1. #136
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Up , wie heeft wat goeds gezien afgelopen tijd ?
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  2. #137
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Heb afgelopen zondag Kidnap gekeken. Wel oké.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  3. #138
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Heb afgelopen zondag Kidnap gekeken. Wel oké.
    Heel toevallig heb ik deze film een week of twee geleden gezien, was wel ok inderdaad maar toch bedankt voor je tip.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  4. #139
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    The age of Adaline.
    ;

  5. #140
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    The age of Adaline.
    Hoe loopt dit af? ontmoet ze een man die ook geen dag ouder wordt of kifesh ?
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  6. #141
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Hoe loopt dit af? ontmoet ze een man die ook geen dag ouder wordt of kifesh ?
    Haha nee! Ik ga echt geen spoilers geven. Is een hele mooie film, ga nou maar kijken jij!
    ;

  7. #142
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Haha nee! Ik ga echt geen spoilers geven. Is een hele mooie film, ga nou maar kijken jij!
    Alsjeblieft vertel gewoon, don't make me watch a chickflick
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Get out.
    Heb ik gezien, was indd een goeie
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  9. #144
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Alsjeblieft vertel gewoon, don't make me watch a chickflick
    Toe nou! Als je 'm niks vindt, raad ik je een ander aan. We will continue like this. Deal?
    ;

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Toe nou! Als je 'm niks vindt, raad ik je een ander aan. We will continue like this. Deal?
    Dame je kan toch wel een beetje inschatten wat mannen wel of niet leuk vinden ?

    Ipv jouw film heb ik gisteren the belko expiriment gekeken, nou dat is een aanrader voor mannen
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  11. #146
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Dame je kan toch wel een beetje inschatten wat mannen wel of niet leuk vinden ?

    Ipv jouw film heb ik gisteren the belko expiriment gekeken, nou dat is een aanrader voor mannen
    Egoistisch ben je

    Ik ben van plan om vanavond Hypersomnia te kijken, denk eerlijk gezegd dat het morgenavond wordt, maar die staat nu bovenaan mijn lijstje. Kan ik nog niet aanraden of afraden.
    ;

  12. #147
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Egoistisch ben je

    Ik ben van plan om vanavond Hypersomnia te kijken, denk eerlijk gezegd dat het morgenavond wordt, maar die staat nu bovenaan mijn lijstje. Kan ik nog niet aanraden of afraden.
    Haha je moest eens weten, ik cijfer juist mezelf vaak weg voor andere maar er is uiteraard een grens . Wat is je favoriete genre qua films?
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  13. #148
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Haha je moest eens weten, ik cijfer juist mezelf vaak weg voor andere maar er is uiteraard een grens . Wat is je favoriete genre qua films?
    Wist ik het maar. 'Toevallig' heb ik die grens heel snel bereikt bij je.... Haha.
    Lastige vraag, of iig moeilijk om uit te leggen. Ik vind horror en thriller wel leuk, maar als ik het thuis kijk... Alleen... En het wordt me te spannend, doe ik het geluid uit verder hou ik van comedy, drama en de welbekende chickflicks, duh. Vind alles wel oké eigenlijk.

    Behalve sciencefiction bedenk ik me net! Te veel actie en special effects zijn niks voor mij.
    How about u?
    ;

  14. #149
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Wist ik het maar. 'Toevallig' heb ik die grens heel snel bereikt bij je.... Haha.
    Lastige vraag, of iig moeilijk om uit te leggen. Ik vind horror en thriller wel leuk, maar als ik het thuis kijk... Alleen... En het wordt me te spannend, doe ik het geluid uit verder hou ik van comedy, drama en de welbekende chickflicks, duh. Vind alles wel oké eigenlijk.

    Behalve sciencefiction bedenk ik me net! Te veel actie en special effects zijn niks voor mij.
    How about u?
    Ik ben meer van de actie, comedy en science fiction
    Ik beloof je vanavond de age of adalaine te gaan kijken maar o wee als ik er van moet huilen, ik kom je halen.

    Ik denk dat ik je wel 1 film kan aanraden als je hem nog niet hebt gezien en dat is Enemy
    https://www.youtube.com/watch?v=FJuaAWrgoUY
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  15. #150
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Welke film raden jullie mij aan?