1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.864
    24-01-2016

    Citaat Geplaatst door MORO_Lazary Bekijk reactie
    Die glazenbol die jy hebt wil ik ook man waar heb je die vandaan?
    Jij denkt serieus dat ie komend seizoen een basisspeler is bij Juve terwijl ie dit seizoen nog geen 700 min heeft gemaakt?..

    http://www.transfermarkt.nl/medhi-be.../spieler/45124

    Zat afgelopen 3 wedstrijden niet eens bij de selectie ..

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.864
    24-01-2016

    3-0 Higiuan

    Top spits

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.228
    08-01-2007

    Broer hy was ook geblesseerd he moet je niet vergeten dit is gewoon zijn comeback omdat hy weer fit aan het worden is snap je. Ik zie hem als hy fit is alle wedstrijden spelen. Denk je dat die scouts van die grote clubs minder verstand hebben dan jou?

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.864
    24-01-2016

    Citaat Geplaatst door MORO_Lazary Bekijk reactie
    Broer hy was ook geblesseerd he moet je niet vergeten dit is gewoon zijn comeback omdat hy weer fit aan het worden is snap je. Ik zie hem als hy fit is alle wedstrijden spelen. Denk je dat die scouts van die grote clubs minder verstand hebben dan jou?

    Safi je hebt gelijk ..Chilini gaat vanaf nu banken voor Benatia






    Hij heeft maar 7 potjes gespeeld dit seizoen...en de meeste niet eens 90 min




  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.864
    24-01-2016

    Dybala 4-0
    Mooie combi met Higiuan ..hakkie

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    Benatia is Een goede verdediger maar niet de absolute top...

    Maar ach jah ik schat hem wel hoger in dan bv een Umtiti van Barcelona ... Jammer dat ie niet daar speelt daar had ie meer kans op basisplaats bij Bayern en Juventus is de concurrentie moordend

  7. #22
    Worldfamous

    Reacties
    25.415
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Atlasleeuw22 Bekijk reactie
    Benatia is Een goede verdediger maar niet de absolute top...

    Maar ach jah ik schat hem wel hoger in dan bv een Umtiti van Barcelona ... Jammer dat ie niet daar speelt daar had ie meer kans op basisplaats bij Bayern en Juventus is de concurrentie moordend
    No way dat ie beter is dan Umtiti. Basis barca vs bank juve, denk na

  8. #23
    Worldfamous

    Reacties
    25.415
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Zelfs Caceres kwam niet aan de bak bij Juve met 70 caps bij Uruguay. Als ie slim is gaat ie op zoek naar een nieuwe club, tenzij ie vanaf nu alles gaat spelen. Lijkt me sterk.

  9. #24
    JuveAjax

    Reacties
    4.217
    13-01-2006

    Gappie, benatia is geen basisspeler hoor. Het is maar dat chiellini geblesseerd uitviel de wedstrijd ervoor en dat de champions league eraan komt.

    Maar er komen veel wedstrijden met 2 keer porto, 2 keer napoli copa italia, en de wedstrijden in de competities. dus hij zal wel minuten gaan maken denk ik.
    Bianconeri.

  10. #25
    JuveAjax

    Reacties
    4.217
    13-01-2006

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    No way dat ie beter is dan Umtiti. Basis barca vs bank juve, denk na
    In de verdediging heeft juve op elke positie de betere speler. Met alves, barzagli, bonucci, chiellini en alex sandro.
    Bianconeri.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.864
    24-01-2016

    Citaat Geplaatst door cheb. Bekijk reactie
    In de verdediging heeft juve op elke positie de betere speler. Met alves, barzagli, bonucci, chiellini en alex sandro.

  12. #27
    JuveAjax

    Reacties
    4.217
    13-01-2006

    Citaat Geplaatst door MoldeFK Bekijk reactie
    Rugani en die guy die ze van atalanta hebben gehaald zijn onze toekomst.
    Bianconeri.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Chiellini en Barzagli zaten niet in de selectie, logisch dat hij gisteren speelde. Chiellini viel vorige week geblesseerd uit en Barzagli kreeg rust voor de CL. Ik bekijk alle wedstrijden van Juventus en zelfs wanneer alle verdedigers fit zijn, kreeg Benatia geen basisplaats boven BBC.

    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  14. #29
    JuveAjax

    Reacties
    4.217
    13-01-2006

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Chiellini en Barzagli zaten niet in de selectie, logisch dat hij gisteren speelde. Chiellini viel vorige week geblesseerd uit en Barzagli kreeg rust voor de CL. Ik bekijk alle wedstrijden van Juventus en zelfs wanneer alle verdedigers fit zijn, kreeg Benatia geen basisplaats boven BBC.
    Hoelang ligt chiellini eruit
    Bianconeri.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door cheb. Bekijk reactie
    Hoelang ligt chiellini eruit
    Nog niet duidelijk, maar denk niet dat het iets ergs is. Anderzijds heb ik het volste vertrouwen in Rugani, maar normaal zou Chiellini de wedstrijd tegen Porto moeten halen.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.