1. #16

    Reacties
    544
    19-12-2015

    Citaat Geplaatst door __Euphoria__ Bekijk reactie
    Ik heb n aparte smaak.. Heb niks met knappe koppen

    ~Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
    De stuk gaat ook over knappe vrouwen en niet knappe mannen

    Heb ook niks met een echte knappe man die niks uitstraalt. Een aantrekkelijke man die niet perse "knap knap" is wat mij aantrekt

    ǀвη Ƭαумιууαн:
    Ƭнє ρєσρℓє σƒ нαρριηєѕѕ αяє тнє ρєσρℓє σƒ Ƭαωнī∂.
    [Mαנмū' αℓ-Ƒαтāωā (ν. 18, ρ. 56)


  2. #17

    Reacties
    544
    19-12-2015

    Citaat Geplaatst door berkaniyaaa Bekijk reactie
    Ik vraag me af of jij ooit normaal bent geweest voor je gescheiden was of dat je altijd al zo psychisch bent. Misschien moet je maar eens een afspraak maken met de ggz. Dit is niet normaal.
    Ik weet niet wat het ene met het andere te maken heeft? Waar komt deze vijandigheid vandaan meid?

    ǀвη Ƭαумιууαн:
    Ƭнє ρєσρℓє σƒ нαρριηєѕѕ αяє тнє ρєσρℓє σƒ Ƭαωнī∂.
    [Mαנмū' αℓ-Ƒαтāωā (ν. 18, ρ. 56)


  3. #18

    Reacties
    544
    19-12-2015

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    zoveelste poging om zichzelf uit te roepen tot knappe leuke vrouw

    Als je al niet eens bescheiden kunt zijn is de rest ook verrot
    Over wie precies?

    ǀвη Ƭαумιууαн:
    Ƭнє ρєσρℓє σƒ нαρριηєѕѕ αяє тнє ρєσρℓє σƒ Ƭαωнī∂.
    [Mαנмū' αℓ-Ƒαтāωā (ν. 18, ρ. 56)


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.108
    15-09-2014

    Citaat Geplaatst door TawhidAwalan Bekijk reactie
    Ik weet niet wat het ene met het andere te maken heeft? Waar komt deze vijandigheid vandaan meid?
    Het is niet vijandig bedoeld maar als ik het zo lees ben ik wel erg scherp geweest in mijn reactie. Ik weet niet of je het zelf ziet en door hebt maar je komt heel erg gefrustreerd over en daar moet je wat aan doen als je beetje rust in het leven wil.
    -

  5. #20

    Reacties
    544
    19-12-2015

    Citaat Geplaatst door berkaniyaaa Bekijk reactie
    Het is niet vijandig bedoeld maar als ik het zo lees ben ik wel erg scherp geweest in mijn reactie. Ik weet niet of je het zelf ziet en door hebt maar je komt heel erg gefrustreerd over en daar moet je wat aan doen als je beetje rust in het leven wil.
    Nou ik denk dat ik een topic open maak over bepaalde onzekere mannen die niet tegen een knappe vrouw kunnen.
    Ik vraag me slechts af waarom dit bij jou zo een hevige emotie aanwakkert? Het heeft toch niks indirect of direct met je te maken
    Er is ook een optie om er niet op te klikken of in iedergeval inhoudelijk te reageren ipv zo achterbaks op de persoon spelen.
    Totaal niet van je verwacht meid.

