1. #31
    فاس العتيقة

    Reacties
    462
    25-07-2013

    Citaat Geplaatst door -Versace. Bekijk reactie
    hoe moet ik zon ding aflezen dan?
    Zoals eerder opgemerkt is punt 1 dat Noord-Afrika en het Midden-Oosten in 1 percentage worden gezet. Zo krijg je geen duidelijk beeld van de cijfers.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    all die mensen die youstoub volgen..... volgen een nepperd


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Ik heb ook een dna test gedaan en ik heb ontdekt dat ik 0.000001 procent dna heb van Gergoe zekzoe

  4. #34
    nish teta emzer

    Reacties
    2.320
    08-05-2007

    Arabieren stammen af van Indiërs.
    Ik kom tot de conclusie dat de kennis der mensen tweedelig is, en dat is al: een waarheid die men niet kan achterhalen en onzin waarvan kennis u niet baten zal.

    Abu-l-Walid al-Waqqashi

  5. #35
    Namasté.

    Reacties
    7.129
    05-09-2012

    Wat een onzin. Hier ook ooit laten doen voor de grap. Geen enkele Arabische invloed.
    Done.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Het klopt weer niet volgens de azulis zelfs met dna gaan ze nog liegen en buikdansen om de feiten .

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door Redouan92 Bekijk reactie
    Ze hebben de hele Arabische wereld op 1 hoopje gegooid. Een Arabier uit Yemen zou met die test dus ook berbers zijn wat nooit kan kloppen. Er zijn andere DNA testen die specifieker zijn, die Noord Afrikaanse DNA en Arabische DNA onderscheid. Op YouTube staan er een paar filmpjes van Noord Afrikanen die zo n test hebben gedaan en het blijkt dat ze weinig arabisch DNA hebben.
    Dat staat duidelijk in de test donkerpaars is middenoosten en lichtere paars is noord afrika .

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Dat staat duidelijk in de test donkerpaars is middenoosten en lichtere paars is noord afrika .
    Laat eens een screenshot zien?

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Als ze alles op 1 hoop hadden gegooid hadden ze niet kunnen cocluderen dat hij libanees bloed heeft maar zoals gewoonlijk denken ze hier het beter de te weten dan de dna test zelf .

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Natuurlijk is iedere Marokkaan een product van 'kruisbestuiving'....Hoe kan het ook anders? En wat heet puur?
    Als je besteft welke bevolkingsgroepen en volkeren in Marokko hebben gewoond of hebben verbleven, dan kan het ook niet anders.

    Een korte opsomming van volkeren in Marokko van de afgelopen 3000 jaar:

    - Imazighan (Berbers), het leeuwendeel
    - Iberiërs
    - Feniciërs/ Carthagers (enkel bepaalde kustplaatsen voor de handel, zoals b.v. Tingis (Tanger) en Lixus (Larache)
    - Joden (Hebreeuwen)
    - Subsahara Afrikanen (Blacka's)
    - Grieken (enkel bepaalde kustplaatsen voor de handel)
    - Romeinen (IeROEMIEJAN, daar komt dat woord vandaan )
    - Vandalen (Oost-Germaanse volk, voornamelijk in het Noorden/Rif, vandaar veel Riffijnen met lichte ogen en blond haar)
    - Byzantijnen (Grieken)
    - Arabieren (verschillende stammen waaronder, Idrissiden, Banu Hilal en Banu Sulaym)
    - Spanjaarden (een relatief zeer korte periode)
    - Portugezen (enkel bepaalde kustplaatsen voor een relatief zeer korte periode: Essouira is daar een vb van)
    - Fransen (een relatief zeer korte periode)

    Die Youstube is dus een representatief voorbeeld van de DNA-mix van de gemiddelde Marokkaan, namelijk 89% Berbers en de rest wat van de bovengenoemde groepen.
    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gesc...is_van_Marokko
    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Berbers

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door Kickass Bekijk reactie
    Laat eens een screenshot zien?
    Kijk de video maar als hij die grafiek laat zien dan zie je midden oosten donkerpaars noord afrika lichter paars

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Kijk de video maar als hij die grafiek laat zien dan zie je midden oosten donkerpaars noord afrika lichter paars
    En hoeveel % is midden oosters en hoeveel Noord Afrikaans?

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    En ik heb al eerder gezegd amazigh dna is dominant in heel marokko ook bij de arabs in de dagilia deze mensen hier doen alsof wij onze cultuur ontkennen .

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    En ik heb al eerder gezegd amazigh dna is dominant in heel marokko ook bij de arabs in de dagilia deze mensen hier doen alsof wij onze cultuur ontkennen .
    Dat is ook gewoon een feit. Zie bovenstaande reactie van mij.
    Ik vind het jammer dat men zich dan weer altijd genoodzaakt voelt om vanuit nationalistische motieven te moeten reageren. Met alle emoties die daarbij gepaard gaan.

    Je hebt Amazigh bloed in je, en dan? Waarom moeten ze altijd zo spastisch reageren?

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Redouan92 Bekijk reactie
    89% berbers en een kleine deel buitenlands van alles en nog wat. Jij maakt nu ook die fout door Arabieren en Imazighn op 1 hoopje te gooien. Een gemiddelde Marokkaan kan nooit zoveel Arabsch DNA hebben.
    Klopt. Alleen had Youstube niet gezegd wat die onderverdeling is. Het is natuurlijk logisch dat het leeuwendeel Berbers is.
    Procentueel waren de Arabische stammen in de minderheid.