1. #16
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    @ espirit als je zelf goed nadenkt akh is het een hele domme excuus waarvan we in het verleden vaker hebben gezien dat die hele overheid schyt aan ons heeft en toch doet waar die zin in heeft en dus doe ik hetzelde met die stemkaart dit keer als moldefk gwn doorspoelen. Dit is een kafir land. Laat dat duidelijk zijn.Uiteindelijk bepaald Allah hoe ons lot hier zal zijn simpel.

    Deze durani doet dat nu ook met zn niyya is wilders weg stemmen Wat een joke.
    Ik snap je wel oeghti maar niet stemmen maak je de grootste onderdrukker en de grootste vijand van de Islam (Wilde Greetje) nog groter, want jou doorgespoelde stem gaat hoe dan ook naar Wilde Greetje die op dit moment het grootste is.
    Waarom zou je die lelijkerd niet willen tegenwerken door je stem naar een ander te laten gaan.
    Als alle moslims niet gaan stemmen gaat hij zeker winnen dan zijn we nog verder geraakt van rechtvaardigheid en vrijheid voor moslims.
    Wilde Greetje is fan van de terroristische budha monikken die genocide plegen op Rohingya broeders en zusters en noemt dat een goede voorbeeld.

    Plannen van Wilde Greetje als zij de president wordt:

    Geen asielzoekers meer toelaten, de grenzen dichtgooien, alle moskeeën sluiten en de koran verbieden. In navolging van het 'Plan-Rutte', presenteert Geert Wilders zijn eigen plan, over hoe het verder moet met Nederland.

    “En ook over de islam zal ik niet zwijgen. Nooit en te nimmer. Want zwijgen is levensgevaarlijk. Afgelopen juli overleed Nobelprijswinnaar en holocaust-overlever Elie Wiesel. Ik mocht hem enkele jaren geleden persoonlijk ontmoeten in New York. Hij gaf de wereld een wijze les: “Als mensen zeggen dat ze je willen vermoorden, moet je ze geloven.” De islam zegt ons te willen vermoorden. De koran laat daar geen enkele twijfel over bestaan.
    Zeven op tien Nederlandse moslims vindt religieuze regels belangrijker dan de Nederlandse seculiere wetten. En meer dan één op tien moslims in Nederland vindt het acceptabel om geweld te gebruiken vanuit de islam. Dat zijn meer dan 100.000 mensen. Velen weigeren te integreren en tonen geen respect voor het Nederlands gezag in wijken zoals Maassluis of Poelenburg. Wij krijgen de middelvinger. Islamitische hooligans paraderen met IS-vlaggen door de straten in Den Haag en bezetten bruggen met Turkse vlaggen in Rotterdam. Dit is ons land, maar hun vlaggen wapperen.
    Kijk naar hun vlaggen. En kijk naar onze vlag. Er staat geen korantekst op en geen halve maan.

    Je stem doorspoelen betekent niks anders dan dat deze varken het meest van je gespoelde stem gaat profiteren

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door MoldeFK Bekijk reactie
    InschAllah.

    En mocht ie de grootste worden(waar ik niet vanuit ga) ....
    1. geen enkele partij wil met hem regeren
    2.hij zal zijn plannen niet allemaal kunnen uitvoeren.

    Zag laatst een interview van Geertje de hond waar ie al een beetje begon terug te krabbelen , bijv over het verbieden van de Koran.
    Juist. 'we gaan hem natuurlijk niet bij de mensen thuis ophalen maar gwn niet meer verkopen' Hij heeft ze ook niet op een rijte joh geen charisma niks gwn een zwakkeling.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Ik snap je wel oeghti maar niet stemmen maak je de grootste onderdrukker en de grootste vijand van de Islam (Wilde Greetje) nog groter, want jou doorgespoelde stem gaat hoe dan ook naar Wilde Greetje die op dit moment het grootste is.
    Waarom zou je die lelijkerd niet willen tegenwerken door je stem naar een ander te laten gaan.
    Als alle moslims niet gaan stemmen gaat hij zeker winnen dan zijn we nog verder geraakt van rechtvaardigheid en vrijheid voor moslims.
    Wilde Greetje is fan van de terroristische budha monikken die genocide plegen op Rohingya broeders en zusters en noemt dat een goede voorbeeld.

