1. #1
    Mamfakch

    Reacties
    23.096
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium

    Ik heb een Senegalees geadopteerd [FOTO]

    Hij kon nergens terecht en ik heb ruimte zat. Heb gelijk een bad voor m klaargezet en is nu aan het badderen, je weet nooit wat ie onder de leden heeft.

    Hij heeft een goed hart, dat zag ik meteen. Hij ziet er misschien wat agressief uit, maar ik denk dat dat vooral zo lijkt door zn zwarte kop.

    Foto's volgen zometeen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    Wow en wie heeft die arme kind geadopteerd dan Nourdin??
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  3. #3
    Mamfakch

    Reacties
    23.096
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door soraya28 Bekijk reactie
    Wow en wie heeft die arme kind geadopteerd dan Nourdin??
    Ja Soraya, over wie zou ik het hebben? Mezelf natuurlijk

    Mijn nieuwe schatje Nou nog hopen dat Mattie m duldt, en hij heelhuids naar Marokko gesmokkeld wordt. Omgekeerde asielzoeker


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    Citaat Geplaatst door WorldFamous77 Bekijk reactie
    Ja Soraya, over wie zou ik het hebben? Mezelf natuurlijk

    Mijn nieuwe schatje Nou nog hopen dat Mattie m duldt, en hij heelhuids naar Marokko gesmokkeld wordt. Omgekeerde asielzoeker



    Hahahahahaha oh wat ben jij gemeen zeg ......en ik heel naïef denken wat voor monster praat nou zo over een kindje ...

    Maar leuk joh wat een fleurig asielzoeker heb je daar hangen

    Hoe heet ie be3da ......ben je niet bang dat je gek word van zijn geluid

    Beshtek
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  5. #5
    Mamfakch

    Reacties
    23.096
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door soraya28 Bekijk reactie
    Hahahahahaha oh wat ben jij gemeen zeg ......en ik heel naïef denken wat voor monster praat nou zo over een kindje ...

    Maar leuk joh wat een fleurig asielzoeker heb je daar hangen

    Hoe heet ie be3da ......ben je niet bang dat je gek word van zijn geluid

    Beshtek
    Wat nou besa7tek, is geen schotel kipfilet. Maar kan wel

    Nee, deze schreeuwen niet. Alleen soort van babygeluidjes en imiteren en een klein beetje praten. Hoop ik dan, anders gaat ie buiten wonen.

    Pino heb ik m genoemd. Want hij heeft een lange nek en ik dacht gelijk aan Pino.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    Citaat Geplaatst door WorldFamous77 Bekijk reactie
    Wat nou besa7tek, is geen schotel kipfilet. Maar kan wel

    Nee, deze schreeuwen niet. Alleen soort van babygeluidjes en imiteren en een klein beetje praten. Hoop ik dan, anders gaat ie buiten wonen.

    Pino heb ik m genoemd. Want hij heeft een lange nek en ik dacht gelijk aan Pino.

    Hahaha oké oké mabrouk dan tja wat moet je dan zeggen eh gekke man......:


    Oh jee je hebt honger en dacht aan een schotel kipfilet hahaha

    Als ie kan praten dan zou het wel cool zijn ....heb je alsnog een maatje in huis gehaald

    Buiten??? Doe niet zo extreem jij!!

    Hahaha leuke naam Pino
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  7. #7
    Mamfakch

    Reacties
    23.096
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door soraya28 Bekijk reactie
    Hahaha oké oké mabrouk dan tja wat moet je dan zeggen eh gekke man......:


    Oh jee je hebt honger en dacht aan een schotel kipfilet hahaha

    Als ie kan praten dan zou het wel cool zijn ....heb je alsnog een maatje in huis gehaald

    Buiten??? Doe niet zo extreem jij!!

    Hahaha leuke naam Pino
    Met een klontje boter en rozijnen zag ik m al liggen, hij is best stevig

    Nee, die wordt helemaal tam en gaat luisteren. Hoeft niet buiten, zelfs poepen leer ik m netjes te doen op de goede plek. Omkoping is het de truc bij deze slimme beesten

    El mouhim, mabrouk nog voor de Ramadan en tot laters. Leuk je weer eens gesproken te hebben

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    Citaat Geplaatst door WorldFamous77 Bekijk reactie
    Met een klontje boter en rozijnen zag ik m al liggen, hij is best stevig

    Nee, die wordt helemaal tam en gaat luisteren. Hoeft niet buiten, zelfs poepen leer ik m netjes te doen op de goede plek. Omkoping is het de truc bij deze slimme beesten

    El mouhim, mabrouk nog voor de Ramadan en tot laters. Leuk je weer eens gesproken te hebben

    Hahahaha wajoow zoe3 doet rare dingen met mensen jek

    Zo zo met andere woorden je maakt een mocro soort van hem
    hahahaha .....nou wens jou veel sterkte en ik wil je dan over paar weken spreken of je plan van aanpak is geslaagd. .

