+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 28
    MVC Lid

Reacties
    1
    15-02-2017

Mijn man ging 3 keer vreemd tijdens mijn zwangerschap

Salaam lieve leden,

Ik ben 22 jaar oud en mijn man is 30 jaar oud. Wij zijn nou 3 jaar getrouwd. Ik ben nu 5 maanden zwanger. Tijdens mijn zwangerschap is mijn man 3 keer vreemdgegaan. Hij praatte met zijn ex via whatssapp en de laatste keer heb ik hem betrapt via Skype. Hij gaf bij de eerste keer dat Ik hem had betrapt aan dat hij zijn ex als tweede vrouw wou. En nou wil hij haar niet ls tweede vrouw. Hij zegt dat hij van mij houd en bij mij en de baby wil blijven. Ik vind dit nogal een moeilijke situatie. En dat zijn ex beweerd dat ze een kind van hem heeft. Maar daar is geen bewijs van. Hij praatte alleen maar met zijn ex omdat zij beweerde dat ze een kind van hem heeft. Ik weet niet meer wat ik moet geloven. Kunnen jullie mij advies geven? Ik wil ook graag weten of ik het recht heb om te scheiden. Kennen jullie toevallig een vrouwelijke islamgeleerde die mij advies kan geven?

Met vriendelijke groet,

Samiha

Ask me anything!

Reacties
    29.789
    06-08-2007

Veel sbar meid, dat hij jou dit lapt tijden de zwangerschap, niet normaal.

Hij geeft aan zijn ex als 2e vrouw te willen? Het is niet voor niks zijn ex. Als ze zo denderend was had hij wel bij haar gebleven.

Hij heeft een goed pak slaag nodig. Als je broers hebt zou ik ze op hem afsturen dat ze hem een lesje leren.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

MVC Lid

Reacties
    5.395
    11-04-2013

laat hem lekker vreemdgaan en focus jij je maar op je zwangerschap

ρяιηѕєѕѕנє

Reacties
    418
    06-07-2005

Vreselijke situatie, mannen van tegenwoordig zijn chmetta's! Dragen geen hart en ruggengraat. Oegti veel sterkte en wijsheid toegewenst. Ik zou echt niet weten wat ik je zou moeten adviseren. Moge Allah jou bijstaan en je een gezond en voldragen zwangerschap schenken, ameen!

MVC Lid

Reacties
    1.949
    25-12-2015

Citaat Geplaatst door mohamedxfatiha Bekijk reactie
    ik leer mijn kind vanaf begin hetero te zijn, ik koop voor hun vibrator en haal de batterijen eruit, op jonge puber leeftijd zeg ik tegen hem stop dat in je aarsje met vaseline dat is beter dan een worst anders krijg je hiv. en tegen haar zeg ik, stop het in je is ook beter dan een worst voorin en dan blijven jullie maagd. ewa dan hebben ze toch genot en als ze het zat zijn dan gaan ze trouwen, ewa zo zijn ze voorbehoud en hoeven geen homo relatie

AITSAID

Reacties
    3.922
    10-06-2007

Yarabi 3alameen waar gaat dit heen. Moge allah je bijstaan!

MVC Lid

Reacties
    4
    21-10-2013

Citaat Geplaatst door tetouanlady Bekijk reactie
    Vreselijke situatie, mannen van tegenwoordig zijn chmetta's! Dragen geen hart en ruggengraat. Oegti veel sterkte en wijsheid toegewenst. Ik zou echt niet weten wat ik je zou moeten adviseren. Moge Allah jou bijstaan en je een gezond en voldragen zwangerschap schenken, ameen!
    Wat schreef je alle mannen over een kam arabische slet. Ipv dat je zegt wat een chemetta zeg je meervoud. En over mannen gesproken alsof jullie vrouwen perfect zijn!

