1. #61
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Perchevael Bekijk reactie
    Heb je bewijs dan van nog 3500 zulke verkrachtingen?
    Maar kan je ook zo netjes zijn om intussen tijd antwoord te geven op mijn vragen?!? Ik houd niet van dit soort reacties namelijk. Ondertussen kwak ik zo een paar bronnen voor je.

    Pak je rekenmachine er maar alvast bij. Tel ze zelf maar. Dit zijn de bekende verkrachtingen.

    ://en.wikipedia.org/wiki/Abu_Ghraib_torture_and_prisoner_abuse


    Ik ga verder met zoeken. Ondertussen beantwoord jij maar eens even mijn vragen.

  2. #62
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    http://vredessite.nl/andernieuws/200...-muurkrant.pdf

    Hier nog eentje. Deze is diep. Ik zal het uitleggen,want anders vrees ik dat je het niet begrijpt.


    Noor is een IRaakse vrouw die in Abu Ghraib heeft gezeten en door Amerikanen werd vastgehouden. Het lukte Noor eindelijk na maanden een brief naar buiten te laten smokkelen en die ging naar een Iraakse advocaat. Generaal Taguba heeft onderzoek gedaan na aanleiding van die brief. Door dat onderzoek is naar voren gekomen dat er massaal vrouwen werden verkracht door Amerikaanse soldaten.

    Het onderzoek onder leiding van generaal Taguba verhelderde verder dat de brief, die de Abou Ghraib gevangenis was uitgesmokkeld, geschreven was door een vrouw die Noor heet. Het onderzoek onderschreef dat de inhoud van de brief geheel in lijn was met de praktijken in de Abou Ghraib gevangenis. Hoewel de nadruk sinds het uitbreken van het schandaal lag op het misbruik van mannen, en hun seksuele vernedering voor vrouwelijke Amerikaanse soldaten, bestaat er onweerlegbaar bewijs dat vrouwelijke gevangenen ook misbruikt zijn.

    En stel ik voor dat je zelf even wat werk gaat verzetten en je zult tot de conclusie komen dat je nooit die domme vraag aan mij had moeten stellen.

    Abu GHraib ging alleen maar over mannen. Nooit is daar een beschuldiging gwst dat er vrouwen werden verkracht. Bewust stil gehouden. Daarom stel ik die vraag aan jou.....Ben je dr bij met je koppie of moet ik uitloggen?

  3. #63
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Perchevael Bekijk reactie
    Grahib is algemeen bekend behoorlijke ophef was daarover.
    Zie reactie #90.

    Deze krijg je kado. Ann Clwyd,een oud brits parlementslid heeft daar ook onderzoek na laten doen. Stuur een mail,google haar en er gaat een nieuwe wereld voor je open.


    Ik zeg het nog een keer. Anders ben je voor mij niet meer discussie-waardig en kom je ook mijn zwarte lijst. Ik ben daar heel principieel in.

    Geef eens antwoord op mijn vragen!!!! Anders kssssst. JIj bent vermoeiend en dom.. Sorry....

  4. #64
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Next! In die link dat je niet hebt bekeken staat jouw ´bewijs´. Doe je dit nou express of ben je echt traag van begrip?

  5. #65
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Perchevael Bekijk reactie
    Onderzoek naar de misdaden van Saddam inderdaad.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Ann_Clwyd

    Hahaaha,wat een onzin. Hier....in yo face bitch.......

    http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...prisoners.html


    Vorige maand werd tevens duidelijk dat een Iraakse vrouw in de 70 was bereden als een ezel in Abou Ghraib, en andere detentiecentra, nadat ze vorig jaar juli was gearresteerd. Het Britse parlementslid Ann Clwyd, die de zaak onderzocht, en de waarheid ontdekte zei, “Ze werd ongeveer 6 weken zonder beschuldiging vastgehouden. Gedurende deze periode werd ze beledigd en uitgescholden voor ezel.”
    Ze heeft het over Abu Ghraib niet over Saddam.


    1.Ik blokkeer je omdat je weigert antwoord te geven op mijn vragen. Waarschijnlijk omdat ik je pijn heb gedaan.

    2. Je haalt tegenstrijdige berichten door elkaar.

    3. Je leest niet wat er staat en draait er maar elke keer om heen.



    Hoe bedoel je ´retard´.. Ik ga wel verder met andere die wel kunnen lezen en iets simpels kunnen én willen begrijpen....Ciao....

  6. #66
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Felix..sorry dat ik je topic kaap ouwe.
    Punt die ik wil maken,en vele hadden mijn inzet wel door en negeerde bewust mijn vragen,is;


    1.Waarom is er nooit zo heftig en verontwaardigd gereageerd op verkrachtingen van Amerikaanse en Britse soldaten zoals dat nu bij de vluchtelingen wel gebeurd?

