1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Drake noemt hoofddoekgerucht fake

    Drake ontkent dat hij een bezoekster van zijn concert in Londen heeft gevraagd haar hoofddoek af te doen. Volgens de rapper had de vrouw een sjaal om haar hoofd. In een statement op Instagram hekelt hij de media die er mee aan de haal gingen.



    "Ik maak elke avond aan het einde van mijn show een punt om elkaar lief te hebben en een eenheid te vormen, dus ik ben volledig van slag van dat nepverhaal in de media dat ik moslims zou hebben beledigd", zo staat in het betoog van Drake. De rapper legt uit dat hij met de woorden 'hot ass scarf' een sjaal bedoelde en echt geen hoofddoek.

    "Ik ben mij ervan bewust wat een hoofddoek is en ik zou nooit zo'n respectloze opmerking maken tegen iemand die er een draagt. Ik ben juist trots dat mijn beste vrienden en fans allemaal verschillende religies en afkomst hebben."

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    259
    29-10-2016

    Welke ho gaat er nou naar een concert laat staan naar een Drake concert.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2
    04-02-2017

    ow wat lief van hem hhhhhhhhhhhhhhhhh

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door Endurance Bekijk reactie
    Welke ho gaat er nou naar een concert laat staan naar een Drake concert.
    Zo'n kassameisje van Dirk. Lamyae heet ze.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5
    04-12-2016

    deze aap is een satanist en zijn crew ook, elke verwaarloosde draagt nu bijna een hoofddoek, let op! daar komt ie....een gimar of een hoofddoek past alleen bij een vrome masha allah zuster, punt! dus deze satanist mag zeggen wat ie wil maar als ie ie onder de grond ligt dan komt ie de waarheid met ogen en ziel te zien, laat deze aap en zijn wereldse zoegenaamde stoere style en muziek maar uit oefenen want het is zijn laatste daad.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    Deze wijf is een schande voor de islam
    Deze zogenaamde moslima's bezoeken tegenwoordig disco's cafés kijk maar naar die aanslag in die Turkse disco

    Schande voor de islam dit zijn gewoon snitches geen moslima's

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    Zie je het al voor je

    Komt ze thuis " waar was je "ja ik kom net van een concert van drake jippie

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    Sooo is dat jullie probleem of is dat hun probleem. Worden jullie gestraft daarvoor of zijzelf. Iedereen moet naar zichzelf kijken. En als een hoofddoek draagster erheen wil is dat haar zaak. Wie zijn wij om erover te oordelen. Dat iemand een hoofddoek draagt zegt niks over haar persoonlijkheid.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    180
    15-04-2013

    ik vraag me af hoe oud jullie zijn nav jullie kinderachtige reacties!
    hij geeft duidelijk aan dat het fake is, wat is jullie levenloze probleem dan