1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Dat jij niks van plan weet ik ook wel. Ik begrijp jou ook door te stellen dat geweld toepassen de enige oplossing is voor de onderdrukte Palestijnen.. Israel zocht de grenzen op,heeft ze overschreden en blijft ze overschrijden.

    Men zou denken dat het niet meer dan logisch is voor de Palestijnen om te grijpen naar geweld.


    Onthoud dit lieve broeder....

    Heel de wereld kijkt Amerika en Israel aan als agressor in dit conflict. En de Palestijnen nemen een underdog-positie in. De goodwill gaat naar de Palestijnen.

    139 landen hebben Palestina al erkent als soevereine natie. 20 jaar geleden waren het er amper 10.
    Dat klopt , je hebt gelijk. Wel mooie resultaten. Eigenlijk zijn bijna alle tegen stemmers te vinden in Europa en de VS

    raar he

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Dat klopt , je hebt gelijk. Wel mooie resultaten. Eigenlijk zijn bijna alle tegen stemmers te vinden in Europa en de VS

    raar he
    Haha,scherpe conclusie van je.


    Wat nu broer? Moeten wij als mensheid de onderdrukking van de Palestijnen door een zionistisch moord-kabinet in Tel-Aviv accepteren en niks doen?


    Wist jij trouwens dat Hamas van terreurlijst is gezet door de EU?

    Wist jij dat Liebermann zulke smerige uitspraken tav van arabieren heeft gedaan?

    Wist jij dat de Westelijk Jordaanoever niet een gebied aanéén is? En dat het door Israel in bijna 23 delen is gedeeld?


    Daarom is het goed om misstanden van het misdadige moord-kabinet in Tel-Aviv te blijven melden broer. Ik ben voor gelijkheid!


  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Haha,scherpe conclusie van je.


    Wat nu broer? Moeten wij als mensheid de onderdrukking van de Palestijnen door een zionistisch moord-kabinet in Tel-Aviv accepteren en niks doen?


    Wist jij trouwens dat Hamas van terreurlijst is gezet door de EU?

    Wist jij dat Liebermann zulke smerige uitspraken tav van arabieren heeft gedaan?

    Wist jij dat de Westelijk Jordaanoever niet een gebied aanéén is? En dat het door Israel in bijna 23 delen is gedeeld?


    Daarom is het goed om misstanden van het misdadige moord-kabinet in Tel-Aviv te blijven melden broer. Ik ben voor gelijkheid!
    Klopt, dat komt omdat wanneer er teveel zion nederzettingen zijn, de zionisten dat als excuus kunnen gebruiken:

    " Nu wonen al die zionisten daar al. We kunnen ze niet zomaar ervan af jagen anders krijgen we een burgeroorlog "

    En die Lieberman de russische zionist wordt inderdaad met alle egards ontvangen in Europese hoofdsteden en in de VS, alsof hij slechts een vredessticher is terwijl hij als nazi commandant had kunnen werken

    Maar je weet zelf, op 5 mei schijnheilig 2 minuten stil zijn, want meer hebben ze niet over voor hun joodse broeders

    Moet je voorstellen als de joden weer allemaal terug naar Europa komen, ze worden binnen de kortste keren weer afgeslacht. Dus die christenen en anderen vinden het wel goed dat de zionisten ver weggestopt zijn ver van hun eigen grondgebied af.

    " Laat ze die moslims maar lastigvallen "

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    @redactie...dit is wel toegestaan. Het was idd fout om dat artikel in één topic te plaatsen. Foutje. Excuus.

    Hier kunnen jullie niks tegen doen omdat....

    Het bericht gerelateerd is aan dit onderwerp en dit keer wel met een nieuwsbron!!!




    Joodse minister: 'Arabieren onthoofden met bijl'


    De Israëlische opperzionist van Buitenlandse Zaken, Avigdor Lieberman, is van mening dat Arabieren die Israël niet trouw zijn een onthoofding moeten ondergaan.


