1. #76
    Dat zit wel snor ~

    Reacties
    823
    22-02-2017

    Citaat Geplaatst door BilalElKhattabi Bekijk reactie


    {يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ لِمَ تُحَرِّمُ مَا أَحَلَّ اللَّهُ لَكَ ۖ تَبْتَغِي مَرْضَاتَ أَزْوَاجِكَ ۚ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ} [التحريم : 1]


    Waar geen behoefte aan is, staat in deze ayah, namelijk; voor vrouwen verboden maken wat toegestaan is — om de vrouwen blij te maken.

    Negationisme is waar jullie alleen over willen praten, namelijk: voor vrouwen halal maken wat Allah verboden heeft.

    Dat moet je wat mij betreft niet willen.

    Ik ben niet tegen vrouwen ofzo, ik zie ze als gelijke in de zin van dat zij net zoals mannen zielen hebben, begrijp me niet verkeerd.

    Maar mannelijkheid heeft ook zijn waarde en aangezien in deze thread alleen mannen hebben gesproken, zeg ik tegen hen die aanstoot nemen op wat ik plaats, respecteer jezelf.

    وَيَتَعَلَّمُونَ مَا يَضُرُّهُمْ وَلَا يَنفَعُهُمْ ۚ


    ...En zij (de mensen) leerden wat hen schaadde en hen niet baatte... [2:102]


  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Kaal bij kanker is tijdelijk.
    En niet elke vrouw die kale plekjes heeft, heeft een ziekte. Vrouwen hebben haarverlies tijdens zwangerschap of na de zwangerschap of gewoon andere water gebruiken in een andere land.
    Het maakt niet uit - juristen kijken naar de 'illah- het bedekken van schandes en lelijkheid is een van de bedoelingen van de Shariah.

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    je laat mensen roken
    Nee, Ik doe dat niet . Ik waarschuw ertegen. Ik zeg dat de regering het moet verbieden.

    Wees eerlijk en rechtvaardig.

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Ik ken geen een vrouw die wenkbrauwen heeft dat over haar ogen hangt.
    Dus jij wilt zeggen , deze mensen moeten hiermee leven:







    De Profeet heeft nooit over wenkbrouwen (haajibain) gesproken, 'nams' gaat over haren wegplukken in algemeen ....dus dan mag dat ook niet , als je dat zonder context volgt!

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Je zegt ook niet tegen de groep die geen wenkbrauwen hebben, ga ze maar tekenen?
    Jawel ... waarom niet?? : )))

    Precies zoals een vrouw die een baard of snor groeit, MOET ze dat scheren.

    Alles dat abnormaal is, moet normaal gemaakt worden.

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Jij en je soort genoten zijn gedoemd. Jouw soortgenoten zullen nog zelf homohuwelijken toegestaan. Want anaalsex is ook halal
    Nee, niet dingen in mijn mond plaatsen.

    Homoseksualiteit is een zonde/haram - met ijmaa' van ahlus-Sunnah.

    Over anaal seks is meningverschil, wegens hun meningverschil over de authenticiteit van de ahaadith die het verbieden.

  3. #78
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Je laat een bejaarde man zien? Wat heeft dit met de zusters te maken? Of ben jij ook van mening dat mannen ook mee mogen epileren? Dit zijn toch homo praktijken?
    Wat heeft een baard te maken met wenkbrauwen? Deze vrouwen procedures teveel mannelijke hormoon, en dit is een ziekte. Als je een vrouwelijke geslachtdeel hebt, dan hoor je die baard te scheren. Want de baard is verplicht voor de man en niet voor de vrouw.


    Jij bent ook dus voor tatoeëren van wenkbrauwen? Want dat is wat ik bedoel met tekenen.

    Ik vraag mij af als jij in saudia Arabië zou verblijven wat ze met jouw zouden doen.

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    12
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Het maakt niet uit - juristen kijken naar de 'illah- het bedekken van schandes en lelijkheid is een van de bedoelingen van de Shariah.



    Nee, Ik doe dat niet . Ik waarschuw ertegen. Ik zeg dat de regering het moet verbieden.

    Wees eerlijk en rechtvaardig.



    Dus jij wilt zeggen , deze mensen moeten hiermee leven:







    De Profeet heeft nooit over wenkbrouwen (haajibain) gesproken, 'nams' gaat over haren wegplukken in algemeen ....dus dan mag dat ook niet , als je dat zonder context volgt!



