1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Guardia Civil wil meer troepen aan de grens met Sebta

    De Spaanse Guardia Civil Associatie (AEGC) eist meer menselijke en materiële middelen om om te gaan met de aanvallen van migranten uit Marokko.



    De Guardia Civil in Sebta, belast met het toezicht op de grens met Marokko, zegt dat het "overweldigd" is en eist meer menselijke en materiële middelen om om te gaan met de aanvallen van migranten uit met name Sub-Sahara Afrika.

    Volgens een verklaring van de AEGC, gisteren uitgegeven aan de Spaanse media, betreurt de Guardia Civil vijftien gewonden onder de elementen tijdens de aanval van maandagochtend.

    Volgens deze vereniging bedraagt de onmiddellijke behoefte ten minste honderdvijftig extra civiele bewakers.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    894
    07-06-2016

    Laat me raden... tasers, hardere en langere wapenstokken, rubberenkogels, stroomdraad enzovoorts.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Haha ik hoop dat heel Afrika hier naar Europa komt

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.840
    05-03-2015

    Marokko moet gewoon de boel openen en Afrikanen hun geluk laten zoeken zal ze leren die Europeanen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    En wat heb je eraan. De wereld zal er niet beter op worden. Grote chaos. Maar goed we wereld is toch al naar we klote. Sommige mensen weten niet wat ze zeggen. Je gunt iedereen geluk maar alle grenzen open gooien is voor niemand goed.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    09-02-2015

    Citaat Geplaatst door Piraten Bekijk reactie
    Marokko moet gewoon de boel openen en Afrikanen hun geluk laten zoeken zal ze leren die Europeanen
    Dan ligt de veerdienst tussen die landen al snel stil.

    Rubber bootjes dan?

    Gewoon goede grensbewaking!

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Hehe,eindelijk. Nou moet Marokko wel een oplossing gaan vinden hoe ze die Afrikaanse vluchtelingen terug kunnen sturen naar land van herkomst.

    Achterdeur open ,voordeur deels open. Achterdeur open,voordeur potdicht. Ik ben benieuwd hoe Marokko hier op gaat in anticiperen.
    Al met al een goede zaak. Nu ligt de bal bij Marokko. Wat te doen met de vele illegale vluchtelingen die in Marokko zitten?

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Hehe,eindelijk. Nou moet Marokko wel een oplossing gaan vinden hoe ze die Afrikaanse vluchtelingen terug kunnen sturen naar land van herkomst.

    Achterdeur open ,voordeur deels open. Achterdeur open,voordeur potdicht. Ik ben benieuwd hoe Marokko hier op gaat in anticiperen.
    Al met al een goede zaak. Nu ligt de bal bij Marokko. Wat te doen met de vele illegale vluchtelingen die in Marokko zitten?
    terug sturen naar waar ze thuishoren Europa

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    09-02-2015

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    terug sturen naar waar ze thuishoren Europa
    Met jou erbij dan?

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Pieter-Baan Bekijk reactie
    Met jou erbij dan?
    ik ben al in europa

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    terug sturen naar waar ze thuishoren Europa
    Hahaha,nee gek.


    Je mag toch wel elektrische hekken plaatsen aan je eigen grens of niet? Weet iemand dat?

    Mensen mogen wel in en uit,mits ze de vereiste documenten hebben. Is het echt zo raar om vanwege deze toestand nu de zuidelijke grenzen van Marokko extra te beveiligen door elektriscje stroomhekken en geavanceerd camera en opsporings-apparatuur te plaatsen?

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Hahaha,nee gek.


    Je mag toch wel elektrische hekken plaatsen aan je eigen grens of niet? Weet iemand dat?

    Mensen mogen wel in en uit,mits ze de vereiste documenten hebben. Is het echt zo raar om vanwege deze toestand nu de zuidelijke grenzen van Marokko extra te beveiligen door elektriscje stroomhekken en geavanceerd camera en opsporings-apparatuur te plaatsen?
    Ik ben tegen grenzen alles opengooien laat mensen leven waar ze willen leven

    Allemaal naar Europa

    De aarde is gegeven aan alle kinderen van Adam vzhm

    Dus weest allemaal welkom in europa en geniet van de blonde vrouwen

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Ik ben tegen grenzen alles opengooien laat mensen leven waar ze willen leven

    Allemaal naar Europa

    De aarde is gegeven aan alle kinderen van Adam vzhm

    Dus weest allemaal welkom in europa en geniet van de blonde vrouwen
    Hahahaha,waarom moest ik keihard lachen om deze reactie?


    Nee,man. Mijn idee is beter. Dan blijven er meer blonde vrouwen over voor jou.