BeTheBestVersionOfYo

Reacties
    126
    24-10-2016

Subhan Allah ukhti vind dit zo erg voor jou.
    Waarom ga je niet met zijn ex praten en vragen wat er aannde hand is tussen hun? Het is al.te smerig voor woorden dat ze met een getrouwde man loopt te flikflooien

Maar allahoe3alem misschien vertelt hy niet alles eerlijk..

En dan is de vraag wil je dat je kindere opgroeien met zoneen mqn qls vader? En kqn jii elke nacht naast hem slapen?

Moge Allah swt jou sabr schenken en de juiste keuze maken bi idni Allah

MVC Lid

Reacties
    38
    11-02-2017

je man gaat vreemd, tijdens jou zwangerschap .. je hebt hem al betrapt en je wil een advies van een vrouwelijke islamgeleerde ?? er bestaat een woord en dat heet LOGICA..
    Pak jou papieren, ga naar het consulaat en vraag jou scheiding aan .. zoiets in Marokko heet El giyana zawjiya en de straf is 1 jaar gevangenis want je trouwt op Sunat Allah en zijn boodschapper, en dat is al een dik overtreding.

Schoonheid, jou man houdt niet van je .. jij was niet genoeg, hij wil meer dan wat je hem kan bieden. klinkt hard maar zo is het.

Met je advies van een vrouwelijke islamgeleerde, de fuck gaat zij voor je doen ?? Stom van je

succes !

MVC Lid

Reacties
    59
    08-06-2016

Citaat Geplaatst door Abdelkader1989 Bekijk reactie
    je man gaat vreemd, tijdens jou zwangerschap .. je hebt hem al betrapt en je wil een advies van een vrouwelijke islamgeleerde ?? er bestaat een woord en dat heet LOGICA..
    Pak jou papieren, ga naar het consulaat en vraag jou scheiding aan .. zoiets in Marokko heet El giyana zawjiya en de straf is 1 jaar gevangenis want je trouwt op Sunat Allah en zijn boodschapper, en dat is al een dik overtreding.

Schoonheid, jou man houdt niet van je .. jij was niet genoeg, hij wil meer dan wat je hem kan bieden. klinkt hard maar zo is het.

Met je advies van een vrouwelijke islamgeleerde, de fuck gaat zij voor je doen ?? Stom van je

succes !
    Wat een reactie zeg.

Ten eerst ze geeft aan dat hij enkel met zijn ex heeft gesproken, of er verder iets is gebeurd kunnen we niet uit haar verhaal constateren.

Logica zeg je? Een beslissing nemen doe je niet door te kijken naar wat logisch is maar eerder naar wat het beste is.
    Een huwelijk is geen spel vooral als er kinderen zijn, dus 1 2 3 de keuze nemen om te scheiden is niet slim.
    Het gaat erom dat men goed met elkaar communiceert, geduld heeft en vooral de ander wat kansen geeft. Een mens is zwak en maakt nou eenmaal fouten. Natuurlijk is bedrog niet iets kleins, bijna onacceptable en onverdragelijk. Maar dit verschilt toch per individu, iemand adviseren oftewel pushen om te scheiden is gewoon fout!
    En spreken voor een ander dat is pas echt stom.

TS, dit ligt volledig bij jou. Dit soort situaties zijn ingewikkeld en vele zullen je advies geven gebasseerd op eigen ervaring, emotie of gedachtegoed.

We weten allen dat vergeven en een 2de kans geven een zeer sterke en mooie daad is die islamitisch gezien als eerst word aangeraden. Heb je het vermogen om dit te doen, dan geef het een kans en ga niet dieper graven, want je zult jezelf erdoor meer kapot maken.
    Communiceer goed met je man en dit op een rustige manier. Geef aan de waarheid te willen weten om zo alles te kunnen afsluiten en het een nieuwe start te geven. Geniet van je zwangerschap en bereidt je voor op jullie wondertje.

Maar uiteindelijk ben jij degene die het beleeft, dus aan jou de beslissing.