    Jawel ... waarom niet?? : )))

    Precies zoals een vrouw die een baard of snor groeit, MOET ze dat scheren.

    Alles dat abnormaal is, moet normaal gemaakt worden.



    Nee, niet dingen in mijn mond plaatsen.

    Homoseksualiteit is een zonde/haram - met ijmaa' van ahlus-Sunnah.

    Over anaal seks is meningverschil, wegens hun meningverschil over de authenticiteit van de ahaadith die het verbieden.
    Kun je dit meningsverschil toelichten?

  5. #80
    Bijna Lid

    Reacties
    2.079
    05-02-2016

    Ge het yasirc geil gemaakt. Kijk wa hij prive stuurt kijk

    Citaat Geplaatst door yasirc

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Je laat een bejaarde man zien? Wat heeft dit met de zusters te maken? Of ben jij ook van mening dat mannen ook mee mogen epileren? Dit zijn toch homo praktijken?
    Wat heeft een baard te maken met wenkbrauwen? Deze vrouwen procedures teveel mannelijke hormoon, en dit is een ziekte. Als je een vrouwelijke geslachtdeel hebt, dan hoor je die baard te scheren. Want de baard is verplicht voor de man en niet voor de vrouw.
    Jij bent ook dus voor tatoeëren van wenkbrauwen? Want dat is wat ik bedoel met tekenen.
    Ik vraag mij af als jij in saudia Arabië zou verblijven wat ze met jouw zouden doen.
    Ik heb geen tijd voor dit 'hit and run'... je hebt niets te bieden behalve geklaag.
    Citaat Geplaatst door Soufi1 Bekijk reactie
    Kun je dit meningsverschil toelichten?
    Liever niet ... sommige dingen kunnen beter in bestofte boeken begraven blijven ; )
    Citaat Geplaatst door zonnn Bekijk reactie
    Ge h
    Verwijder dat soort dingen ... het is echt schandalig hoe jullie twee met elkaar omgaan. Wees niet kinderachtig. Neem dingen niet persoonlijk. Het is maar een forum. Negeer elkaar. Leef en laat leven.

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    12
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Ik heb geen tijd voor dit 'hit and run'... je hebt niets te bieden behalve geklaag.

    Liever niet ... sommige dingen kunnen beter in bestofte boeken begraven blijven ; )

    Verwijder dat soort dingen ... het is echt schandalig hoe jullie twee met elkaar omgaan. Wees niet kinderachtig. Neem dingen niet persoonlijk. Het is maar een forum. Negeer elkaar. Leef en laat leven.
    Ik vraag het omdat je dingen achterlaat over ibn Umar, maar ik weet niet zeker of je het volledige verhaal vertelt.....je hebt een stuk gehoord en bent ermee aan de haal gegaan...althans dat is mijn interpretatie aangezien ik begrijp waar je het over hebt.- Graag zie ik het anders bewezen, mag ook pmen als je wil.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    12
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Mouwaysie Bekijk reactie
    Nee, het is FIAT-geld.
    o]
    Interessant, dank je wel voor de links

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door Soufi1 Bekijk reactie
    Ik vraag het omdat je dingen achterlaat over ibn Umar, maar ik weet niet zeker of je het volledige verhaal vertelt.....je hebt een stuk gehoord en bent ermee aan de haal gegaan...althans dat is mijn interpretatie aangezien ik begrijp waar je het over hebt.- Graag zie ik het anders bewezen, mag ook pmen als je wil.
    Ik heb het niet over Ibn Umar... je weet niet eens waar ik het over heb, dus waarom zeg je dat ik dingen achterlaat?

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    12
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Ik heb het niet over Ibn Umar... je weet niet eens waar ik het over heb, dus waarom zeg je dat ik dingen achterlaat?
    haha nevermind, carry on.

  11. #86
    Bijna Lid

    Reacties
    2.079
    05-02-2016

    Durani ge denkt yasirc is volwasse ofwa? Tis 1 kleuter. Mn pb is vol. Die zit 24uur te janke en zanike om haar.

  12. #87
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016






    Mooie foto van Zonnn

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Celtic. Bekijk reactie





    Mooie foto van Zonnn
    hahaha

  14. #89
    Bijna Lid

    Reacties
    2.079
    05-02-2016

    Kleuters. Wijvengezanik.

  15. #90
    Bijna Lid

    Reacties
    2.079
    05-02-2016

    Dikke bollegijs. Ge zit 24 uur te janke en zanike.