1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    29
    21-02-2015

    Gezocht: mijn vrouw in cha Allah (BE)

    Assalaamo aleikum,

    ik ben op zoek naar zuster voor het huwelijk in chaa Allah. een zuster bij wie de godsdienst op de eerste plaats komt en die niet enkel bezig is met deze dunja. Een echte vrouw die weet wat belangrijk is in het leven en die zich bewust is dat het wereldse leven slechts tijdelijk is. iemand op je kan rekenen en die er voor de volle 100% SAMEN voor wil gaan. Iemand met wie ik kan genieten van het leven en samen een gezin stichten. Iemand die geen slaaf is van de westerse ideologie maar die zich bewust is van wat kan en niet kan en die trots is op haar afkomst --- een tarifesht. Liefst omgeving Al hoceima. Ait Touzine kan ook.
    Liefst van België.

    Wie ben ik:

    Arrifi (Ait Touzine) van 30 jaar uit België, 1,78m, sportief gebouwd, opgeleid elhamdoulillah en werkzaam.
    Qua uiterlijk mag ik zeker niet klagen elhamdoulillah en denk dat ik hetzelfde mag zeggen van mijn innerlijk..
    Opgevoed volgens de islamitische waardes en normen en hanteer deze dan ook in het dagelijks leven.


    Stel jezelf voor via PM. Indien je het contact via een een vrouwelijk familielid wilt laten verlopen gelieve die te vermelden.


    Wassalaamo aleikum.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3
    15-04-2017

    Assalamu elaikum broeder.

    Moge Allaah ons allen voorzien van een rechtschapen partner!

    De zuster mag me pmen of mailen voor verdere info.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    14
    20-10-2013

    Ghair in sha Allah.