1. #1561
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Nee ik denk dat het om een democratisch land gaat dat niet toestaat dat een ander land d.m.v. list, bedrog en misleiding wegen zoekt om burgers van dat democratische land op te hitsen, te manipuleren en/of te bedreigen en ook nog eens andere Europese haatturken oproept om lekker mee te komen rellen in rotterdam. Maar ik zei al eerder: 10 seconden googelen en je kunt je helemaal inlezen in dit onderwerp. Kun je eindelijk vestandige dingen zegge
    Erdogan aanhangers hoeven zelf niet na te denken.

    Alles wordt in hapklare (kleine) brokken voorgeschoteld,
    via de staatsmedia, of websites waar de leugens van de
    staats TV worden herhaald en aangedikt.

    Turkey No.1!

  2. #1562
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    De meeste Erdogan-aanbidders wonen buiten Turkije. Erdogan maakt hen het leven hier onmogelijk zodat ze terug zullen keren naar hun thuisland.
    Je hebt namelijk immigranten en kolonisten: teveel Turken hebben zich ontmaskert als de laatsten, weg ermee.
    Dit is Nederland, als je bij een ander land wilt horen moet je hier niet zijn en oprotten.

  3. #1563
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Minister-president: 'We betreuren het vastzetten van twee Turkse diplomaten'

    https://www.facebook.com/deJongeTurk...7476559068954/
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  4. #1564
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    De meeste Erdogan-aanbidders wonen buiten Turkije. Erdogan maakt hen het leven hier onmogelijk zodat ze terug zullen keren naar hun thuisland.
    Je hebt namelijk immigranten en kolonisten: teveel Turken hebben zich ontmaskert als de laatsten, weg ermee.
    Dit is Nederland, als je bij een ander land wilt horen moet je hier niet zijn en oprotten.
    ik wil bij nederland horen dat is tenminste een volk dat je nog kan naaien

  5. #1565
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    ik wil bij nederland horen dat is tenminste een volk dat je nog kan naaien
    Nederlanders zijn mensen, ik denk niet dat je tussen hen past.

    En naaien kan je alleen in je fantasie, en dan doe je het zelfs slecht....

    Loser.

  6. #1566
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Nederlanders zijn mensen, ik denk niet dat je tussen hen past.

    En naaien kan je alleen in je fantasie, en dan doe je het zelfs slecht....

    Loser.
    oh oké mensen met vier poten

    Ja klopt anita is al ver uitgehold door al die negers ik kan weinig verschil nog maken

    Losers zijn jullie die toekijken hoe iedere zwarte jullie vrouwen verwent

  7. #1567
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Je kletst uit je nek. De Nederlandse wet favorsieert het hebben van 1 nationaliteit, ook voor EU burgers. Dat er tig uitzonderingen zijn, is zo. Vandaar al die dubbele nationaliteiten. Maar vanuit NL's [perspectief is de stelregel het aannemen van de Nederlandse nationaliteit bij emigratie naar Nederland.
    Waar klets ik uit mijn nek? Wat heb ik in mijn reactie gezegd wat niet klopt? Kun je dat misschien aanwijzen?
    * Als EU burger doe je niet zomaar afstand van je oorspronkelijke nationaliteit als dat niet nodig is. Klopt dit of klopt dit niet?
    * Er wonen in NL verhoudingsgewijs meer Turkse en Marokkaanse Nederlanders dan alle andere nationaliteiten bij elkaar (uit jouw getoonde tabelletje), waardoor het ook vanzelfsprekender is dat deze laatst genoemde groepen verhoudingsgewijs meer te maken hebben met dubbele nationaliteiten of daar gebruik van maken. Klopt dit of klopt niet?
    * Met het aannemen van de Nederlandse nationaliteit heb je veel meer rechten en aanspraak op voorzieningen, waar niet-Nederlanders geen gebruik van kunnen maken! Klopt dit of klopt dit niet?
    Een simpele Ja of Nee volstaat.

    Ook mijn claim dat een dubbele nationaliteit (bijna) niet te traceren is voor de NL overheid klopt ook.
    Lees dit maar:
    "2e nationaliteit komt niet meer in bevolkingsregistratie
    Sinds 6 januari 2014 wordt de 2e of volgende nationaliteit niet meer opgenomen in de bevolkingsregistratie. Heeft u naast de Nederlandse nationaliteit ook een 2e nationaliteit? Dan komt die 2e nationaliteit niet meer in het bevolkingsregister als u zich laat inschrijven."
    Bron: https://www.rijksoverheid.nl/onderwe...-nationaliteit



    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    De rest van je verhaal is dikke duim zuigen. De islam en assimilatie erbij halen volslagen belachelijk. Veel poeha. Is het aanemen van 1 nationaliteit dan tegen de geest van de islam zoals je kwaakt? Wat een idiotie.
    Je richt je in dit verhaal duidelijk op Turken en ook heb je dat in het verleden gedaan met Marokkanen met een dubbele nationaliteit. Wat verschilt deze twee groepen van de rest van de volkeren met een dubbele nationaliteit? Hun uitgesproken islamitische identiteit en de daarbij behorende islamitische waarden en normen. En ik ken je langer dan vandaag. Hoe vaak moet je nou nog schuinbewegingen maken voordat ik weer door je heen prik en je weer je verontschuldigingen aanbiedt?
    Nu doe je weer alsof je neus bloedt. Je gaat weer de hypocriete biggentour op. Niet doen. Gewoon niet doen.
    Kwestie van tijd voordat je weer door de mand valt Zoals zo vaak al gebeleken is.

