1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Exclamation Waar is Allah azza wa jalla?

    Citaat Geplaatst door largo
    [ Alleen antwoorden, Niet discussiëren ]
    .

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door largo Bekijk reactie
    [ Alleen antwoorden, Niet discussiëren ]
    Lees springmuis Ikra https://m.facebook.com/AhlusSunnahzi...s/?__tn__=%2As

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Lees volgeling van de Farao, Ikra http://www.azahera.net/showthread.php?p=64493

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    5.879
    06-02-2013

    Hij antwoordt je en nu is het jouw plicht om hem te overtuigen dat hij fout zit. Als je de kennis giervoor niet hebt dan moet je oik geen da3wa gaan doen in vorm van discussies want je ziet dat je je zelf te schande pkaatst

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Ipv antwoird te geven loopt pubertje weg en sluit ie door mij zn vorige topic


    Citaat Geplaatst door largo Bekijk reactie
    [ Alleen antwoorden, Niet discussiëren ]
    Allah 3azza wa djal is onbegrenst.
    Je kan niet aanwijzen waar Hij is anders begrens je Hem en verga je in Shirk omdat je niet in Zijn Eigenschappen geloofd.

    Taferelen van je zijn niets anders dan die van de jodendom met hun antropomorfisten gedachtengang omtrent Eigenschappen van Allah 3azza wa djal
    En ook niet anders dan de ongelovige koranieten die een deel van de Koran accepteren en het andere deel verwerpen

    https://m.facebook.com/story.php?sto...01553306712773

    Dat Hij boven Zijn Troon is, is taalkundig en niet letterlijk
    Er is zelfs een ayaath dat aangeeft dat we niet alles uit de Koran letterlijk moeten aannemen.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door largo Bekijk reactie
    Kan jij niet weg gaan?
    Om vervolgens jou je gang te laten gaan om leugens over Allah 3azza wa djal te vertellen yek?

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    235
    27-07-2016

    Nobody fucking knows. Wie zegt dat hij überhaupt bestaat? Geen grap. Hoe weet je dat jouw specifieke concept van God bestaat?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    13
    02-01-2014

    Citaat Geplaatst door Rationalkid Bekijk reactie
    Nobody fucking knows. Wie zegt dat hij überhaupt bestaat? Geen grap. Hoe weet je dat jouw specifieke concept van God bestaat?
    Omg ben je een moslim? Aan je reactie merk ik dat je dat niet bent.
    Moge Allah je op het rechte pad leiden

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    5.879
    06-02-2013

    Citaat Geplaatst door Rationalkid Bekijk reactie
    Nobody fucking knows. Wie zegt dat hij überhaupt bestaat? Geen grap. Hoe weet je dat jouw specifieke concept van God bestaat?
    Zuurstof wat je ademt zie je ook niet maar toch is het er

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Rationalkid Bekijk reactie
    Nobody fucking knows. Wie zegt dat hij überhaupt bestaat? Geen grap. Hoe weet je dat jouw specifieke concept van God bestaat?
    Wat doet een atheïst op een Islamitische forum?
    Wat doet een ongelovige varken tussen Islamitische discussie's?
    Minderwaardigheidscomplex?

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    235
    27-07-2016

    Citaat Geplaatst door marokaanse2014 Bekijk reactie
    Omg ben je een moslim? Aan je reactie merk ik dat je dat niet bent.
    Moge Allah je op het rechte pad leiden
    Nee, ik was moslim een tijdje geleden. Maar dat was nog voordat ik kritisch kon nadenken. Tegenwoordig omschrijf ik mezelf als agnostische atheïst.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    1.864
    24-01-2016

    Citaat Geplaatst door Rationalkid Bekijk reactie
    Nee, ik was moslim een tijdje geleden. Maar dat was nog voordat ik kritisch kon nadenken. Tegenwoordig omschrijf ik mezelf als agnostische atheïst.



  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    235
    27-07-2016

    Citaat Geplaatst door milkyway Bekijk reactie
    Zuurstof wat je ademt zie je ook niet maar toch is het er
    Ja maar dit is geen goede vergelijking. Zuurstof is niet met het blote oog waarneembaar maar het is wel zeker waarneembaar op moleculair niveau. De atomen zijn geïdentificeerd (CO2) en zijn opgenomen in het periodiek systeem. Voor de God hypothese is geen enkel bewijs ooit gepresenteerd. Helemaal niets jammer genoeg.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    235
    27-07-2016

    Citaat Geplaatst door MoldeFK Bekijk reactie
    Jij wilt zeker zeggen dat ik nooit moslim ben geweest? Een logische beredeneringsfout genaamd de no true Scotsman fallacy.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    5.879
    06-02-2013

    Citaat Geplaatst door Rationalkid Bekijk reactie
    Ja maar dit is geen goede vergelijking. Zuurstof is niet met het blote oog waarneembaar maar het is wel zeker waarneembaar op moleculair niveau. De atomen zijn geïdentificeerd (CO2) en zijn opgenomen in het periodiek systeem. Voor de God hypothese is geen enkel bewijs ooit gepresenteerd. Helemaal niets jammer genoeg.
    Oke dan w8 je gewoon tot je doodgaat toch en dan kom je erachter. Het lijkt erop of je antwoorden zoekt of God wel of niet bestaat.