Moge Allaah je bijstaan en je de juiste beslissing laten nemen.

من يجمل ظاهره يخاطب شهوت الناس و من يجمل باطنه يخاطب عقول و قلوب الناس فا الحب الذي تاتي به شهوة تنهيه شهوة اخرى، اما الحب الذي ياتي به العقل و القلب فهو حب صادق دائم لا ينهيه الا جنون مطبق او موت مريح

MVC Lid

Reacties
    38
    11-02-2017

Citaat Geplaatst door Marocaine001 Bekijk reactie
    Wat een reactie zeg.

Ten eerst ze geeft aan dat hij enkel met zijn ex heeft gesproken, of er verder iets is gebeurd kunnen we niet uit haar verhaal constateren.

Logica zeg je? Een beslissing nemen doe je niet door te kijken naar wat logisch is maar eerder naar wat het beste is.
    Een huwelijk is geen spel vooral als er kinderen zijn, dus 1 2 3 de keuze nemen om te scheiden is niet slim.
    Het gaat erom dat men goed met elkaar communiceert, geduld heeft en vooral de ander wat kansen geeft. Een mens is zwak en maakt nou eenmaal fouten. Natuurlijk is bedrog niet iets kleins, bijna onacceptable en onverdragelijk. Maar dit verschilt toch per individu, iemand adviseren oftewel pushen om te scheiden is gewoon fout!
    En spreken voor een ander dat is pas echt stom.

TS, dit ligt volledig bij jou. Dit soort situaties zijn ingewikkeld en vele zullen je advies geven gebasseerd op eigen ervaring, emotie of gedachtegoed.

We weten allen dat vergeven en een 2de kans geven een zeer sterke en mooie daad is die islamitisch gezien als eerst word aangeraden. Heb je het vermogen om dit te doen, dan geef het een kans en ga niet dieper graven, want je zult jezelf erdoor meer kapot maken.
    Communiceer goed met je man en dit op een rustige manier. Geef aan de waarheid te willen weten om zo alles te kunnen afsluiten en het een nieuwe start te geven. Geniet van je zwangerschap en bereidt je voor op jullie wondertje.

Maar uiteindelijk ben jij degene die het beleeft, dus aan jou de beslissing.

Moge Allaah je bijstaan en je de juiste beslissing laten nemen.
    Leuk verhaal, maar iedereen is anders, ik pak dingen hard aan .. er zijn dingen waar je geen tweede kans geeft, als zoiets Allah iy 7fed bij mij is gebeurd? na wat ik allemaal voor je gedaan heb + plus we hebben kinderen ?? op me moeders graf ik schiet je kapot en drink jou bloed op .. wij zijn getrouwd en je gaf aan dat je van me houdt en we blijven samen tot de dood ons scheidt ..

ik ben niet agressief of een psycho, aardig en doe geen vlieg kwaad ! als man zijde heb ik trots en eer en mijn vrouw Allah iy 7fed zoiets flikt ... ren maar weg en zorg dat ik jou niet meer zie !!

En voor de Dame wens ik jou heel veel succes, sebri shwiya o safi, iy kun gair inshalah !
    Don't see it as a curse for have being given an enemy life, it could be blessing too ... A wise man get's more from his enemies than a fool from his friends.

MVC Lid

Reacties
    24
    27-12-2015

scheiden

ρяιηѕєѕѕנє

Reacties
    418
    06-07-2005

@ alochtoon:

Waarheid doet pijn yek a chmetta!!
    Mannen zoals jij hebben de wereld verpest, 3andek jij gaat ooit trouwen eh viezerik! Tfoee

MVC Lid

Reacties
    144
    12-10-2012

Hij zei al tegen je dat hij haar als zijn 2de vrouw wilt? Echt erg wat een smeerlap.

MVC Lid

Reacties
    8.511
    07-10-2009

dna test bij vader en kindje zo kan hij zien of dat zijn bloedeigen kind is bij zn ex