    Plannen van Wilde Greetje als zij de president wordt:

    Geen asielzoekers meer toelaten, de grenzen dichtgooien, alle moskeeën sluiten en de koran verbieden. In navolging van het 'Plan-Rutte', presenteert Geert Wilders zijn eigen plan, over hoe het verder moet met Nederland.

    “En ook over de islam zal ik niet zwijgen. Nooit en te nimmer. Want zwijgen is levensgevaarlijk. Afgelopen juli overleed Nobelprijswinnaar en holocaust-overlever Elie Wiesel. Ik mocht hem enkele jaren geleden persoonlijk ontmoeten in New York. Hij gaf de wereld een wijze les: “Als mensen zeggen dat ze je willen vermoorden, moet je ze geloven.” De islam zegt ons te willen vermoorden. De koran laat daar geen enkele twijfel over bestaan.
    Zeven op tien Nederlandse moslims vindt religieuze regels belangrijker dan de Nederlandse seculiere wetten. En meer dan één op tien moslims in Nederland vindt het acceptabel om geweld te gebruiken vanuit de islam. Dat zijn meer dan 100.000 mensen. Velen weigeren te integreren en tonen geen respect voor het Nederlands gezag in wijken zoals Maassluis of Poelenburg. Wij krijgen de middelvinger. Islamitische hooligans paraderen met IS-vlaggen door de straten in Den Haag en bezetten bruggen met Turkse vlaggen in Rotterdam. Dit is ons land, maar hun vlaggen wapperen.
    Kijk naar hun vlaggen. En kijk naar onze vlag. Er staat geen korantekst op en geen halve maan.

    Je stem doorspoelen betekent niks anders dan dat deze varken het meest van je gespoelde stem gaat profiteren
    Maar dat is het akhi ik geloof dat niet meer.. dat je stem naar de grootste gaat wnr je niet stemt. Heb dat eerder gedaan toen we besloten net als nu massaal te stemmen als moslims op pvda. Maar ik vertrouw hun gewoon niet meer. Moge Allah ons beschermen tegen hem. Wij moeten meer tawakkul hebben en op Allah rekenen vind ik in deze staan we machteloos en is zon kaart om ons gewoon voor de gek te houden.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    Maar dat is het akhi ik geloof dat niet meer.. dat je stem naar de grootste gaat wnr je niet stemt. Heb dat eerder gedaan toen we besloten net als nu massaal te stemmen als moslims op pvda. Maar ik vertrouw hun gewoon niet meer. Moge Allah ons beschermen tegen hem. Wij moeten meer tawakkul hebben en op Allah rekenen vind ik in deze staan we machteloos en is zon kaart om ons gewoon voor de gek te houden.
    Ieder moet natuurlijk zelf weten. Er zijn bewijzen om niet te stemmen maar ook bewijzen om wel te stemmen.
    Dat betekent dat er meningsverschillen zijn dat allemaal correct kan zijn en dat we elkaar respecteren ondanks de meningsverschillen. Zo gaat Ahl Sunnah met elkaar om.
    En natuurlijk vertrouwen wij op Allah 3azza wa djal die ons behoedt en beschermt.
    Meer hebben we niet nodig ook al komt Wilde Greetje aan de macht id

