Bismillaah ar-Rahmaan ar-Rahiem, assalatu wa salaam 'ala rasulillaah wa amma ba'd

Assalamu alaikum wa rahmatoeAllaah,

Beste broeders en zusters,

Graag vraag ik jullie hulp voor het volgende:

ik heb een medendeling voor ons broeder noufal namelijk we zijn ongeveer 3 dagen geleden begonnen met het inzamelen van geld voor een broeder van ons die een in de

problemen is gekomen financieel en die dreigt ook alles in te moeten leveren spullen huis auto etc.

ik heb vandaag (rachid)gecontacteerd en met hem het ene en andere besproken. en heb hem vertelt dat we druk bezig zijn met het inzamelen van geld voor deze desbetreffende persoon,

dit omdat de deadline op vrijdag 16 april 2017 is , maar als we onze best doen en een kleine bijdrage kunnen missen helpen we hem in sha allah elhamdoelilah we danken allah voor zn steun

de deadline die staat nu op 16 april 2017 .

we hebben nu een bedrag van € 150- opgehaald soebhanalah in 3 dagen tijd masa alah, en ik ben gebeld door een vriend van mij die €40,- zal gaan overbrengen

naar mij dus we zitten nu op een bedrag van €190 - allahoe akbar.

we komen nog een bedrag van € 810- tekort en daarom heb ik deze mail ook opgesteld om u op de hoogte te gaan houden betreft deze zaak.

mischien denkt u dat het een lokker/ oplichting is of dergelijk dat geeft niet maar ik kan u zeggen diegene die de papieren wilt gaan zien van deze broeder met de

schulden die zal ik (rachid ) persoonlijk langs komen brengen bij hem / haar, dat is geen enkel probleem al is het in zeeland bijwijze van spreken

al is het een euro of 2 geef het omwille van allah swt, deze persoon heeft het hard nodig.

ik zal u persoonlijk op de hoogte houden omtrent de ontwikkelingen die zullen gaan komen insa alah, schaamt u zich niet alstublieft als u mij wilt gaan spreken via de telefoon.*

De financiële bijdrage kan overgemaakt worden op rekeningnummer :

NL67ingb 0000 827388 ten name van Younes el harouchi

Onder vermelding van: hulp broeder

Het geld zal per direct overgemaakt worden om uitzetting te voorkomen.

Ten slotte wil ik mijzelf en eenieder van ons herinneren aan de uitspraak van de Profeet sallaLlaahu 'alayhi wa sallam:

“Wie één van de moeilijkheden van de gelovige wegneemt, Allah zal één van zijn moeilijkheden wegnemen op de Dag der Opstanding. En Wie een ongemak (van een ander) vergemakkelijkt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn ongemak vergemakkelijken. En wie (de (fouten van) een moslim bedekt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn (fouten) bedekken. En Allah blijft de dienaar helpen zolang hij zijn broeder helpt..."

Wassallahoe 'alaihi wasallam

Rachid El bachir (utrecht) 06-85333264