1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    743
    09-03-2010

    Een 6-weekse module: “Intro basiskennis Islam”. EINDHOVEN (GRATIS)

    Islamplanning komt naar Eindhoven

    Islamplanning organiseert een lesmodule in de Moskee Arrahmaan te Eindhoven, verzorgd door Ustaadh Mohammed Aboe 3aaichah.

    Een 6-weekse module: “Intro basiskennis Islam”.
    Deze module biedt je de belangrijkste handvaten, waar iedere moslim op de hoogte dient te zijn. Module is voor iedereen GRATIS toegankelijk en de voertaal is Nederlands.

    Kortom, meld je snel aan voor de module.
    Aanmelden kan via WhatsApp 06-87777102.

    Wanneer? Elke maandag (startdatum 11 september 2017)
    Tijdstip? 19:00 - 21:00
    Adres? Moskee Arrahmaan, Visserstraat 8, 5612 BT Eindhoven

    De profeet صلى الله عليه و سلم heeft gezegd: "Kennis vergaren is een plicht voor elke mosilim." - Sahih Muslim.

    Like,Deel,verkondig & Tag al jouw vrienden
    Like ons op facebook en blijf op de hoogte
    Abdullah ibn Amr, moge Allah tevreden over hem zijn, heeft de Profeet, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, horen zeggen, 'Geef mijn boodschap door aan de mensen, al was het maar een zinnetje'. (Sahih Bukhari, Boek 55, Hadith 667).

  2. #2
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Ooh gescheiden zie het nu pas.

  3. #3
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Beginnen ze ook op andere dagen?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    743
    09-03-2010

    6weken lang elke maandag vanaf 11sep
    Abdullah ibn Amr, moge Allah tevreden over hem zijn, heeft de Profeet, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, horen zeggen, 'Geef mijn boodschap door aan de mensen, al was het maar een zinnetje'. (Sahih Bukhari, Boek 55, Hadith 667).

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    743
    09-03-2010

    waarom jammer?
    Abdullah ibn Amr, moge Allah tevreden over hem zijn, heeft de Profeet, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, horen zeggen, 'Geef mijn boodschap door aan de mensen, al was het maar een zinnetje'. (Sahih Bukhari, Boek 55, Hadith 667).

  6. #6
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Ik volg al een andere training op een maandagavond tot december. Anders ging ik er wel naar toe maar helaas volgende keer inshallah.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    743
    09-03-2010

    insche allah
    Abdullah ibn Amr, moge Allah tevreden over hem zijn, heeft de Profeet, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, horen zeggen, 'Geef mijn boodschap door aan de mensen, al was het maar een zinnetje'. (Sahih Bukhari, Boek 55, Hadith 667).