- Dagen tel ik af in hoop snel weer als vrije man naar buiten te kunnen lopen, Benauwd tussen de vier muren & Geen zekerheid van alles.
ik kan mezelf alleen horen zuchten, smeekbedes verrichten naar mijn heer in hoop dat hij mij alsnog helpt ondanks mijn ongehoorzaamheid.
mama zei het nog: weldi ga naar school en hou je weg van het slechte, meestal keek ik haar aan en begon te lachen maar mama wist waar ze het over had.

Ik bedoelde het alleen maar goed..ik deed het voor haar toch?
wie hou ik voor de gek joh? juist ja Alleen maar mezelf.
Nu zit ik hier binnen zonder haar en zonder mijn zusjes Helemaal alleen.
ik kan haar gezicht nog steeds voor mij zien, ik kan haar glimlachen beschrijven.
De eerste paar maanden waren fucktup voor mij want ik zat binnen..
mama was buiten en elke keer als ze mij kwam bezoeken begon ze zo hard te huilen!!
ze was weer een zoon kwijt & weer was ze zichzelf kwijt.
ze zag er zo anders uit.. de diepe wallen verraden alles al, ze was flink afgevallen en zag er kapot uit.
ik kon haar niet aankijken!!
het zou mij kapot maken en ik heb haar belooft om alsnog sterk te blijven voor haar.

ondanks alles vroeg ze mij om zo'n grote gunst dus en ze houdt nog steeds zoveel van mij.
toen ze weg ging aaide ze over mijn hand en drukde een kus op mijn hoofd net zoals ze altijd deed, ik kon het niet aanzien en ging weer naar mijn cel.

Ik ga op mijn bed liggen en kijk naar de plafon, enige waar ik nu aan kan denken is aan haar en
dat zodra ik buiten ben ik het helemaal anders ga doen voor haar. Hoe zou het gaan met haar?
zou ze aan mij denken ?of zou ze mij vergeten zijn..
mama zeg ik zachtjes..ik kan haar geur nog goed ruiken, Ik kan haar ogen nog goed voor mij zien.
ik heb haar kapot gemaakt meskiena..

Maar Ik ga het anders doen, ik ga het doen voor haar want uiteindelijk ben ik een grote teleurstelling voor haar

------
Binnenkort te lezen His life !!!!!