    Uber-Super fascist Liebermann


    Hij sprak - niet geheel toevallig - tijdens verkiezingstijd over Arabieren die de Israëlische nationaliteit hebben. 'Zij die met ons zijn, verdienen alles. Maar zij die tegen ons zijn, verdienen het dat we hun hoofd afhakken met een bijl', zei de ultranationalistische politicus tijdens een meeting. Dat meldt Newsweek. 'Wat moet er dan van mij terechtkomen', vroeg een Arabisch-Israëlische vrouw uit het publiek.

    'Ik heb geen probleem met jou als burger. Ik aanvaard alle Arabieren, christenen en joden die trouw zijn aan de staat, los van hun religieuze overtuiging, als burger en om te dienen in het IDF (het Israëlische leger). We aanvaarden en moedigen aan wie zich met ons identificeert.' Bovendien is hij van mening dat een zwarte vlag hijsen tijdens Nakba Day bestraft moet worden met uitzetting naar Palestijnse gebieden.

    Bij Palestijnen staat deze dag bekend als de dag van de 'Grote Catastrofe'. 'Wie rouwt om het ontstaan van Israël hoort hier niet, volgens mij. Ik wil ze met alle plezier aan Mahmoud Abbas (de president van de Palestijnse Autoriteit) schenken.' Critici menen dat het om ongezouten verkiezingsretoriek gaat, maar de joodse extremist blijkt eerder ook extreme uitspraken gedaan te hebben.

    Zo stelde hij eerder dat Palestijnse gevangenen in de Dode Zee verdronken moeten worden. 'Ik zorg wel voor de bussen', zei hij toen. Het is dan ook uiterst opmerkelijk dat een dergelijk persoon minister van Buitenlandse Zaken kan zijn. Lieberman is overigens de enige minister van BuZa die niet in zijn (gestolen) land woont. Hij woont in een illegaal ingenomen nederzetting in de West Bank.

    De minister heeft Moldavische roots en staat bekend als iemand die opkomt voor Russische joden.


    Bron; MAROKKO.NL


    http://nieuws.marokko.nl/36230/joods...fden-met-bijl/

    -

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Zijn ogen verraden al de haat die in deze zionist zit

  6. #36
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door Perchevael Bekijk reactie
    Zo weinig? valt me nog mee.

    Zeker als je kijkt naar het percentage mensen binnen andere religies die een theocratie willen.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  7. #37
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Wie kritiek heeft op Israel wordt het land uitgezet...

    Israël zet Nederlandse vrouw van Wereldraad van Kerken uit


    Israël pakt binnen-en buitenlandse critici steeds harder aan. Vertegenwoordigers van de Wereldraad van Kerken, onder wie een Nederlandse vrouw, werd begin deze maand de toegang tot het land ontzegd. Omar Barghouti, een in Israël wonende voorvechter van de boycot van goederen uit Joodse nederzettingen, kreeg deze week een uitreisverbod.


    om pro-Palestijnse groeperingen aan banden te leggen. Onlangs besloot de regering-Netanyahu ngo's in Israël te bestempelen als 'agenten van buitenlandse regeringen' als ze geld ontvangen uit het buitenland.

    De Nederlandse Marijke van Duin voelt zich slachtoffer van het aangescherpte beleid. Als lid van een werkgroep van de Wereldraad van Kerken wilde ze een bezoek brengen aan Israël en de Palestijnse gebieden. Van Duin en enkele andere leden van de werkgroep werden na aankomst op het vliegveld Ben Gurion bij Tel Aviv teruggestuurd.

    Volgens de Israëlische ambassade in Den Haag werkte Van Duin onvoldoende mee aan de gebruikelijke 'grondige' ondervraging. Zij zou informatie hebben achtergehouden, met name over contacten met Palestijnen.