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Ieder moet natuurlijk zelf weten. Er zijn bewijzen om niet te stemmen maar ook bewijzen om wel te stemmen.
    Dat betekent dat er meningsverschillen zijn dat allemaal correct kan zijn en dat we elkaar respecteren ondanks de meningsverschillen. Zo gaat Ahl Sunnah met elkaar om.
    En natuurlijk vertrouwen wij op Allah 3azza wa djal die ons behoedt en beschermt.
    Meer hebben we niet nodig ook al komt Wilde Greetje aan de macht id
    Ja precies dat is het. Ik denk nu zo dit is een kafir land hun zogenaamde rechtvaardigheidswet is toch niet gebaseerd op de wet van Allah snap je? Daarom is dit mijn overtuiging vooral. Is net als bijv als je gaat klagen om je recht te halen bij een kafir oke die kafir beweert rechtvaardig te zijn, maar zolang hij Allah niet als Heer heeft zal hij die rechtvaardigheid op zijn manier interpreteren en toepassen.. snap je?
    En plus ook die andere partijen bevatten sws ongehoorzaamheid aan Allah in hun punten. Het zal nooit schoon zijn.

    Khair in shaa Allah

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door Hisbibestrijder Bekijk reactie
    Shaykh Wasiullah Abbas nooit gezegd dat stemmen toegestaan is en Shaykh Abdelmuhsin Al Abbaad ook niet, dus je zit hier gewoon te liegen over ahlu 3ilm voor het doel een paar stemmen te winnen voor een politieke partij.
    Of je bent ONWETEND, of je pleegt intelectual BEDROG.

    1- Al-Abbaad werd gevraagd:
    Reference: Private sitting with the Shaykh on January 19th, 2007 (29 Dhul Hijjah 1427)
    Questioner: There is a question from America related to the ruling of Muslims living in non-Muslim countries who vote in local elections. Is it permissible for these Muslim minorities to vote in local elections if they believe that one of the candidates can benefit the Muslims by giving land, allowing them to give dawah, or other benefits?
    Shaykh: There is no harm in voting for candidates who will be of more benefit to the Muslims than the others. In this instance, voting for them is an example of doing the lesser of two evils to avoid the greater evil. All of the candidates are disbelievers and, therefore, harmful. However, the candidate who is less harmful to the Muslims is better than the candidate whose harm is far greater.
    Questioner: For the one who says that voting is from the innovated means, for example…?
    Shaykh: In any event, this is something evil with which the people have been afflicted. If people have two choices, one being abhorrent and the other also detestable but of less harm, which should the people choose? The people should choose the lesser of the two evils, correct? Even though the Roman Christians and the Persians are all disbelievers, the people were happy when the Roman Christians were victorious over the Persians.
    Questioner: Some people oppose this by mentioning that they are not forced to vote in the first place?
    Shaykh: What I have mentioned is based on the premise that some benefit for the Muslims may be attained by voting. However, if there is no benefit then they should not participate.
    http://www.madeenah.com/is-it-permis...non-muslims-1/
    2- Wasiullah Abbaas werd gevraagd:
    Reference: Recording done with the Shaykh’s permission on January 24th, 2007 (5 Muharram 1428)
    Questioner: The following question, from America, is about voting for those it is believed will benefit the Muslims. We are not asking about a Muslim entering into an election as a candidate, nor are we concerned about Federal elections. Rather, the question is about voting in local elections for those who have the authority to delegate plots of land to the Muslims, abandoned buildings, and other such benefits. If the Muslims don’t vote for them, other groups will and, therefore, acquire these benefits. So, may Allah reward you well dear Shaykh, do you have any advice in this matter?
