1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    49
    10-12-2016

    Als Marokkaanse trouwen met een moslim van een andere afkomst

    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Dream- Bekijk reactie
    Doen of niet doen?

    Ik ben teleurgesteld in de Marokkaanse mannen hier in Nederland.

    Voor de slimmeriken onder ons ik doel niet op donkere mensen, ze zullen vast mooi en goed zijn maar ik val er niet op.
    Waarom dan deze vraag stellen op een forum waar het vol zit met Marokkanen ?

    ik zou zeggen maak een beginnetje en ga op een Palestijns of Syrisch forum zitten, dan ga je al de goede kant op.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    231
    22-02-2010

    Het klopt dus dat het van die afgeschreven dames zijn

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Dream- Bekijk reactie
    Van alle reacties hier op het forum denk ik ook een Marokkaan: nee bedankt. Jullie roepen het op jezelf af.
    Ik spreek denk ik namens alle Marokkanen als ik zeg 'gaat heen..gaat heen en reis verder, reis verder dan de tijd u zal kunnen brengen en zoek niet maar vind het geluk'

    het is heeeeeeeeeel jammer natuurlijk maar ach ja, genoeg vis in de zee.

    Ik neem dus aan dat jij uitlogt en hier nooit meer komt ?? Want anders zijn je woorden helemaal niks waard
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    231
    22-02-2010

    Jammer, we hadden je graag zien blijven. Je zal wel een schoonheid zijn 30 jaar en ongetrouwd

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    231
    22-02-2010

    Citaat Geplaatst door Dream- Bekijk reactie
    Nee ik wil geen Riffie huwen en niemand wist mij te triggeren. Teleurgesteld in de reacties die in mijn topics worden geplaatst ben ik wel. Dan denk ik wat een volk.




    Ik heb mijn uiterlijk mee alhamdoulillah, want anders zou ik niet in zijn positie om eisen te stellen. En als je me ziet zou je mee geen 30 geven maar twintig.

    Ps wel frappant dat jullie je aangesproken voelen, "dames".
    Kowed 30 jaar zal wel genoeg mis mee zijn

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    231
    22-02-2010

    Sorry deugniet

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Toevallig dat het weer zo ene is die voor een ander afkomst wil gaan zeker

  9. #9
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik denk dat jij wel degelijk een huwelijk met enkel een Marokkaanse man wilt. De angst voor wederom ellende en verdriet staat je in de weg en voor jou heeft dit zich ontwikkeld tot onlosmakelijke verbondenheid met de Marokkaanse man. Als jij werkelijk integraal bent teleurgesteld in de Marokkaanse man, zou er geen ruimte zijn voor twijfel over een huwelijk met een niet-Marokkaanse man. Het is de melancholie die jou hier parten doet spelen.

    Ik heb meerdere berichten van jou gelezen hieromtrent en desalniettemin wens ik je oprecht een hele leuke, lieve, godvrezende, oprechte en liefhebbende (Marokkaanse) man toe. Allahoema yaseer en moge Allah jouw dua’s verhoren.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  10. #10
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    Citaat Geplaatst door Dream- Bekijk reactie
    Alles ja, behalve mijn man.
    36miljoen marokkanen. Die ene moet er echt wel tussen zitten hoor
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  11. #11
    Gestopt Allahu akbar

    Reacties
    256
    14-11-2013

    Wauw op basis van een handjevol marokkanen die bij jou niet in de smaak vielen, is nu de hele gemeenschap slecht. Wauw echt wauw. Ik snap mensen zoals jij niet. Waarom je eigen soort de grond in boren en andere volkeren de hemel in prijzen. Vrome Syriër, knappe pallestijn alsof er geen knappe vrome Marokkanen bestaan. Dit zegt al genoeg over jou.
    S U R R E N D E R

    YOU KNOW YOU WANT TOO!!

  12. #12
    Marokkaanse prinses

    Reacties
    1.693
    16-06-2012

    Klopt, soms lijkt het alsof er geen normale Marokkaanse mannen bestaan.


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Dunya1990 Bekijk reactie
    Klopt, soms lijkt het alsof er geen normale Marokkaanse mannen bestaan.
    Klopt. Want normale marokkanen komen niet op verkeerde plaatsen. Ss dat je drm enkel rotjochies tegenkomt..

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Ik snap niet waarom sommige leden blijven herhalen dat ze echt niks hebben met Marokkanen maar alsnog hier blijven plakken als bison

    Ga dan lekker weg, log uit, verbrand je Marokkaanse paspoort, trouw een niet Marokkaan, vergeet alles wat te maken heeft met Marokkanen...
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Dunya1990 Bekijk reactie
    Klopt, soms lijkt het alsof er geen normale Marokkaanse mannen bestaan.
    Nog zo eentje , deze hier loopt al te zeiken over Marokkanen sinds 2012. In 5 jaar tijd nog steeds geen leven gevonden ? meen je deze
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.