _Dramaqueen_ Bekijk reactie
    Wow. Zo fel en vol haat .wat kan jou het schelen man. Ik lig er in iedergeval niet wakker van.
    Van mij mag ze best een kopje koffie gaan drinken op het Turkse consulaat.

    Maar ik snap niet wat ze nog in dit land komt doen als haar grote baas Nederland een land van NAZI's en fascisten noemt.

    Ja, ik ben heel erg fel tegen mensen die proberen om een alleenheerschappij (Erdogan in Turkije) te stichten. Mensen die deel uit maken van een regering die de vrije pers de nek omdraait en die iedere tegenstander monddood maakt, ontslaat op opsluit

    Ik heb niks tegen mevrouw persoonlijk. Maar ik ben wel fel tegen de antidemocratische visies die ze vertegenwoordigd.

    En haat ken ik niet. Aan die ziekmakende emotie zal ik me nooit overgeven.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    ...
    Welke idioot heeft nou topics samengevoegd waardoor het een zooitje is geworden? Wees blij dat er gevarieerde topics zijn want het aantal leden die topics openen zijn in deze rubriek vergeleken met vijf jaar geleden op een hand te tellen.

  12. #57
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Ik vind het maar een vreemde zaak. Ik verwacht dat de PVV en VVD veel zetels binnen slepen alleen vanwege dit onderwerp.

  13. #58
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Ik vind het maar een vreemde zaak. Ik verwacht dat de PVV en VVD veel zetels binnen slepen alleen vanwege dit onderwerp.

    Laten we iig hopen dat het wind uit de zeilen van de PVV weg zal halen.

  14. #59
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Laten we iig hopen dat het wind uit de zeilen van de PVV weg zal halen.
    Ik denk het niet hoor. PVV en VVD gaan dit 100% benutten en uitspelen in de verkiezingen.


    Dank je wel Turkije en de Turkse gemeenschap in Nederland.

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    De pvv zal haar dankbaar zijn zo vlak voor de verkiezing.....