1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    ~Meant to be together~

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Heel mooi schat ben echt benieuwd naar de rest! En doe rustig aan he het leren gaat voor!
    Citaat Geplaatst door yessmineetje Bekijk reactie
    Ben helemaal verslaafd aan dit verhaal!! Uppppp
    Dankjulliewel lieverds
    Ik ben nu bezig met een vervolgje(ja op dit tijdstip). Ik zal m morgen plaatsen, het is toch geen zaterdag meer

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    16
    18-07-2009

    Up up up up komt uit nog een vervolgje??

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    ~Meant to be together~

    Sorry dames die nacht heb ik dat vervolgje niet afgemaakt, was te moe. Daarna kwam ik er niet meer aan toe. Nogmaals mijn excuses! De maanden mei en juni zijn altijd hectisch voor mij. Ik ben net thuis, ik ga nu paar uurtjes studeren en daarna dat vervolgje afmaken. Zal m zeker pas ergens in de loop van de nacht kunnen plaatsen InshaAllah. En dit keer meen ik het echt, deze nacht een vervolg!
    Heel erg bedankt voor jullie geduld lieverds Het is gelukkig maar een periode en zodra die over is, hou ik niet op met plaatsen.

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    58
    27-12-2005

    Komt er nou nog een vervolg???
    Laa ilaha illa Allah

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door berkania1987 Bekijk reactie
    Komt er nou nog een vervolg???
    Ja die komt er zeker. Ik ben niet gestopt. Het is gewoon dat ik het best wel druk heb op dit moment. Ik zal geen beloftes meer doen want die kon ik helaas niet nakomen. Aankomende weken zal ik niet altijd drie vervolgjes per week kunnen plaatsen helaas. Aankomend weekend zal ik wat plaatsen InshaAllah. Sorry voor het lange wachten en het geduld die jullie moeten hebben dames. Maar ik zal het echt goed maken zodra ik zomervakantie heb!

  6. #171
    MVC Premium

    Reacties
    1.187
    07-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Prachtig, ga gauw verder meid
    Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het paradijs.

  7. #172
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    is jantje nog steeds niet overleden
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    733
    08-12-2013

    Ga maar snel verder hbiba! Je doet het echt geweldig[emoji7]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Everyday is a gift that we can't re-give or take back. So make sure to use it wisely and thank God for all those opportunities! ❤️

  9. #174
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Wat een super mooie verhaal. Ga gauw door je hebt een nieuwe lezer bij

  10. #175
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Lieve dames,

    Bedankt voor jullie uppjes, complimenten en de lieve pm's en puntjes Hier zal helaas geen vervolg meer geplaatst worden van dit verhaal. De topic wordt zelfs binnenkort verwijderd. Ik ga langzamerhand afscheid nemen van deze site. Ik wil me meer focussen op school en naast dat zal er nog een hoop veranderen voor mij. Geen tijd meer voor onzin dus. Maar ik ga alsnog door met mijn verhaal! Bij interesse pm mij dan en dan vertel ik je verder hoe en wat.

    Tot dan

  11. #176
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Kifesh meer focussen opschool ? Is bijna vakantie habiba
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  12. #177
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Lieve dames,

    Bedankt voor jullie uppjes, complimenten en de lieve pm's en puntjes Hier zal helaas geen vervolg meer geplaatst worden van dit verhaal. De topic wordt zelfs binnenkort verwijderd. Ik ga langzamerhand afscheid nemen van deze site. Ik wil me meer focussen op school en naast dat zal er nog een hoop veranderen voor mij. Geen tijd meer voor onzin dus. Maar ik ga alsnog door met mijn verhaal! Bij interesse pm mij dan en dan vertel ik je verder hoe en wat.

    Tot dan
    Jammer om dit te lezen
    Maar ik begrijp je punt er zijn belangerijke dingen die voorrang hebben.
    Als er een mogelijkheid is om je verhaal toch te kunnen lezen. Als je het al in een Word bestand ofso hebt. Zou ik het heel graag willen

  13. #178
    Getrouwd!!!

    Reacties
    315
    08-09-2008

    Ik wil het verhaal graag ook lezen

  14. #179
    MVC Lid

    Reacties
    4
    12-02-2017

    Nieuwe fan hiero


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    10
    12-10-2016

    Ik wil je verhaal graag verder lezen. Kan je het mij opsturen.?