    'Onaanvaardbaar'

    Van Duin betwist dat. Ze zegt volledig te hebben meegewerkt aan de ondervraging op het vliegveld, ook al was die in haar ogen 'intimiderend, op het onbeschofte af'. De vrouw moest een nacht doorbrengen in een 'gevangenisachtige kamer' in een immigratiekantoor vlakbij het vliegveld, voordat ze op een vlucht naar Nederland werd gezet.

    Van Duin heeft haar beklag gedaan bij het ministerie van Buitenlandse Zaken. Dat ziet geen reden stappen te nemen, omdat er sprake is van een Israëlische 'binnenlandse aangelegenheid'.

    De Wereldraad heeft maandag wel een officiële klacht ingediend bij de Israëlische vertegenwoordiging in Genève, waar het christelijk oecumenische genootschap is gevestigd. 'Zonder precedent en onaanvaardbaar', noemt secretaris-generaal Olav Fykse Tveit de behandeling en uitzetting van delegatieleden. 'In het verleden zijn er wel kleine incidenten geweest, maar nooit werd dit niveau van intimidatie bereikt', aldus de Noorse geestelijke. Volgens hem zou de internationale werkgroep intern spreken over klimaatvraagstukken. 'Het Israëlisch-Palestijnse conflict stond niet op de agenda.' Wel was een bezoek voorzien aan Bethlehem, een stad onder Palestijns gezag.

    BDS-beweging
    De Wereldraad geldt in Israël als uitgesproken pro-Palestijns. Al in 2009 riep de organisatie op tot een boycot van goederen en diensten uit nederzettingen in bezet gebied. De Israëlische regering maakt zich grote zorgen over de zogeheten BDS-beweging (boycot, desinvestering en sancties), die wereldwijd voet aan de grond krijgt. Dat blijkt ook uit het reisverbod voor de drijvende kracht achter deze beweging, de Palestijnse Omar Barghouti. Hij woont in Israël, maar heeft niet de Israëlische nationaliteit. Met zijn status als 'permanent inwoner' heeft hij Israëlische reispapieren nodig. Die worden hem geweigerd, liet de Palestijnse tak van de BDS-beweging dinsdag weten.

    Barghouti liet weten dat hij met zijn campagne doorgaat. 'Ik laat me niet afschrikken.' Volgens Palestijnse mensenrechtenactivisten is het weigeren van reisdocumenten de opmaat naar een gedwongen vertrek uit Israël.




    http://www.volkskrant.nl/buitenland/...-uit~a4298247/
    Tja, wie kritiek heeft op Erdogan wordt in de bak gegooid of komt Turkije niet meer in.
    Wie in Marokko christen is en iemand probeert te bekeren wordt ook het land uit gegooid.
    En als je in Saoedi Arabië, Iran of een van de golfstaatjes kritiek heeft op de regering mag ook opzouten.

    Beetje eenzijdig dus om alleen (overigens terechte) kritiek op Israël te hebben.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Dat jij niks van plan weet ik ook wel. Ik begrijp jouw ook door met geweld te dreigen. Israel zocht de grenzen op,heeft ze overschreden en blijft ze overschrijden.

    Men zou denken dat het niet meer dan logisch is voor de Palestijnen om te grijpen naar geweld.


    Onthoud dit lieve broeder....

    Heel de wereld kijkt Amerika en Israel aan als agressor in dit conflict. En de Palestijnen nemen een underdog-positie in. De goodwill gaat naar de Palestijnen.

    139 landen hebben Palestina al erkent als soevereine natie. 20 jaar geleden waren het er amper 10.
    20 30 40 50 jaar geleden waren zeker veel meer dan 10 landen, onder anderen alle arabische (22) landen. en veel islamitishe landen,

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Tja, wie kritiek heeft op Erdogan wordt in de bak gegooid of komt Turkije niet meer in.
    Wie in Marokko christen is en iemand probeert te bekeren wordt ook het land uit gegooid.
    En als je in Saoedi Arabië, Iran of een van de golfstaatjes kritiek heeft op de regering mag ook opzouten.