    ǀвη Ƭαумιууαн:
    Ƭнє ρєσρℓє σƒ нαρριηєѕѕ αяє тнє ρєσρℓє σƒ Ƭαωнī∂.
    [Mαנмū' αℓ-Ƒαтāωā (ν. 18, ρ. 56)


  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    1.483
    30-12-2015

    Hahahahaahhaha

  7. #22

    Reacties
    544
    19-12-2015

    Waarheid doet pijn

    ǀвη Ƭαумιууαн:
    Ƭнє ρєσρℓє σƒ нαρριηєѕѕ αяє тнє ρєσρℓє σƒ Ƭαωнī∂.
    [Mαנмū' αℓ-Ƒαтāωā (ν. 18, ρ. 56)


  8. #23

    Reacties
    544
    19-12-2015

    F you italia lol: ik ben geen Sawww Hahahahahahahaha

    ǀвη Ƭαумιууαн:
    Ƭнє ρєσρℓє σƒ нαρριηєѕѕ αяє тнє ρєσρℓє σƒ Ƭαωнī∂.
    [Mαנмū' αℓ-Ƒαтāωā (ν. 18, ρ. 56)


  9. #24

    Reacties
    544
    19-12-2015

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    waarom is dat zo?
    Omdat net dat ene sprankel in zijn ogen en net dat hoekje bij zijn mond als hij lacht , mijn hart doet smelten.

    ǀвη Ƭαумιууαн:
    Ƭнє ρєσρℓє σƒ нαρριηєѕѕ αяє тнє ρєσρℓє σƒ Ƭαωнī∂.
    [Mαנмū' αℓ-Ƒαтāωā (ν. 18, ρ. 56)


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    82
    11-02-2017

    ik ga inshallah naar een andere planeet, heeel ver weg van hier ... hopelijk hebben ze geen Marokko daar ..
    Don't see it as a curse for have being given an enemy life, it could be blessing too ... A wise man get's more from his enemies than a fool from his friends.

  11. #26

    Reacties
    544
    19-12-2015

    Citaat Geplaatst door Abdelkader1989 Bekijk reactie
    ik ga inshallah naar een andere planeet, heeel ver weg van hier ... hopelijk hebben ze geen Marokko daar ..
    Is het zo erg joh?

    ǀвη Ƭαумιууαн:
    Ƭнє ρєσρℓє σƒ нαρριηєѕѕ αяє тнє ρєσρℓє σƒ Ƭαωнī∂.
    [Mαנмū' αℓ-Ƒαтāωā (ν. 18, ρ. 56)


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    82
    11-02-2017

    Citaat Geplaatst door TawhidAwalan Bekijk reactie
    Is het zo erg joh?
    kom mee, je zal geen spijt van krijgen ..zijn we de enige daar, we can build a bright futur together !!
    Don't see it as a curse for have being given an enemy life, it could be blessing too ... A wise man get's more from his enemies than a fool from his friends.

  13. #28

    Reacties
    544
    19-12-2015

    Citaat Geplaatst door Abdelkader1989 Bekijk reactie
    kom mee, je zal geen spijt van krijgen ..zijn we de enige daar, we can build a bright futur together !!
    Ze zeggen er is leven op een ander planeet , maar het duurt wel 700.000 licht jaren voor dat je het kan bereiken. Tenzij je een space shuttle hebt dan ga ik graag met je mee

    ǀвη Ƭαумιууαн:
    Ƭнє ρєσρℓє σƒ нαρριηєѕѕ αяє тнє ρєσρℓє σƒ Ƭαωнī∂.
    [Mαנмū' αℓ-Ƒαтāωā (ν. 18, ρ. 56)


  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    301
    19-09-2012

    Citaat Geplaatst door Abdelkader1989 Bekijk reactie
    ik ga inshallah naar een andere planeet, heeel ver weg van hier ... hopelijk hebben ze geen Marokko daar ..
    One ticket to Mars please!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    82
    11-02-2017

    Citaat Geplaatst door TawhidAwalan Bekijk reactie
    Ze zeggen er is leven op een ander planeet , maar het duurt wel 700.000 licht jaren voor dat je het kan bereiken. Tenzij je een space shuttle hebt dan ga ik graag met je mee
    zelfs met een space shuttle gaat het lang duren, maar ik heb een andere weg en het is veel sneller, wil je eerst dat ik jou hand kom vragen voor dat we gaan of ga je zo mee ?!
    Don't see it as a curse for have being given an enemy life, it could be blessing too ... A wise man get's more from his enemies than a fool from his friends.