    Shaykh: That which appears correct to me, insha’Allah, is that if some good is anticipated as a result of voting, then we vote. We vote for the candidate as long as he is presently benefiting the Muslims or promises to benefit the Muslims in the future, even if he is not a Muslim. It would be inappropriate for the Muslims to refrain from voting for this individual, especially if the leader of the Muslims can dictate terms, conditions, and other stipulations on him as a result of the Muslims voting. For example, the leader of the Muslims says, “We will vote for you on the condition that you support our interests, mention them to your superiors, etc.” And this applies in any country where the Muslims are a minority, not just in America.
    By voting the Muslims may gain needed influence over politicians and other authorities. In return, these politicians and authorities may do something that will benefit Islam and the Muslims. This is especially the case in local elections where, as you have mentioned, the one who wins may have the authority to give away plots of lands on which schools can be built. I am familiar with this because it is even practiced in India. In this instance, it is not befitting in the least for the Muslims to hesitate or delay voting for these candidates.
    The Muslims should not hesitate to vote because withholding their votes will not harm these candidates in the least. They will win by the votes of non-Muslims regardless if the Muslims vote or not. For this reason, the Muslims should use their vote as a favor to these candidates. As a result, the Muslims will be placed in an advantageous position of influence over these candidates. When they feel that they are indebted to the Muslims, the Muslims can benefit from their empathy and their sympathetic views and understanding of Muslim causes. This is a general Islamic benefit required by the Islamic public interests. This is our belief.
    This is also the verdict given by our Shaykhs in India. Even Shaykh Bin Baaz (may Allah have mercy on him), from what we have heard, used to rule with the permissibility of participating in elections. And for this, insha’Allah, we hope from Allah a good future for the Muslims in every land. If this affair brings good to the Muslims then it’s not befitting to hesitate.
    Questioner: May Allah reward you with good. In order to bring about further benefit, dear Shaykh, for those who say that this action includes assisting one who rules by other than what Allah revealed…
    Shaykh: This doesn’t assist the one ruling by other than what Allah has revealed in view of the fact that if we don’t vote, the [non-Muslims] will win by their own votes. They will be elected without a doubt. They will come into power by their own accord whether or not we isolate ourselves from them or from the entire world… Thus, this does not assist them in establishing non-Islamic laws. They are the rulers and the ones in authority in those lands whether we vote for them or not. As a result, we should make an effort to influence them in a way that will be beneficial to Islam and the Muslims, insha’Allah.
    Questioner: May Allah reward you with good dear Shaykh. Please excuse us for taking so much of your time.
    Shaykh: May Allah reward you with good. I mention this with a clear conscience because we have heard our shaykhs give this verdict, especially when it benefits the Muslims. This is also the case in India; some of the idol worshipers in the Parliament speak on behalf of the Muslims and their interests…and it is possible that Allah will aid the deen by using a disbeliever.
    http://www.madeenah.com/is-it-permis...non-muslims-2/

