1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.186
    25-11-2007

    Exclamation Schreeuw het hier Maar uit!! X

    Selam Iedereen alles Goed Ewel ik zag ff een link en ik moest ff wat plaatsen FF een inleinding ben Sarah 17 en leef in het hartje van antwerpen En men zus Trouwt binnen Kort! Over trouwen Men zus gaat trouwen binnen 2Maanden,,In tegendeel ik wil ook inchaalah trouwen Mr jah? Ik leef momenteel heel moelijk Thuis Zonder Vader Hij is Aan de Drugs En Men Moeder Das een beetje een andere verhaal mensen Doen vr haar Shoer En ik Ben niet Alltijd 1van de gelukkige Ze slaagt Me En roept op me ze mishandelt Mij maar als ik wat zeg tegen Haar dat je me Haat zegt ze neen helemaal niet je bent ook men dochter Men zus van 20 heeft luxe ze roept op men ma en men ma doet heel lief tegen haar Men moeder zegt tegen andere mensen Dat zij haar lievelings dochter is hoe denk je dat ik Me Voel wollah echt heeel Rott Waarom Ik ? maar Hmdl ik hoop inchallah Als ik gaa trouwen beters Word Maar ik zeg jullie nu dit omdat ik niemand heb ik woon in borgerhout belgie en hier is niemand te vertrouwen en Familie helemaal niet !! Ik wil echt een verhaal beginnen

    Groetjes Van Deze Dame
    Ps.zit op iemand anders Account x
    We weren’t created to please the creation..

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.186
    25-11-2007

    Dit is waargebeurd Met mij is nog steeds bezig.
    Is geen verhaal
    We weren’t created to please the creation..

  3. #3
    Larissa

    Reacties
    615
    10-06-2008

    Begin maar te vertellen, ik ben echt benieuwd!
    Een meisje vol met geheimen over haar verleden.. (AF!) Erover praten kon ze niet..

    Accepteer wat je niet veranderen kan.
    Verander wat je niet accepteren kan!

    لريسة

    Jouw, 'oh zo rustige leventje' kan ineens veranderen..Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar