1. #1
    Verbannen

    Reacties
    12.692
    30-03-2012

    Moeilijkheden in het huwelijk

    Ladies die hier al getrouwd zijn. Ik hoor heel vaak dat het de eerste jaren erg moeizaam gaat en niet altijd even goed vol te houden is. Zijn er hier dames die daar echt ervaring mee hebben, en er overheen zijn? Hoe kom je door zulke momenten door? Of zijn er dames die denken, dat hoort niet of dat heb ik nooit meegemaakt..

  2. #2
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    T kan gewoon 3 kanten op.

    Of jullie moeten ontzettend aan elkaar wennen met alle nodige strijd en ruzies en als je elkaar eenmaal doorhebt, wordt het beter.

    Of het klikt meteen goed, het is leuk en gezellig.

    Of het gaat eventjes goed en daarna begint de serieuze ellende.

    Laatste eindigt meestal in een scheiding.

    Succes

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    944
    07-05-2013

    Of je hebt een klik of je hebt het niet.

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Voor iedereen verschillend. Maar blijf vooral jezelf, natuurlijk wel met meer verantwoordelijkheden en rekening houden met elkaar. Maar zodra je jezelf wegcijfert in alles wat voor jou belangrijk is, went een man daaraan.
    Happiness is an inside job


  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    944
    07-05-2013

    Citaat Geplaatst door Ede Bekijk reactie
    die o.a. scheidingen en verkoop van maagdelijkheid promoot.

    Geen shit bereikt alleen over de rug van anderen. LOSER.
    haha ik weet echt niet waarover je praat zal wel komen dat je kansloos bent en zwaaaaaaar zelf gehandicapt bent en kost wat kost bij een man moet blijven ondanks dat hij je niet ziet staan het is overduidelijk hoe zielig je bent

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Ik zit in het eerste jaar. Bijna 8 maandjes samen was heel erg wennen voor mij. Veel discussies en meer verantwoordelijkheden. Hmdl gaat t nu soepeler haha. Het is echt wel geven en nemen en vooral overleggen.

  7. #7
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Valt mee hoor.. zoals een lid zegt blijf aub jezelf en ga je niet anders voor doen. Houd je eigen principes maar houd ook rekening met hem. Als iedereen normaal doet, is er niks aan de hand.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  8. #8
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ik vind wel dat het huwelijk steeds beter wordt hamdoulilah, eerste jaar was niet zwaar maar gewoon wennen enzo en daarna wordt het beter en beter

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Volgens mij komt de sleur pas daarna.

    Citaat Geplaatst door Sally. Bekijk reactie
    Ladies die hier al getrouwd zijn. Ik hoor heel vaak dat het de eerste jaren erg moeizaam gaat en niet altijd even goed vol te houden is. Zijn er hier dames die daar echt ervaring mee hebben, en er overheen zijn? Hoe kom je door zulke momenten door? Of zijn er dames die denken, dat hoort niet of dat heb ik nooit meegemaakt..

  10. #10
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door flowerbomm Bekijk reactie
    Of je hebt een klik of je hebt het niet.
    Mee eens. Dit is de basis.
    HAGENEESJE

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Jullie weten het zogenaamd allemaal zoals je eigen leven bestaat uit ups en downs zo is ook het getrouwde leven.

    Die zogenaamde eerst is stroef dan beter dan zus dan zo dan klik dan geen klik is echt zware onzin.

  12. #12
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Jullie weten het zogenaamd allemaal zoals je eigen leven bestaat uit ups en downs zo is ook het getrouwde leven.

    Die zogenaamde eerst is stroef dan beter dan zus dan zo dan klik dan geen klik is echt zware onzin.
    Hahahah omg want alle huwelijken zijn ook echt hetzelfde he. Ieder vertelt gewoon haar ervaring dus wie ben jij dan om daar denigrerend over te doen?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Nee geen enkel huwelijk is hetzelfde inderdaad vandaar ook vreemd dat iedereen hetzelfde roept en zegt dat het zo zal zijn
    Zogenaamd aan begin standaard moeilijk dan beter of verhalen over een zogenaamde klik


    Rot toch op met die onzin klik a la ievarkiewen

    Een huwelijk is soms leuk soms moeilijk soms klote soms super gaaf etc etc heeft niets met begin midden of einde te maken punt. Heeft te maken met Allah en hoe wij iets wel of niet doen met ons geloof meer niet. Ik deed en doe niet denigrerend

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    12.692
    30-03-2012

    Wow.. Wat een vijandigheid.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    71
    17-08-2015

    Heftig sommige reacties! Man doe ff normaal dan doe je al raar genoeg.

    Eerste jaar is altijd lastig omdat je moet wennen aan mekaar en je terrotorium moet afbakenen etc. Maar het wordt alleen maar makkelijker. Wees jezelf houd wel rekening met elkaar en blijf met elkaar communiceren. Geef aan wat je dwars zit, waar je tegen aan loopt of wat je
    Juist wel goed/fijn vindt etc etc.

    Allah iouanak!!