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Allah zegt dat wij alleen Hem dienen te vrezen, dus niet Geert Wilders, armoede, anti islam partijen of wat dan ook. Gewoon niet stemmen en vertrouwen hebben in jouw Schepper.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Wilders noemt jullie "tuig" en jullie willen niet eens tegen hem stemmen ... ?

    Wie niet stemt ... zo'n toekijker verdient gewoon deze vernederingen.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    Allah zegt dat wij alleen Hem dienen te vrezen, dus niet Geert Wilders, armoede, anti islam partijen of wat dan ook. Gewoon niet stemmen en vertrouwen hebben in jouw Schepper.
    Dat is een verkeerde begrip van vertrouwen: Tawakkal 'ala Allaah (توكل على الله).

    Akhie, we leven in een wereld van أسباب ... dat is zoals iemand die zegt: Ik neem geen medicijn! Ik vertrouw op God!

    Wat betreft degenen die zeggen: Het kan toch niets veranderen!

    Ze zeggen in Afghanistan: "قطره قطره دریا میشود - Druppel bij druppel word het een oceaan."

    In je eentje kan je niets ... maar omdat miljoenen anderen ook meestemmen, telt elke stem!

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    Allah zegt dat wij alleen Hem dienen te vrezen, dus niet Geert Wilders, armoede, anti islam partijen of wat dan ook. Gewoon niet stemmen en vertrouwen hebben in jouw Schepper.
    Sahh. [Vrezen jullie hen, terwijl Allah er meer recht op heeft dat jullie Hem vrezen, als jullie gelovigen zijn?] 9:13

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Dat is een verkeerde begrip van vertrouwen: Tawakkal 'ala Allaah (توكل على الله).

    Akhie, we leven in een wereld van أسباب ... dat is zoals iemand die zegt: Ik neem geen medicijn! Ik vertrouw op God!

    Wat betreft degenen die zeggen: Het kan toch niets veranderen!

    Ze zeggen in Afghanistan: "قطره قطره دریا میشود - Druppel bij druppel word het een oceaan."

    In je eentje kan je niets ... maar omdat miljoenen anderen ook meestemmen, telt elke stem!
    Er is geen enkel partij vrij van ongehoorzaamheid aan de Schepper dus deze zogenaamde sabab die jij promoot is baatil geen sabab. En aan baatil moet je niet toegeven, deze bestrijden en op Allah vertrouwen.

  12. #27

    Reacties
    544
    19-12-2015

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Wilders noemt jullie "tuig" en jullie willen niet eens tegen hem stemmen ... ?

    Wie niet stemt ... zo'n toekijker verdient gewoon deze vernederingen.
    Ik denk wel dat ze gaan stemmen joh, alleen maar praatjes om hun zelf te verbloemen lolz

    Maar weet niet zeker of ik ga doen want tja ik was echt onder de indruk integenstelling tot bepaalde nepperds hier
    Dat het echt haram was!

    Nu ik dit lees kijk ik wel even.....

    ǀвη Ƭαумιууαн:
    Ƭнє ρєσρℓє σƒ нαρριηєѕѕ αяє тнє ρєσρℓє σƒ Ƭαωнī∂.
    [Mαנмū' αℓ-Ƒαтāωā (ν. 18, ρ. 56)


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Dat is een verkeerde begrip van vertrouwen: Tawakkal 'ala Allaah (توكل على الله).

    Akhie, we leven in een wereld van أسباب ... dat is zoals iemand die zegt: Ik neem geen medicijn! Ik vertrouw op God!

    Wat betreft degenen die zeggen: Het kan toch niets veranderen!

    Ze zeggen in Afghanistan: "قطره قطره دریا میشود - Druppel bij druppel word het een oceaan."

    In je eentje kan je niets ... maar omdat miljoenen anderen ook meestemmen, telt elke stem!
    Dat is een verkeerde vergelijking die je maakt, akhie. Wetenschap is toegestaan en wordt aangemoedigd in de islam. Onze profeten hebben nooit concessies gedaan met koefr wetgeving. Onze profeet saw had om de moslims te beschermen politieke concessies kunnen maken met de quarish, zodat zijn volgelingen het beter zouden krijgen. Echter als het gaat om valsheid worden er geen concessies gedaan met de ongelovigen. Dit is mijn begrip mbt stemmen.

  14. #29

    Reacties
    544
    19-12-2015

    Denk is wel een goeie partij meer voor moslims enzo
    PVdA is allang deed

    Als ik stem dan doe ik dat ook gelijk voor pa en ma meteen 3 stemmen voor Denk!

    ǀвη Ƭαумιууαн:
    Ƭнє ρєσρℓє σƒ нαρριηєѕѕ αяє тнє ρєσρℓє σƒ Ƭαωнī∂.
    [Mαנмū' αℓ-Ƒαтāωā (ν. 18, ρ. 56)


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    Er is geen enkel partij vrij van ongehootzaamheid aan de Schepper dus deze zogenaamde sabab die jij promoot is baatil geen sabab.
    Was Al-Najaashi wel vrij van "ongehoorzaamheid aan de Schepper" ... ?

    Waarom deden de Sahaba Du'a voor zijn 'dhuhur' over zijn 'a'daa' en 'tamkeen' in zijn 'balad'....?