    Ja vond het ook aangenaam je gesproken te hebben ...was een tijd geleden hè ....Ramadan mobarek en voor straks eet smakelijk alvast ....laters inchallah

    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    29.741
    21-07-2005

    Mooi beestje!

    Zal echt een maatje voor je worden. Gaat op je schouder en hoofd zitten.

  10. #10
    Mamfakch

    Reacties
    23.096
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Leonidas Bekijk reactie
    Mooi beestje!

    Zal echt een maatje voor je worden. Gaat op je schouder en hoofd zitten.
    Dat doet ie nou al als ik dat wil, maar beter niet. Zij zien dat als dominantie en dan krijg je gedragsproblemen. Deze was heel erg schuw en zelfs agressief toen ik m kreeg, die mensen wisten geen raad met hem. Over 10 dagen gaat ie bij mijn andere papegaai kennis maken, want die is zijn maatje kwijt sinds een paar maanden.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    29.741
    21-07-2005

    Citaat Geplaatst door WorldFamous77 Bekijk reactie
    Dat doet ie nou al als ik dat wil, maar beter niet. Zij zien dat als dominantie en dan krijg je gedragsproblemen. Deze was heel erg schuw en zelfs agressief toen ik m kreeg, die mensen wisten geen raad met hem. Over 10 dagen gaat ie bij mijn andere papegaai kennis maken, want die is zijn maatje kwijt sinds een paar maanden.
    Leuk, dat je dat weer een koppeltje hebt. Mooi dat het beestje weer een onderkomen heeft.

    Bij ons in de buurt loopt een vrouw met een kinderwagen, waarop een aantal papegaaien zitten, die ze zo uitlaat.
    Zij vertelde dat zij een papegaai had, en omdat mensen dat wisten een paar heeft geadopteerd, die mensen kwijt wilden.
    Als je met haar staat te praten, gaan die papegaaien geluidjes maken, kijken zo mooi naar je!

  12. #12
    Mamfakch

    Reacties
    23.096
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Leonidas Bekijk reactie
    Leuk, dat je dat weer een koppeltje hebt. Mooi dat het beestje weer een onderkomen heeft.

    Bij ons in de buurt loopt een vrouw met een kinderwagen, waarop een aantal papegaaien zitten, die ze zo uitlaat.
    Zij vertelde dat zij een papegaai had, en omdat mensen dat wisten een paar heeft geadopteerd, die mensen kwijt wilden.
    Als je met haar staat te praten, gaan die papegaaien geluidjes maken, kijken zo mooi naar je!
    Alles wat je een kind van 4 kan leren, lukt ook bij een papegaai. Ongelooflijk slim, hij verbaast me na 15 jaar nog. Die van mij doet alles imiteren waar jij aandacht voor hebt, hij kaapt gewoon de aandacht Begon met de berichtentoon van mijn telfoon, maar inmiddels halve zinnen zelfs antwoorden op standaard vragen.

    Ik ken het. Heb inmiddels ook al de halve stad in huis gehad en tam gemaakt. Als je eenmaal weet hoe, lukt dat meestal binnen week.

  13. #13
    Mamfakch

    Reacties
    23.096
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Deze bruintjes wil ik ook wel adopteren


  14. #14
    © One of a kind

    Reacties
    20.308
    04-10-2008

    Hoe gaat het met Pino?
    Peace. it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your hart.

  15. #15
    Mamfakch

    Reacties
    23.096
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Gaat goed met m, hij is zn slechte begin van zn leven goed n t maken. De hele dag spelen/klimmen/babbelen/eten. Normaal moet ie af en toe een dutje doen, maar dat lukt m maar m paar minuten en dan gaat ie weer

    Hij moet nog 1 keer een nare ervaring doorstaan, een lange reis back home. Back to Africa