1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    71
    17-08-2015

    Een getrouwde man die zijn ex-collega (??) een bericht stuurt

    Wat vinden jullie van het volgende;
    Getrouwde man stuurt een collega, weet niet of het idd een collega was een bericht via LinkedIn. Vraagt hoe het gaat en geeft aan haar lang niet gesproken te hebben. Zij reageert op zijn bericht, zijn vrouw komt er per toeval achter dat de betreffende vrouw een bericht stuurt, en dat hij haar dus als eerst benaderd heeft. Hij zegt dat het geheel onschuldig is.

    Kan dit of niet?

  2. #2
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Netjes naar zn vrouw toe is het niet, maar het hoeft niet altijd wat te betekenen.

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  3. #3
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    LinkedIn is toch beetje zakelijk, ik bedoel als netwerk op arbeidsmarkt. Zoals dal zei hoeft niks te betekenen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #4
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Het hoeft niet gelijk iets te betekenen. Vraag is in hoeverre dien je je echtgeno(o)t(e) op de hoogte te houden over de berichten die worden uitgestuurd. Het gebeurt ons vaak allemaal wel eens dat we denken aan een specifieke ex-collega en dat je je dan afvraagt wat er met hem/haar is gebeurd.
    Vertrouwen vertrouwen vertrouwen....
    Don't fall in love with words.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    Ik ga ervan uit dat deze man niet zoekend is naar personeel.
    ik vind het uit den boze. islamitisch kan het ook niet en hij hoort geen vrouwen aan te spreken.
    zo een onschuldig berichtje met interesse voor een oud collega KAN DUS NIET.

    zijn vrouw dient eens goed met haar man te babbelen.
    dit kan niet en gaat niet

    ik zal het niet accepteren

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    71
    17-08-2015

    Weet je wat het is? Hij zou flippen als zijn vrouw een oud collega even vraagt hoe het gaat.
    Hij heeft al eerder een bericht gestuurd naar een vrouw midden in de nacht via telegram waarin stond "zullen we verder praten via telegram". Hij zegt dat het bericht automatisch is gestuurd omdat telegram net op de markt kwam. Lijkt mij een sterk verhaal maar was vergeven, nu dit weer dan begint toch de grote twijfel!! Deze man is niet helemaal koosjer!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    843
    16-09-2015

    ehhh een man stuurt nooit zomaar een bericht. en al helemaal niet als die vrouw niks van hem is. blijkbaar is er iets aan het borrelen bij hem.

  8. #8
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Dit maakt t een ander verhaal. Ik zou dan zeggen waarom app je je mannelijk collega's niet? Miss kan je daar meer van leren ;-)
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    71
    17-08-2015

    Is niet via de app gegaan LinkedIn. En daarvoor telegram.

  10. #10
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Linie30 Bekijk reactie
    Weet je wat het is? Hij zou flippen als zijn vrouw een oud collega even vraagt hoe het gaat.
    Hij heeft al eerder een bericht gestuurd naar een vrouw midden in de nacht via telegram waarin stond "zullen we verder praten via telegram". Hij zegt dat het bericht automatisch is gestuurd omdat telegram net op de markt kwam. Lijkt mij een sterk verhaal maar was vergeven, nu dit weer dan begint toch de grote twijfel!! Deze man is niet helemaal koosjer!
    Okeeeeeeeeee.
    Tja dit verandert zeker het verhaal.

    Typisch gevalletje: zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  11. #11
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Linie30 Bekijk reactie
    Is niet via de app gegaan LinkedIn. En daarvoor telegram.
    Ja bedoelde telegram, maar wie gebruikt deze nog? LinkedIn blijf ik bij is anders maar blijkbaar wil deze vent aandacht op welke manier dan ook. Sommige mannen (lees de meesten) zouden analfabeet moeten zijn en geen i-net hebben lekker een nokia 3300 ofzo en hna!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #12
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Of het nou wel of niks betekent wat kan hem het schelen hoe het met die oudcollega van hem gaat. Ik zou er echt wel een punt van maken. Ik ga mn mannelijke collegas toch ook niet vragen hoe het met ze gaat en zeggrn dat ik ze lang niet heb gesproken. Nooit! Vind het echt respectloos.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  13. #13
    SARAH&SEMMY ❤

    Reacties
    420
    14-09-2006

    Nee kan niet zonder toestemming vrouw

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Of het nou wel of niks betekent wat kan hem het schelen hoe het met die oudcollega van hem gaat. Ik zou er echt wel een punt van maken. Ik ga mn mannelijke collegas toch ook niet vragen hoe het met ze gaat en zeggrn dat ik ze lang niet heb gesproken. Nooit! Vind het echt respectloos.
    Precies mee eens.
    Dan moet hij maar al zijn ex collegas afgaan en vragen hoe het is. Maar dat doet niemand en slaat ook nergens op, tenzij je met die persoon een speciale band/goeie klik had.
    Happiness is an inside job


  15. #15
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Precies mee eens.
    Dan moet hij maar al zijn ex collegas afgaan en vragen hoe het is. Maar dat doet niemand en slaat ook nergens op, tenzij je met die persoon een speciale band/goeie klik had.
    Ja toch dit soort dingen moeten we niet normaal vinden. Ben ook best jaloers ingesteld .

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)