    Beetje eenzijdig dus om alleen (overigens terechte) kritiek op Israël te hebben.
    Kan jij mij een minister opnoemen van een islamitisch land die recent uitspraken heeft gedaan zoals facist Liebermann? En geen minister van landen als Iran,S-A,Noord-Korea,Rusland.. Ken jij dat? Graag uitspraken plaatsen die recent zijn gemaakt.

    En het zou je sieren om niet constant vergelijkingen te gaan maken.

    Topic gaat over Israel. Als je goed mee hebt gelezen zul je ook kritische noten van mij hebben gelezen tav Marokko,IS,Erdogan,Turkije,S-A.

    Dus jouw reactie raakt kant noch wal en totaal overbodig.


    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    20 30 40 50 jaar geleden waren zeker veel meer dan 10 landen, onder anderen alle arabische (22) landen. en veel islamitishe landen,
    Ik was niet duidelijk denk ik. Ik had het over niet-arabisch/islamitische landen. Die landen kon je op 1 hand tellen. Nu zijn het er meer dan 100.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Ik denk niet dat er te weinig sympathie is voor de Palestijnen als zodanig.
    Er is nog teveel 'ja maar holocaust'.
    Dat zit diep in het westen en de zionisten (niet joden) maken hier handig gebruik van.

    Toch zie ik wel een lichte beweging de laatste jaren naar een iets meer Israël kritisch zicht her en der.
    Maar met het huidige regime in Israël is er geen kans op vrede.
    Gelukkig zullen die er niet eeuwig zitten.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Er is nog teveel 'ja maar holocaust'.
    Dat zit diep in het westen en de zionisten (niet joden) maken hier handig gebruik van.
    Anti-semiet, Jodenhater

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Anti-semiet, Jodenhater
    De boze witte man mag niets meer zeggen tegenwoordig!

  13. #43
    Bij twijfel . . . .

    Reacties
    12.812
    20-11-2006

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Knap hoor. 47 jaar later.
    In elk geval is er progressie. Kan je van de omringende landen niet zeggen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.

  14. #44
    Bij twijfel . . . .

    Reacties
    12.812
    20-11-2006

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Waar zie je mij dat schrijven? Hoe kom je aan die walgelijke zieke gedachte? Hou is niks duidelijk knul..Beter lezen of opsouten uit dit topic.


    Walgelijke opmerking.
    Joh. Waar zou dat nou toch vandaan komen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door LaPoekel Bekijk reactie
    In elk geval is er progressie. Kan je van de omringende landen niet zeggen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Topic gaat over een Israelische minister die zieke uitspraken heeft gemaakt over arabieren en Palestijnen.

    De huidige minister van Defensie van Israel.


    Citaat Geplaatst door LaPoekel Bekijk reactie
    Joh. Waar zou dat nou toch vandaan komen?
    Dat hij zich vergist is mij duidelijk en waar hij die opmerking op baseert begrijp ik wel. Israel maakt zich niet geliefd.

    Ik zal even een paar redenen opnoemen waarom Israel zo gehaat wordt wereldwijd. Ik persoonlijk doe daar niet aan mee.


    * Israel houd tegen alle regels en sancties een land bezet. ( en daar is Israel al fout)
    * Israel onderdrukt al 50 jaar een soeverein volk.
    * Israel is wereldkampioen van het schenden van VN-sancties
    *Israel blijft nederzettingen bouwen op Palestijns land
    *Israel neemt zelfs wetten aan om geroofd land van de Palestijnen te legaliseren
    *Israel frustreert de Palestijnse economie bewust ( binnenkort open ik daar been topic over
    * Israel schiet Palestijnse kinderen en meisjes dood ( beelden en bronnen kan ik ook plaatsen


    Pfffffffffffffff....ik ga straks weer verder ......Daarom is de import paprika-chips verboden.


    Kan je wel lachen idf-terroriste,maar het lachen zal jou vergaan de komende tijd. Onthoud mijn nicknaam.

    Wordt vervolgd.