1. #376
    MVC Lid

    Reacties
    981
    06-10-2013

    Nederlanders spreken het beste Engels! Kijk maar :


  2. #377
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    Citaat Geplaatst door monk_i Bekijk reactie
    "Show me your doodles."
    daar zou rutten wel rooie oortjes van krijgen hoor

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  3. #378
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    " in een noodsituatie gaat een generaal echt niet op toestemming van de president wachten."

    Serieus! Laat je nakijken!!!!!!

    Er zit een beveiliging system in zulke ondingen, als de juiste code niet gebruikt wordt.
    Dan zal de binnen kleine ontploffing niet gebeuren. En deze kleine ontploffing zorgt
    voor de ketting reactie, en dan komen de atomen vrij...

    Anders heeft men mogelijk kans op een soort "dirty bomb". In het verleden zijn er
    ongelukken geweest met zulke wapens. Maar zijn de atoombommen zelf nooit
    afgegaan.

    En alles van dit is al lang achterhaald, want de USA heeft deze wapens al lang weggehaald
    uit het zeer instabiele Turkije. Want stel je voor dat zulke wapens in de handen van een
    verkeerde leider zouden vallen.
    Als een kerncentrale gehackt kan worden dan zal een beveiligingssysteem van een lange afstand raketje ook geen probleem zijn, toch?

    50 van de 90 nucleaire bommen zijn vanuit Turkije verplaatst naar Roemenië wat Rusland vervelend vind. En de overige 40 liggen nog in Turkije die ze kan inzetten indien het nodig is. De F16's van Turkije die deze bommen kunnen droppen hebben een paar jaar geleden nieuwe radarsoftware gekregen waardoor de gevechtsvliegtuigen van Israël niet langer als bondgenoten worden gezien zodat ze neergehaald kunnen worden. Altijd handig voor het geval Turkije een keer besluit om hun F16's die kant op te laten vliegen

  4. #379
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Of voor de Forum Voor Democratie of de VNL
    Hij was anders snel met tweety te spelen, nja kan ook wel hoor.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  5. #380
    80 gebruikers

    Reacties
    632
    18-03-2012

    Nazi duitsland propaganda heerst in nederland , hoe jullie je ook best doen nederland heeft gisteren bewezen dat Erdogan gelijk heeft en heel de wereld hier getuige van geweest.

    HEIL RUTTE

  6. #381
    MVC Lid

    Reacties
    981
    06-10-2013

    Nederlanders hebben altijd de neiging om te laten zien dat ze relevant zijn. Ook met de oorlog in Syrië wouden ze maar al te graag meedoen, door bommen te gooien op weerloze burgers.

  7. #382
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door Darkzeven66 Bekijk reactie
    Wat veel mensen vergeten aan te geven is dat deze kwestie een einde kan maken aan de dubbele nationaliteit. Recent zagen we al dat een meerderheid van de Nederlanders hieraan een einde wil maken. Met deze toestand erbij gaat de steun voor het afschaffen alleen maar groter worden.
    Dat denk ik dus ook.
    Trouwens ook voor Belgie, wij hebben Erdogan ook hier in Hasselt gehad, liep storm.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  8. #383
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    Citaat Geplaatst door monk_i Bekijk reactie
    Nederlanders hebben altijd de neiging om te laten zien dat ze relevant zijn. Ook met de oorlog in Syrië wouden ze maar al te graag meedoen, door bommen te gooien op weerloze burgers.
    brada wat verwacht je van een land met migiel de ruyter als "volksheld"

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  9. #384
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Je kan het hier niet mee eens zijn en je kan Nederland haten of wat dan ook, als de regering zegt je bent niet welkom, en je komt toch,
    dan ben je hypocriet en respectloos, en al die Turken die daar Erdogan roepen, stel je voor dat alle Nederlanders in Turkije, Rutte gaan roepen?
    Wat wil je daarmee bereiken in een ander land?? hoe vaak ik Nederland en Nederlanders verafschuw en vervloek, vind ik dat de Turken hier over de grens gaan,
    en laten zien hoe respectloos ze zijn naar dit land, Nederland verdient beter dan dit.

  10. #385
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Ja,onruststoker. De wedstrijd gaat gewoon door. Extra politie-inzet. Willen ze een 2e ronde?


    Al met al plaats jij enkel gebakken lucht. Er komt geen zinnig woord uit je vingers Hans.

