1. #1
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Question Menselijkheid

    Ik zal maar met de deur in huis vallen.

    Waarom stemmen we of stemmen zij in Nederland, de VS etc etc.
    Er is eerst een aanloop na de stembussen toe waar de partijen of leden zichzelf promoten,
    dmv criminaliteit aan te kaarten en of armoede en beloven daar wat aan te doen.
    Dan heb je mensen die bijv. bevolkingsgroepen discrimineren of door het slijk halen want hun brengen niets dan last,
    met zich mee, want hun zijn slecht en wij zijn goed.
    Zieltjes winnen voor hun koers, ik heb nooit mezelf kunnen vinden in partijen en politiek en hun gepraat.
    Je hebt dan praatbekjes zoals Jesse Klaver, en maar praten en praten waar op een gegeven moment ik de slappe lach krijg,
    want er komt niks concreets uit, en respect voor zijn drive en geloof dat hij heeft, maar onzin in zijn puurste vorm van politieke amateur.
    Over de rest begin ik niet eens...ojawel minister Asscher, iedereen denkt gelijk oh die Jood.
    Ja die Jood, maar voor het eerst in mijn leven zei Asscher iets waarvan ik dacht, hey jij denkt verder dan de rest,
    ik zou je zeggen waarom ik dat dacht, er was een test met een Marokkaanse of een getinte jongen dat weet ik niet meer precies.
    En met een Nederlandse jongen en iets met een telefoon, de uitkomst was zoals velen hier weten, negatief voor de getinte jongen.
    En toen zei Asscher bij een progamma, als dit al gebeurt bij een test, moet je nagaan hoe zo een persoon dat in heel zijn leven meemaakt.
    En dat was voor mij, bullseye!!
    Ik ken zoals velen, verkapte racisme in mijn leven en altijd moeten opboksen tegen die bullshit van de zogenaamde,
    perfecte mensch die mij dat oplegt, ik zal niet zo snel roepen dat dit allemaal blanken zijn,
    maar 90% in mijn leven waren blank die mij discrimineerden etc.
    Dan roepen al die tokkies, net als republikeinen dat roepen bij Obama ja links heeft genoeg geflikt het is tijd voor rechts,
    maar in mijn ogen zijn de wetten links maar de samenleving is zo rechts en dat is het altijd al geweest, rechts rechts rechts!!
    Maar dat rechts kijkt niet naar mij of naar ons, tenzij het vanuit een vizier is.
    Als je dan de geschiedenis erbij haalt, dan heeft rechts circa 5 a 6 miljoen Joden, homo's zigeuners etc vergast/vermoord.
    Waarom is er plaats voor rechts in de stembussen????
    Waarom is er ipv stemrecht niet gewoon één koers die we varen en dat is de koers van menselijkheid en goedheid voor iedereen??
    Waarom moet er plaats zijn voor verdeeltheid...
    Waarom praat je bij een ziekenfonds en aandeelhouders over winst als zogenaamde zorg zo duur is en wij ons blauw betalen.
    Waarom wilt deze maatschappij mij dom houden en als pion over een bord schuren.
    Waarom is het Nederlandse volk zo bitter als het gaat om kleurlingen?
    Waarom als je als kleurling een mening hebt of visie je of een gevaar bent voor Nederland of geen echte Nederlander bent
    waarom wordt racisme ontkent?
    Ik las een mooi zinnetje van iemand, een racist wordt niet geboren een racist wordt gemaakt...
    Als je een nest met katten hebt en de witte kat valt alleen de zwarte katten aan, wie is er dan gek van dat nest?
    Waarom wilt men mij gek maken en onderdrukken, simpelweg omdat ik van Noord Afrikaanse komaf ben?
    Of ben ik van Europese/Nederlandse komaf aangezien ik hier geboren ben?
    Waarom zijn er mensen die zeggen jij bent geen echte Nederlander, hoe komen zij aan het recht om dat van mij te willen stelen/afpakken.
    Maar tegelijk de crimineel die van een ander iets jat of steelt willen ze veroordelen tot de doodstraf...
    Waarom is een Sylvana Simons een n*kker en een zeurpiet als zij de ware aard aankaart van het sinterklaas feest.
    Waarom moet je als moslim gelijk "kleur bekennen" als er aanslagen gepleegd worden,
    in naam van het geloof, en als er discriminatie op de werkvloer is of in de samenleving ontkennen ze met alle macht en kracht.
    Waarom moet je spotprents zien als "de waarheid" en leuk, en passages uit de Qoran zien als een gevaar.
    Waarom als Michiel de Ruyter aangekaart wordt en de VOC als roversbende ziet je moet opdonderen de cultuur moet respecteren,
    maar Mohammed de profeet moet je volgens hun zien als rover etc etc.

    Volgens mij had ik de topic beter: hypocrisie kunnen noemen...

  2. #2
    niet18♥

    Reacties
    2.924
    09-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Life is hard.
    No one told you it would be easy.

    Hebzucht, jaloezie en egoïsme is waar de huidige maatschappij op draait.

    One day your life will flash before your eyes.
    Make sure it's worth watching...