    2.Waarom wordt er zelfs fakenieuws en fake aangiftes gedaan over vluchtelingen ( zie inleiding TS) maar over de verkrachtingen van Amerikaanse soldaten, die echt hebben plaatsgevonden werd er gezwegen door de media?

    3.Waarom werden de verkrachtingen in Irak door Amerikaans en Britse soldaten, bewust stil gehouden door regeringen in de VS en het VK en ook nog eens buiten de media gehouden?


    Tot nu toe heb ik enkel bagger gelezen en een vrouwelijk lid dat aan de morfine zat die op mij reageerde. Morgen weer een dag.

  7. #67
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Perchevael
    MVC Lid

    Dit bericht is verborgen omdat Perchevael is opgenomen in je negeerlijst.
    Bekijk reactie
    Verwijder gebruiker van negeerlijst.\





    Kssssssssst. Als staat duidelijk in elke reactie. Ik weet niet wat je typt. Maar ik vind het allemaal best. Gewoon opsoute.

  8. #68
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Perchevael Bekijk reactie
    Jammer dat je niet goed kan lezen of misschien begrijp je geen Engels.

    Maar van je claim dat er geen aandacht aan is besteed blijft in ieder geval weinig over.
    Het is stil gehouden door regering Bush en Blair. Dat er Iraakse vrouwen zijn verkracht kwam pas later naar buiten. Zelfs Obama wilde een geheim rapport daarover niet vrijgeven (2011).

    Dat er aandacht is besteed aan Abu Ghraib valt niet te ontkennen. Jij vroeg om bewijs van het aantal verkrachtingen. Ik plaats een link met het bewijs. Dus niet zeuren en janken als het je allemaal teveel wordt.

    Abu Ghraib is maar het topje van de ijsberg. 650 Iraakse vrouwen zouden er zijn verkracht. Ik gaf dat ook aan. Daarnaast kan jezelf op internet opzoeken hoeveel vrouwen er zijn verkracht gedurende de bezetting. Duizenden zijn het er geweest. Abu Ghraib valt daarbij in het niet.

    Begrijp je wat ik bedoel nou of moet ik er nog plaatjes en tekeningen bij gaan plaatsen?

    (link verwijderd,beelden zijn te heftig en tegen de regels,op wikileaks is de video nog terug te vinden)

    650 plus plus nog 10 slachtoffers...maakt 660 slachtoffers.. Dit was niet in Abu Ghraib maar op straat. Net als dat Iraakse meisje van 14 dat werd verkracht en vermoord. Ook niet Abu Ghraib en zo zijn er duizenden soorten gevallen als dit.

    Totaal aantal slachtoffers 661........Ik vroeg jij,op de vorige pagina niet zomaar een rekenmachine erbij te pakken Einstein.



    Maar ik val in herhaling bij jou. Beter ga je huiswerk beter doen ipv hier te gaan zitten trollen. Ik kan dat ook hoor. Vragen nog steeds niet beantwoord. Helaas. Jij hebt afgedaan voor mij........forum-troll.
    Citaat Geplaatst door Perchevael Bekijk reactie
    Niet nodig om te schelden (zoals je ook in mijn hoekje gedaan heb) je kan ook gewoon toegeven dat je het fout had.
    Maar goed, hierbij sluit ik die discussie.


    En jij beslist niet wanneer de discussie afgelopen is. Topic is nog open en leden mogen gewoon reageren.

  9. #69
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Perchevael Bekijk reactie
    Niet nodig om te schelden (zoals je ook in mijn hoekje gedaan heb) je kan ook gewoon toegeven dat je het fout had.
    Maar goed, hierbij sluit ik die discussie.
    Daar heb je zelf naar gehandeld. Jij trollt. IK scheld. KOmt op hetzelfde neer. Beide acties zijn niet toegestaan volgens de huisregels van m.nl. Bij de les blijven,klein meisje.

    Om even terug te komen op Irak,als ik al die verhalen en berichten ga plaatsen kom ik uit rond de 3700 verkrachtingen uit. Is vermoeiend en kost veel tijd. Ik stel voor dat dat je lekker zelf gaat googlen en wellicht kom je dan hopelijk tot inziens dat je jezelf enkel aan het voorliegen bent. Wikileaks is een ook een hele leerzame bron voor jou. Waar wacht je nog op?

    Draaien en de boel trollen kan averechts werken. Wie de bal kaatst......


    Beste leden. Al met al kunnen we concluderen dat de slachtoffers in Keulen er veel beter vanaf zijn gekomen dan de Iraakse vrouwen gedurende de Amerikaanse bezetting. Ik vind het alleen jammer dat veel van die verkrachtingen bewust buiten de media is gehouden uit angst voor aanslagen. ( Bush Jr 2006) en bij de vluchtelingen in Duitsland wordt er zelfs gelogen door nep-aangiftes te gaan doen.


    Ik weet vrijwel zeker dat ik mijn punt heb gemaakt.