    Er zijn leden voor minder gebanned. Ik zou op je tellen passen als ik jou was.

    Onruststoker.
    Gezellig !

    Blijf me maar Hans noemen.

    "..en belastert elkaar niet met bijnamen." (49,11)

  11. #386
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door pleistertje Bekijk reactie
    peej denk echt dat Nederland een statement heeft gemaakt, maar ze staan zoals gewoonlijk weer voor schut. Echt niemand neemt die Hollanders serieus. De minister die 's morgens geweigerd was door Nederland was 's middags alweer in Frankrijk.
    Nadat hij al door twee landen geweigerd was. Hopeloos zoekend naar een plekje waar hij zijn dictatoriale boodschap wel kwijt kon.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  12. #387
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Deze mensen hebben gisteren in Rotterdam ook staan demonstreren. Grijze Wolven


  13. #388
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Weer een schoolvoorbeeld dat jij niets van statistiek snapt, en al helemaal niet kunt rekenen... Zucht...
    Speciaal een schoolvoorbeeld voor jou;

    Sjonnie en Anita krijgen 1 kind en Henk en Ingrit krijgen ook 1 kind. Hun kinderen krijgen samen ook weer 1 kind. Dit betekend dat de autochtone bevolkingsgroei afneemt.

    Achmed en Fatima krijgen 2 kinderen en Nourdin en Layla krijgen ook 2 kinderen. Hun kinderen krijgen samen vier kinderen. Dit betekend dat de allochtone bevolkingsgroei toeneemt.

    Dan heb je ook nog een grote stroom vluchtelingen die een bijdrage leveren aan de islamisering van Europa. Het gaat dus de goede kant op

  14. #389
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Erdogan: Dit was manifestatie van islamfobie.

    http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170312_0...-prijs-betalen

    Brussel -

    Nederland zal “de prijs betalen” voor de “schaamteloze” behandeling die de Turkse minister van Familiezaken zaterdag in Rotterdam moest ondergaan. Dat heeft de Turkse president Recep Tayyip Erdogan zondagmiddag gezegd in een toespraak in Istanbul.

    “Wat we gisteren zagen was een manifestatie van islamofobie”, zo vertaalt RTL-journalist Olaf Koens de uitspraken van Erdogan. “Het is een ontwikkeling. Het westen heeft het ware gezicht laten zien. Dit is fascistische druk. Het nazisme is herboren. Ik dacht dat het voorbij was. Maar het is niet waar. Het leeft. In het westen.”

    “Laten we kijken wat er woensdag (parlementsverkiezingen in Nederland, red.) gaat gebeuren”, ging Erdogan volgens Koens verder. “Ik roep mijn Turkse broers op, jullie zullen doen wat nodig is. Zij die de honden op mijn burgers (in Rotterdam, red) hebben losgelaten zullen daar een prijs voor betalen.” Dat er honden op betogers werden ingezet moet voor Erdogan de “woede” van Nederland aantonen. Ook daar zullen de Nederlanders een hoge prijs voor betalen, hield Erdogan vol.

    Erdogan bedankte in de toespraak Frankrijk omdat zij wel een bezoek van minister van Buitenlandse Zaken Mevlüt Cavusoglu toelieten. Zondagnamiddag spreekt Cavusoglu een meeting in Metz toe. “Frankrijk is niet in de val gestapt.”

    Toerisme

    Tegelijk probeerde de Turkse president toch ook nog het toerisme naar Turkije te redden. “Ik roep Turkse burgers in Duitsland, in Nederland en andere landen op!”, zo citeerde Koens Erdogan. “Neem je buren mee en kom op vakantie naar Turkije. Wij zullen ze laten zien wat gastvrijheid is.”

    “Laten we kijken wat er woensdag (parlementsverkiezingen in Nederland, red.) gaat gebeuren”, ging Erdogan volgens Koens verder. “Ik roep mijn Turkse broers op, jullie zullen doen wat nodig is. Zij die de honden op mijn burgers (in Rotterdam, red.) hebben losgelaten zullen daar een prijs voor betalen.”

    Erdogan bedankte in de toespraak Frankrijk omdat zij wel een bezoek van minister van Buitenlandse Zaken Mevlüt Cavusoglu toelieten. Zondagnamiddag spreekt Cavusoglu een meeting in Metz toe.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  15. #390
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Toerisme/valuta zorgen?
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~