1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    Basisplaats lonkt voor Hamza Mendyl

    Lille heeft haar trainer ontslagen.. De nieuwe trainer heeft meteen beroep gedaan op Mendyl

    Hij trainde vandaag volop mee ... Mogelijk staat hij ook basis zijn concurent Souamaro die al 3 weken zeer slecht speelt trainde vandaag zonder hesje en Mendyl wel... Ze spelen morgen tegen Toulouse

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.228
    08-01-2007

    Zou mooi zijn, hy is nog jong als hy veel wedstrijden speelt dan kan hy groeien. Goed voor marokko

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Granada Betis- Sevilla 4-1

    Mehdi Carcela scoort. Jeeej... Kijk dat zijn pas berichten. Hamza komt er wel. Hij is pas 19jaar. Geen enkele trainer kan om hem heen als hij zijn huidige niveau opkrikt.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Lille wint met 1-0. El Ghazi doelpunt.

  5. #5
    Worldfamous

    Reacties
    25.533
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Deze trainer ziet het zitten in Ghazi, incha Allah gaat ie vlammen vanaf nu. Zijn mentaliteit is goed dus ik verwacht het wel

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Basisplaats lonkt voor Hamza Mendyl

    Mendyl viel gisteren in de 80ste minuut in.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.864
    24-01-2016

    Bielsa gaat het overnemen na de zomer.

    Master coach

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Deze trainer ziet het zitten in Ghazi, incha Allah gaat ie vlammen vanaf nu. Zijn mentaliteit is goed dus ik verwacht het wel
    Ghazi gaat floppen daar. Ik zie hem over 5 jaar terugkeren naar Sparta of Twente.

  9. #9
    Worldfamous

    Reacties
    25.533
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Ghazi gaat floppen daar. Ik zie hem over 5 jaar terugkeren naar Sparta of Twente.
    Alleen al door zijn fysiek zal ie al een subtopper zijn, technisch ligt ie al voor op de meesten. Als ie mentaal de boel op orde houdt, kan het echt een topper worden. Alleen dat kan hem in de weg zitten denk ik.

    We zullen zien

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Alleen al door zijn fysiek zal ie al een subtopper zijn, technisch ligt ie al voor op de meesten. Als ie mentaal de boel op orde houdt, kan het echt een topper worden. Alleen dat kan hem in de weg zitten denk ik.

    We zullen zien
    Dit wordt een Driess Boussata 2.0.

  11. #11
    Worldfamous

    Reacties
    25.533
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Dit wordt een Driess Boussata 2.0.
    Dries is 1 meter 30 man, waar heb je het over hhh

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Dries is 1 meter 30 man, waar heb je het over hhh
    Google maar. Oranje,opgeroepen. Een maal. Nooit meer. Dacht ook een buitenlands avontuurtje aan te kunnen gaan. FLOP.

    Ghazi gaat dezelfde richting op. Blind wil em niet in Oranje. En nu is het wachten tot hij zijn basisplaats kwijtraakt.

    Driss Boussata 2.0...........let maar op

  13. #13
    Worldfamous

    Reacties
    25.533
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Google maar. Oranje,opgeroepen. Een maal. Nooit meer. Dacht ook een buitenlands avontuurtje aan te kunnen gaan. FLOP.

    Ghazi gaat dezelfde richting op. Blind wil em niet in Oranje. En nu is het wachten tot hij zijn basisplaats kwijtraakt.

    Driss Boussata 2.0...........let maar op
    Jij vergelijkt ze op basis van afkomst, waarom is dat?

    Ik heb het als eerste over zijn fysiek als sterke punt en jij komt aanzetten met een kabouter. Drol vs chebakkia noem ik dat

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Jij vergelijkt ze op basis van afkomst, waarom is dat?

    Ik heb het als eerste over zijn fysiek als sterke punt en jij komt aanzetten met een kabouter. Drol vs chebakkia noem ik dat
    Omdat het 2 Marokkanen zijn misschien?

    Buiten dat feit is er een grote gelijkenis te zien in hun carriere. Ik vergelijk hun op basis van hun carriere. Jij op basis van hun lengte.

  15. #15
    Worldfamous

    Reacties
    25.533
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Er is een grote gelijkenis te zien in hun carriere. Ik vergelijk hun op basis van hun carriere. Jij op basis van hun lengte.
    En breedte nou je erover begint Plus Ghazi kan ook in de punt spelen. Plus hij is op een hoger niveau op zijn leeftijd, waar Dries dat pas was toen ie bijna 30 was.

    Je mag van mij vergelijken, maar dit is een mismatch die Ghazi nu al makkelijk wint. En nog maar net begonnen die knul