1. #1
    voorgoed weg

    Reacties
    9.872
    26-07-2011

    Hoe lang nog voor ze het hier sluiten?

    Nog erger dan vine hier. Waar is iedereen?

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    MJLR is naar de kleute. Teveel liefde en trouw-topics MJA en Onzinhoekje zijn de best lopende rubrieken.

  3. #3
    voorgoed weg

    Reacties
    9.872
    26-07-2011

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    MJLR is naar de kleute. Teveel liefde en trouw-topics MJA en Onzinhoekje zijn de best lopende rubrieken.

    En ik vind onzinhoekje maar bléh....

    Tsjauw.
    Ja klopt. Echt zonde. Hier ben je nog lekker anoniem.

  4. #4
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Liever vandaag dan morgen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    301
    19-09-2012

    Zolang er bedrijven adverteren hier blijven ze open voor business hehe.

  6. #6
    voorgoed weg

    Reacties
    9.872
    26-07-2011

    Citaat Geplaatst door Zoutkorrel Bekijk reactie
    Liever vandaag dan morgen.
    Explain
    Citaat Geplaatst door Hilfiger Bekijk reactie
    Zolang er bedrijven adverteren hier blijven ze open voor business hehe.
    Nu je het zegt... logische verklaring. Die bedrijven zijn dom.

  7. #7
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Als er leden zijn, zijn er inkomsten, dus blijft het open.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  8. #8
    voorgoed weg

    Reacties
    9.872
    26-07-2011

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Als er leden zijn, zijn er inkomsten, dus blijft het open.
    Niet genoeg naar mijn mening.

  9. #9
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MudVein Bekijk reactie
    Niet genoeg naar mijn mening.
    Geen idee, maar de spoeling is inderdaad wat dun. Best hun eigen schuld, zowel leden als beheer hebben net iets teveel moeite met afwijkende meningen, dan vluchten mensen vanzelf naar de concurrentie waar ze in hun gedachtebubbel verder kunnen gaan.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Social Media mag je ook niet vergeten. Bijna alle fora zijn deud. Die van de Turken al helemaal. Geen hond te bekennen daar.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    301
    19-09-2012

    Citaat Geplaatst door MudVein Bekijk reactie
    Explain

    Nu je het zegt... logische verklaring. Die bedrijven zijn dom.
    M.nl krijgt nog altijd zeer veel pageviews dagelijks, veel mensen hier lezen alleen maar mee. MJA is volgens mij wel heel actief.

  12. #12
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hilfiger Bekijk reactie
    M.nl krijgt nog altijd zeer veel pageviews dagelijks, veel mensen hier lezen alleen maar mee. MJA is volgens mij wel heel actief.
    MJA valt ook mee, alleen als er weer een aanslag is geweest of Wilders iets grappigs heeft gezegd.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    MJA valt ook mee, alleen als er weer een aanslag is geweest of Wilders iets grappigs heeft gezegd.
    Het loopt daar wel lekker hoor. Meeste topics die geplaatst worden gaat over Marokko of Marokkanen. Ik vind het daar soms beter dan op Onzinhoekje of hier.

    Altijd diezelfde onzin hier.


    ¨Wie gaat er trouwen´?
    ¨Vrouwen met een houdbaarheidsdatum..
    ¨Marokkaanse vrouwen en negers´
    ¨welke Marokkaanse vrouw gaat er met een Turk trouwen later?
    ¨Marokkaanse man vs Marokkaanse man
    ¨bruidschat topics ( iets wat niet van deze tijd is naar mijn mening,maar die dames willen maar al te graag vasthouden aan ´oude tradities´ die geld opleveren. Maar als het een oude traditie is wat betrekking heeft op kuisheid en zelfrespect dan ben je als Marokkaanse man bekrompen)

    Zoveel onzin....het verbaasd me geenszins dat dit hoekje doodgebloed is na al die onzin die het de afgelopen jaren te verduren kreeg.

    MJA is chill......Onzinhoekje is voor de ontspanning ( lachen,chillen) Sport-rubriek is ook best chill. De rest van de rubrieken kom ik niet.

  14. #14
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Het loopt daar wel lekker hoor. Meeste topics die geplaatst worden gaat over Marokko of Marokkanen. Ik vind het daar soms beter dan op Onzinhoekje of hier.

    Altijd diezelfde onzin hier.


    ¨Wie gaat er trouwen´?
    ¨Vrouwen met een houdbaarheidsdatum..
    ¨Marokkaanse vrouwen en negers´
    ¨welke Marokkaanse vrouw gaat er met een Turk trouwen later?
    ¨Marokkaanse man vs Marokkaanse man
    ¨bruidschat topics ( iets wat niet van deze tijd is naar mijn mening,maar die dames willen maar al te graag vasthouden aan ´oude tradities´ die geld opleveren. Maar als het een oude traditie is wat betrekking heeft op kuisheid en zelfrespect dan ben je als Marokkaanse man bekrompen)

    Zoveel onzin....het verbaasd me geenszins dat dit hoekje doodgebloed is na al die onzin die het de afgelopen jaren te verduren kreeg.

    MJA is chill......Onzinhoekje is voor de ontspanning ( lachen,chillen) Sport-rubriek is ook best chill. De rest van de rubrieken kom ik niet.
    Dat is ook het doel gezien de naam van het forum

    Hier is het inderdaad weinig creatief, meer kan ik af en toe iemand helpen... maar zo word het inderdaad niet gebruikt.



    Citaat Geplaatst door Selsabiel Bekijk reactie
    Facebook?
    Gedachtebubbel hoofdkwartier doet het inderdaad goed en dat is best een eng idee.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    Hopelijk niet lang meer, want al deze donoub en fitna dat hier gaande is dragen de beheerders ook schuld bij, het is hier een slechte site waar vaak respectloos en op mekaar neergekeken word, niks positiefs