1. #391
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Wat wel weer aangeeft dat Erdogan niks anders is dan een straatvechter en de grootste pestkop op school. Niveautje stoeptegel.
    En Nederland was zo dom om er op te reageren

  2. #392
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Ik weet niet wie jullie wijs heeft gemaakt dat een nucleaire bom onder een F16 met een speciale code geactiveerd moet worden voordat je de nucleaire lading kan gebruiken. Het is inderdaad het ontstekingsmechanisme (dus niet een code) die de bom laat exploderen op het gewenste moment inclusief de nucleaire lading. Het zijn geen lange afstand raketten van 20 meter lang die vanaf de grond, een schip of onderzeeër afgevuurd kunnen worden en waarvan gezegd wordt dat (in ieder geval) de president van Amerika een code moet invoeren. Zonder die code kunnen ze ongetwijfeld ook gebruikt worden, in een noodsituatie gaat een generaal echt niet op toestemming van de president wachten.
    Ligt eraan wat je verstaat onder nucleair, een bom van uranium gaat gewoon af als de delen zich mengen tijdens de impact, en daarom is men vaak bang als een land als Iran of iets uranium heeft,
    dit is makkelijker te maken dan bijv een echte nucleaire bom van plutonium.
    En als tactische raket kan een kernkop er altijd op gezet worden, een echte strategisch wapen wordt volgens mij pas geactiveerd als ze tot een bepaalde afstand van hun doel zijn, en sommige werken zelfs op radar zodat ze zichzelf activeren als ze in de buurt komen.

  3. #393
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Heeft niets met welke religie dan ook te maken. Hij haalt er van alles bij dat helemaal niet relevant is. Bijzonder.

  4. #394
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Toen Nederland je toegang had ontzegt kon je er ook voor kiezen om via Skype of een andere internet feed de Turkse bevolking toe te spreken,
    waarom zo respectloos doen tegenover Nederland? wordt echt moe van die gast.

  5. #395
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    “Ik roep mijn Turkse broers op, jullie zullen doen wat nodig is. Zij die de honden op mijn burgers (in Rotterdam, red) hebben losgelaten zullen daar een prijs voor betalen.”

    Een smerige en gevaarlijk ophitser is die man.

    Doen wat nodig is? Welke prijs?

  6. #396
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Nescio Bekijk reactie
    Deze minister voor familiezaken (Waarom vraagt overigens niemand zich af waarom je daar een minister voor nodig hebt, maar dat is een andere discussie) heeft een enorme plaat beton voor haar harses. Vóór dat ze naar Nederland kwam is ze al verzocht niet te komen. Wat verwacht je voor reactie als je besluit dat te negeren en toch te komen. Dan ben je zeer bewust bezig om een reactie uit te lokken. En die heeft ze gekregen. Prima en rustig gehandeld van de Nederlandse overheid.

    Dan het geblaat over gebrek aan democratie en gebrek aan vrijheid van meningsuiting in Nederland. Het wordt geroepen en vele roepen het na, maar kan iemand mij vertellen waarom dit hier dan beperkt zou worden. Wat heeft dit te maken met gebrek aan democratie, wat heeft dit te maken met gebrek aan vrijheid van meningsuiting. Alleen maar beeldvorming. Heel erg slap van de Turkse regeringsvertegenwoordigers.

    De vergelijking me de Nazi's en fascisme is zo treurig dat eigenlijk ieder commentaar hier op te veel is. Waar haalt men deze waanzin vandaan. Een klap in het gezicht van de velen die door de Nazi's en het fascisme zijn om gekomen. Ga je schamen Turkse regering.
    Erdogan heeft er al diverse keren op gehamerd dat er meer Turken moeten worden geboren.
    Zou zelfs de plicht van moslima's zijn veel kinderen op de wereld te zetten.
    Alles in het licht bij hem van macht.

  7. #397
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Toen Nederland je toegang had ontzegt kon je er ook voor kiezen om via Skype of een andere internet feed de Turkse bevolking toe te spreken,
    waarom zo respectloos doen tegenover Nederland? wordt echt moe van die gast.
    Je hebt helemaal gelijk. Hij zoekt bewust het conflict.

  8. #398
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    [QUOTE=_Felix_;132225804]

    Tsja. Heel treurig dit. En 'mijn burgers'?? Sinds wanneer bezit hij mensen. Een hele rare ophitser dit. Voorlopig doet Nederland het goed wat mij betreft. Gewoon rustig blijven en niet meedoen met hysterisch geschreeuw. Prima. Verstand zal overwinnen.

  9. #399
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Als je ongelijk hebt gewoon keihard racisme, islamofobie roepen.

  10. #400
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door pleistertje Bekijk reactie
    peej denk echt dat Nederland een statement heeft gemaakt, maar ze staan zoals gewoonlijk weer voor schut. Echt niemand neemt die Hollanders serieus. De minister die 's morgens geweigerd was door Nederland was 's middags alweer in Frankrijk.

    Zeg lees een een Turks krantje of website...

    Turkije heeft een pak op zijn billen gehad en is nu de wonden aan het likken.
    En wederom aan het dreigen, zoals we gewend zijn van de Anatolische tandloze leeuw.

  11. #401
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door monk_i Bekijk reactie
    Nederlanders hebben altijd de neiging om te laten zien dat ze relevant zijn. Ook met de oorlog in Syrië wouden ze maar al te graag meedoen, door bommen te gooien op weerloze burgers.

    En Turkije is het "grootste" vliegveld van Europa aan het bouwen... hahahahaha

    Praat eens over groot-doenerij...

  12. #402
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Er waren ook behoorlijk wat 'Grijze Wolven' aanwezig zo aan de beelden te zien. Het welbekende 'satanische' handgebaar viel mij duidelijk op.

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Grijze_Wolven
    Die zijn altijd tijdens Pro Erdogan bijeenkomsten aanwezig.

  13. #403
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Persoonlijk vind ik wel dat in deze kwestie, de ganse EU hetzelfde standpunt had moeten innemen.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  14. #404
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Ma-at Bekijk reactie
    Toerisme/valuta zorgen?

    Zeg niet, dat je daar niets vanaf weet...

    Als je er niets vanaf weet is het wel erg slecht met je huidige kennis van zaken gesteld...

  15. #405
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Die zijn altijd tijdens Pro Erdogan bijeenkomsten aanwezig.
    En wat vind jij van deze groepering?