  8. #1568
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door Hayret Bekijk reactie
    heb je het over die ene nazi staat waar een gesluierde weerloze vrouw niet in een consulaat laat staan buiten openlijk mocht spreken en waar de nazi staat de opdracht hadden gegeven aan hun gestapo politie met scherp te schieten als dat gesluierde weerloze vrouw niet mee wilde werken?

    nazistische dictatuur en politie staat in een "democratisch" jasje waar democratie alleen geldt wanneer het hen uitkomt..
    Achut manneke toch, eerst was het een sterke vrouw met zwaar gewapende lijfwachten die er wel eens voor zouden zorgen dat mevrouw hier kwam spreken. En als het mislukt is Nederland een NAZI staat die een weerloze vrouw lastig valt?

    Mevrouw wist dat ze hier net zo gewenst was als een Koerd in Istanbul.

    Je maakt jezelf volstrekt belachelijk met je Erdogan retoriek. Je weet wel, die Erdogan die buiten Turkije al door niemand meer serieus genomen wordt. Zoals jij op dit forum ook al lang doorzien bent als een Erdogannetje wat alleen maar onzin en geschreeuw uitblaat.

    Je bent pathetisch en lachwekkend. En NAZI-dictatuur, daarvoor moet je in Istanbul zijn hoor.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  9. #1569
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Denk wat je wilt. Mijn bedenkingen gaan in het geval van Turkije specifiek over de opstelling van Turkije als menend dat 'hun onderdanen zijn uitgezonden door Turkije' een opvatting is die niet wenselijk is voor de integratie in Nederland. Ook over de teloorgaande democratie daar door Erdogan en de reacties na de coupe, en het opstoken van bevolkingsgroepen van Turkse afkomst hier. En het feit dat met Diyanet hier de scheiding tussen staat en kerk qua Turkije niet gehonoreerd wordt, wat tot allerlei blijkbare misverstanden bij Nederlanders van Turkse afkomst leidt. Dat moet stoppen, en dat gaat het ook. Ik houd me dus bij de specifieke issues. En duikel even op waar ik de Marokkaanse dubbele nationaliteit ooit gehekeld heb? Ik kan me dat niet herinneren. Graag een link aub zodat je je bewering kan staven.



    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Je richt je in dit verhaal duidelijk op Turken en ook heb je dat in het verleden gedaan met Marokkanen met een dubbele nationaliteit. Wat verschilt deze twee groepen van de rest van de volkeren met een dubbele nationaliteit? Hun uitgesproken islamitische identiteit en de daarbij behorende islamitische waarden en normen. En ik ken je langer dan vandaag. Hoe vaak moet je nou nog schuinbewegingen maken voordat ik weer door je heen prik en je weer je verontschuldigingen aanbiedt?
    Nu doe je weer alsof je neus bloedt. Je gaat weer de hypocriete biggentour op. Niet doen. Gewoon niet doen.
    Kwestie van tijd voordat je weer door de mand valt Zoals zo vaak al gebeleken is.

  10. #1570
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Minister-president: 'We betreuren het vastzetten van twee Turkse diplomaten'

    https://www.facebook.com/deJongeTurk...7476559068954/
    "Als dat zo zou zijn dan betreuren we dat." zijn de letterlijke woorden.

    Gelukkig heeft de Nederlandse regering dan nog wel het fatsoen om mogelijke fouten te betreuren.

    Erdogan schreeuwt alleen maar in het wilde weg!
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  11. #1571
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    "Als dat zo zou zijn dan betreuren we dat." zijn de letterlijke woorden.

    Gelukkig heeft de Nederlandse regering dan nog wel het fatsoen om mogelijke fouten te betreuren.

    Erdogan schreeuwt alleen maar in het wilde weg!
    Haha fatsoen je bedoelt broekschijters

  12. #1572
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Haha fatsoen je bedoelt broekschijters
    Ja wat escalatie levert altijd goede resultaten op!

    Lekker wat doen staan te schreeuwen en slopen, daar worden problemen mee opgelost...

    Simpele gedachtes die jij hier met ons deelt...
    Beter zwijg je gewoon.

  13. #1573
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Ja wat escalatie levert altijd goede resultaten op!

    Lekker wat doen staan te schreeuwen en slopen, daar worden problemen mee opgelost...

    Simpele gedachtes die jij hier met ons deelt...
    Beter zwijg je gewoon.
    Geert wilders bedoel je zeker

    Zwijgen doe ik de laatste tijd vaak komt omdat het de goeie kant opgaat

  14. #1574
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Geert wilders bedoel je zeker

    Zwijgen doe ik de laatste tijd vaak komt omdat het de goeie kant opgaat
    Aan je reactie is geen touw aan vast te knopen.

    Beter je best doen, als je ons wat probeert te vertellen.

  15. #1575
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    korte lontjes