1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.454
    07-12-2014

    Ik wil zo graag een hond aanschaffen

    Ik ga soms langs een Belgische vriendin en oeff wat kan haar vond zoveel liefde geven! Moet er soms echt om lachen. Nu begrijp ik waarom nsara honden als hun eigen kids bezien

  2. #2
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    ik vind huisdieren vooral hier in NL
    hoe goed je het diertje ook behandeld ( behalve katten )
    dierenmishandeling ze hebben alle ruimte nodig
    honden vissen vogels etc en niet wanneer was het "baasje" tijd heeft

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Een poes ofzo als huisdier willen, kan ik nog begrijpen. Maar een hond zou ik echt niet willen. Alleen goed om als waakhond te gebruiken verder niks. Vind ze echt geen schattige huisdieren.

  4. #4
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Honden zeggen me absoluut niks. Niet als huisdier maar ook niet als waakhond.
    Sowieso nooit in huis!
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #5
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Als je er de tijd en het geld voor hebt kan je het altijd doen.
    Honden zijn inderdaad vaak leuk, helemaal aan de mens aangepast.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  6. #6
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Een hond in huis? Brrrr....
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Tering lelijke chiwawa's doen mij suiker.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    317
    18-01-2015

    Ik had een hond en wat voor een tering Marokkaanse buren deden elke keer vals meldingen over mijn hond.
    Puur alleen omdat ik als Marokkaanse een hond had. Terwijl ze in Marokko in de bergen hele dierenasiel hebben.
    Account wordt beheerd door 3 zussen

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door Opzoek25 Bekijk reactie
    Ik had een hond en wat voor een tering Marokkaanse buren deden elke keer vals meldingen over mijn hond.
    Puur alleen omdat ik als Marokkaanse een hond had. Terwijl ze in Marokko in de bergen hele dierenasiel hebben.
    Houd je waffel.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    317
    18-01-2015

    Citaat Geplaatst door Dakduif Bekijk reactie
    Houd je waffel.

    Kowed.
    Account wordt beheerd door 3 zussen

  11. #11
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Hier vroeger altijd een hond gehad, liep altijd vrij buiten rond binnen de omheining.
    Is nooit binnen geweest.

    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  12. #12
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Marokkanen en honden gaan gewoon niet samen, hoe graag je ook op nsara wil lijken.
    Bovendien geven ze een behoorlijke stank af binnenshuis. En zo een beest buiten laten is gewoon dierenmishandeling.

    Ps heb niks tegen honden, maar tis gewoon niet iets wat ik vanuit huis heb meegekregen om als pet te nemen. Katten daarintegen wel.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    422
    28-11-2015

    Als moslima weet je dat het niet thuis hoort waar er gebeden wordt. Een hond is niet rein in tegenstelling tot katten.

    Verder vindt ik het onbetrouwbare beesten. Nah mij niet gezien.

    Dat kun je niet vergelijken met je bloedeigen kinderen die zijn echt

  14. #14
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Marokkanen en honden gaan gewoon niet samen, hoe graag je ook op nsara wil lijken.
    Bovendien geven ze een behoorlijke stank af binnenshuis. En zo een beest buiten laten is gewoon dierenmishandeling.

    Ps heb niks tegen honden, maar tis gewoon niet iets wat ik vanuit huis heb meegekregen om als pet te nemen. Katten daarintegen wel.
    Citaat Geplaatst door lente_bloesem Bekijk reactie
    Als moslima weet je dat het niet thuis hoort waar er gebeden wordt. Een hond is niet rein in tegenstelling tot katten.

    Verder vindt ik het onbetrouwbare beesten. Nah mij niet gezien.

    Dat kun je niet vergelijken met je bloedeigen kinderen die zijn echt
    Daarom kwam ie ook nooit binnen, had zijn vrijheid buiten, maar eens iets aan de hand gehad en toen was ie er heel snel.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  15. #15
    .

    Reacties
    5.752
    13-01-2008

    Liever een kitten