1. #16
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Zion leugens zo vlak voor de verkiezingen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    62
    21-02-2016

    Citaat Geplaatst door Pieter-Baan Bekijk reactie
    "Maar hunnie doen het ook".

    Maf!
    Moet dit iets voorstellen om de lachers op jouw hand te krijgen? Beter blijf je dicht bij huis, het gesticht, daar heb je met zulks kinderachtig gedoe meer succes.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Een kwalijke zaak als dit waar is:

    Het probleem van deze corruptie-onderzoeken is dat deze opgepakte politieagenten loyaler zijn aan hun Marokkaanse familieleden of vrienden dan aan de politie-organisatie”, zegt een bij de opsporing betrokken politieman.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016

    Kunnen zijn vriendjes uit Israel hem niet beveiligen, dat scheelt Nederland weer kosten.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    Faris? Ik ken geen 1 Marokkaan die Faris heet!!! Dit lijkt meer op een media stunt! We leven eenmaal in een media land en daar maken sommige misbruik van! Als ze Wilders om willen brengen dat hadden ze dat allang gedaan ook al heeft die Wilders de hele defensie om zich heen! Dus dit bullshitnieuws is bedoeld voor achterlijke mensen die alles geloven wat ze lezen en horen!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    519
    27-09-2010

    Citaat Geplaatst door _Abdellatif_ Bekijk reactie
    Faris? Ik ken geen 1 Marokkaan die Faris heet!!! Dit lijkt meer op een media stunt! We leven eenmaal in een media land en daar maken sommige misbruik van! Als ze Wilders om willen brengen dat hadden ze dat allang gedaan ook al heeft die Wilders de hele defensie om zich heen! Dus dit bullshitnieuws is bedoeld voor achterlijke mensen die alles geloven wat ze lezen en horen!
    Abu Inan Faris nooit van gehoord? Wel hoop ik toch?Uit de Meriniden dynastie. Voor een Amazigh eigenlijk een hele goede naam. Het is altijd zo jammer dat we in het Arabische keurslijf blijven zitten (ondanks dat Faris waarschijnlijk ook Arabisch is).

    Verder is het wel jammer dat dit gebeurt. Het is natuurlijk iets dat afstraalt op alle Marokkanen. Of misschien wel allochtonen in zijn algemeenheid. Acht, waarschijnlijk is het gewoon zo.
    Het is natuurlijk ook zeer kwalijk wanneer iemand in die positie zit en vervolgens dergelijke informatie vrijgeeft. Mag dan ook een lange straf krijgen wanneer hij inderdaad schuldig bevonden wordt, wat mij betreft. Mensen moeten op dergelijke functionarissen immers kunnen vertrouwen, in èlk opzicht.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    was dat niet zelfde man van paar jaar geleden die uit zijn functie was gezet,?

    toevallig nu wilders in de peilingen zakt, verkiezingen voor de deur , NRC ?

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Andromeda_ Bekijk reactie
    Ik hoop dat dit Wilders zo'n 10 zetels extra gaat opleveren.....
    .

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    Dus die persoon was een geheime dubbel spion van de maffia.. Ga toch knikkeren man! Ik vrees dat ze Wilders binnenkort uit de weg geruimd wordt en dat die zogenoemde informant van de maffia de schuld van krijgt..

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    62
    21-02-2016

    Citaat Geplaatst door Andromeda_ Bekijk reactie
    Ik schat dat dit Wilders zo'n 10 zetels extra gaat opleveren.....
    Mogen er ook 20 zijn. Lig ik niet wakker van. Dit is mijn land en dat zal ook zo blijven, zal echt niet veranderen al komen er miljoen wilders bij..
    Blaffende honden bijten heb ik van huis uit meegekregen.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    09-02-2015

    Citaat Geplaatst door Celtic. Bekijk reactie
    .
    Altijd inhoudelijke reacties heb je toch!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    158
    29-04-2009

    Dit is zijn allemaal weer tnawies zo effetjes voor de verkiezingen wasch denk je nou echt dat marokkaanse misdaadorganisaties wilders aan hun kop hebben die denken alleen maar aan geld verdienen

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door CapoDiTutiCapi Bekijk reactie
    Dit is zijn allemaal weer tnawies zo effetjes voor de verkiezingen wasch denk je nou echt dat marokkaanse misdaadorganisaties wilders aan hun kop hebben die denken alleen maar aan geld verdienen
    goed gezegd,,

    als ze zeggen isis iran turkije of israel kunnen we het misschien geloven

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    09-02-2015

    Citaat Geplaatst door CapoDiTutiCapi Bekijk reactie
    Dit is zijn allemaal weer tnawies zo effetjes voor de verkiezingen wasch denk je nou echt dat marokkaanse misdaadorganisaties wilders aan hun kop hebben die denken alleen maar aan geld verdienen
    Vergis je niet. Daar is ook geld mee te verdienen!

    http://www.nu.nl/terrorisme-in-europ...ker-samen.html

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    09-02-2015

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    goed gezegd,,

    als ze zeggen isis iran turkije of israel kunnen we het misschien geloven
    Ja hoor.

    http://www.nu.nl/terrorisme-in-europ...ker-samen.html