1. #16
    Wandering Soul

    Reacties
    435
    20-01-2017

    Ik zou zeggen: neem afstand van al die wraakgevoelens, bezoek een psycholoog zoals je zelf aan gaf en trek lering uit je fouten.
    Wraak is fout. Het zal je niet beter doen voelen, geloof mij. Je ex-verloofde zal zich niet beter hebben gevoeld na die wraakactie.

    Als ik jou was, zou ik de mannen even links laten en je focussen op jezelf en wat echt belangrijk is in je leven. Ik merk uit je verhaal dat je altijd op zoek bent naar aandacht, misschien moet je proberen te achterhalen waarom.

    Ik hoop dat het goed met je komt.
    Don't fall in love with words.

  2. #17
    Alleen ik.

    Reacties
    13.040
    20-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Het allereerste wat je moet doen: kniel neer voor je Heer en toon berouw. De rest zal vanzelf komen.
    -

    True.


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    ik heb je verhaal niet gelezen omdat ik denk dat het nep is.

    Ik heb wel een voorstel van wat je zou kunnen doen in drie stappen

    Stap 1 koop een treinkaartje van een willekeurig station bij jou in de buurt naar ergens

    Stap 2 ga een halte verder staan en wacht op de trein

    Stap 3 Spring voor de trein

    The End
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  4. #19
    Wandering Soul

    Reacties
    435
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    ik heb je verhaal niet gelezen omdat ik denk dat het nep is.

    Ik heb wel een voorstel van wat je zou kunnen doen in drie stappen

    Stap 1 koop een treinkaartje van een willekeurig station bij jou in de buurt naar ergens

    Stap 2 ga een halte verder staan en wacht op de trein

    Stap 3 Spring voor de trein

    The End

    Zou je dit op je geweten willen hebben?
    Don't fall in love with words.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    je kan niet spreken van hij is je man en jij zijn vrouw als je niet getrouwd bent.

    wisten je ouders van dat jij vreemd bent gegaan ?

    sommige vrouwen zijn gewoon slangen

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    255
    19-04-2012

    Dit verhaal las ik enkele weken/maanden geleden ook al. Ergens op Facebook.

    Dit zijn gewoon de gevolgen van een levensstijl zoals die jij erop nahoudt. Deal with it.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Zou je dit op je geweten willen hebben?
    Doe normaal, dit verhaal is nep joh
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    ik heb je verhaal niet gelezen omdat ik denk dat het nep is.

    Ik heb wel een voorstel van wat je zou kunnen doen in drie stappen

    Stap 1 koop een treinkaartje van een willekeurig station bij jou in de buurt naar ergens

    Stap 2 ga een halte verder staan en wacht op de trein

    Stap 3 Spring voor de trein

    The End


  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    Je hebt slechteriken ontmoet. Ik ben lief. Geef je wel aandacht. Kom maar bij mij uithuilen. Dan heb je alle nationaliteiten een beetje gehad.Dan heb je meteen ook je wraak genomen. Een misschien wordt het nog wat.

    Hahahahahahaha....helemaal stuk. Beter ga ik uitloggen. Tsjauw.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    Je hebt slechteriken ontmoet. Ik ben lief. Geef je wel aandacht. Kom maar bij mij uithuilen. Dan heb je alle nationaliteiten een beetje gehad.Dan heb je meteen ook je wraak genomen. Een misschien wordt het nog wat.
    mij heeft ze nog niet gehad , ben ook lief



  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Marocaine001 Bekijk reactie
    Wat een reacties zeg, om van te kotsen gewoon.
    Ze heeft het al zo moeilijk waarom het zwaarder maken voor haar.

    Voor de zuster die in dit probleem zit, richt je tot Allaah en verricht tawba. En laat het achter, als je wraak gaat nemen dan verschil je niet veel van je ex verloofde. Je zult meer geluk vinden in het leven als je accepteert wat er is gebeurd en het loslaat en letterlijk achter je gooit. Als je wraak gaat nemen blijf je leven in ellende en pijn.
    Focus je op jezelf en je eigen leven, wat gebeurd is gebeurd je kunt het niet veranderen al zou je hen het leven zuur maken.
    Ieder heeft een fout gemaakt, alleen de 1 erger dan de ander.
    Je hebt een hele toekomst voor je in shaa Allaah, richt je daarop en maakt er wat van. Waarom jezelf iedere dag zieker maken, terwijl je juist van het leven kan genieten.

    Laat dit een levens les zijn voor jou, degenen die hun leven niet leiden volgens de islamitische richtlijnen werken hun levens tot vernieling.
    Allaah heeft ons niet zomaar zaken verboden, en grenzen gelegd voor vele dingen. Het is er juist om ons te beschermen tegen het vallen in zulke fouten.
    Het enige dat ons bescherming biedt in dit leven is het leven zoals ons is opgedragen door Allaah en Zijn profeet.

    Zolang je nog leeft kun je alles goed maken.
    Zelfs degenen met het slechtste en pijnlijkste verleden kunnen de mooiste en beste toekomst creeeren. Never forget this!
    jaja als het om een man ging dan stonden jullie (vrouwen) op jullie achterpoten

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    231
    22-02-2010

    Ik begrijp niet wat ze wil horen, goede wraakplannetjes? Dit is echt slecht geschreven, zo nep.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    een matal zegt, li 3ta zekkoe lehla iffekkoe

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    alsof er geen mannen in het spel zijn.
    klopt, maar ze heeft niet bij gezet dat die mannen een relatie hadden tijdens die daad

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.345
    09-06-2014

    Dat krijg je dr van als je wordt gebeukt voor je huwelijk in je poesjemieuawww.. denk dat je met je pa om tafel moet zitten en vragen why je zo modern bent opgevoed.. want hoe ik lees je zot er hiet mee dat je hebt gebeukt met andere.. maar dat je niet nog meer wraak kon nemen. Mijn advies schaf shie paar komkommers in and dont fock with straingers