1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Dakduif Bekijk reactie
    Nooit van gehoord. Wat is het?


    Zo ging het helemaal niet! Maar goed om toch antwoord te geven: Beter vroeg erachter komen dan laat.



    Broer, aan stel dit en stel dat heb ik niets. Ik ben geen dromer.
    zoek enkel op waar je het kan krijgen en neem ervan

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    hoe kom jij bij zulke vrouwen terecht?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Een ontmaagd meisje kan meer imaan hebben na het verrichten van tauwba dan een jongen die haar hier uitscheldt.
    Ah ja das juist, een meid die voor zulke dingen tawba verricht gaat terug in haraam gaan praten.. mooie logica heb jij. Echt waar

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Oordelen over anderen zijn jullie echt goed in. het feit dat je met zelfreclame je zelf probeert op te hemelen getuigt juist van weinig zelfvertrouwen.


    maar komt goed. je komt er wel overheen.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    96
    06-02-2016

    je eist iets wat jezelf niet hebt waarschijnlijk. een meisjemag ook een maagd jongen eisen maar wie is dat nog tegenwoordig. sommige zijn zo kortzichtig en bekrompen. het is 2017 niet de middeleeuwen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    843
    16-09-2015

    Nee mijn geluk hangt niet af van een ontmaagde wijf. Daar zorg ik toch echt zelf voor.
    Citaat Geplaatst door FIFI_ANO Bekijk reactie
    En stel ze heeft alles om je gelukkig te maken, zou je dr alsnog skippen?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.789
    17-01-2013

    heeft te maken met wat voor soort mensen je omgaat.
    "Het leven is niet makkelijk maar Allah swt zal me helpen "
    Gebruikers horia en souad

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2
    22-11-2016

    Fouten maken is menselijk stel ze heeft t 1x gedaan of met alleen 1persoon en heeft ze er spijt van wie ben jij dan om haar zo te kleineren.
    Ze heeft je in alle eerlijkheid vertelt hoe het ziet ipv te verbergen en dat je er nooit achter komt. En geloof me je kan het verbergen zonder operatie or whatever

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    96
    06-02-2016

    ik wordt echt misselijk van sommige bekrompen uitspraken. echt dom en kortzichtig. kijk in de spiegel voordat je oordeelt.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Curious90 Bekijk reactie
    Fouten maken is menselijk stel ze heeft t 1x gedaan of met alleen 1persoon en heeft ze er spijt van wie ben jij dan om haar zo te kleineren.
    Ze heeft je in alle eerlijkheid vertelt hoe het ziet ipv te verbergen en dat je er nooit achter komt. En geloof me je kan het verbergen zonder operatie or whatever
    Ze was in al haraam en spreekt met een andere gast in haram. Leg me uit waar er spijt is. Doe eens islamitische boeke ope ipv hizr gwn dingen te komen zeggen die jullie aanstaan. Allah ya ghafoer oe ra7im klopt walakin lahu shadid oel 3i9ab. Die deel vergeten mensen,

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Hydra Bekijk reactie
    ik wordt echt misselijk van sommige bekrompen uitspraken. echt dom en kortzichtig. kijk in de spiegel voordat je oordeelt.
    Niemand oordeelt. Er worden enkel feiten op tafel gegooid. Dat je maar nadenkt voor je met elharam begint. Alee als je weet wat dat betekent ten minste..

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Oordelen over anderen zijn jullie echt goed in. het feit dat je met zelfreclame je zelf probeert op te hemelen getuigt juist van weinig zelfvertrouwen.


    maar komt goed. je komt er wel overheen.
    Zegt iemand die zich druk zit te maken op m.nl..

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    96
    06-02-2016

    @jaquarr voel je je aangesproken om mijn reactie. kortzichtig mannetje.
    oja al dat andere is nvt bij mij.

  14. #29
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Als je daarmee kan leven moet je dat vooral doen. Ik zou dat nooit kunnen, geen maagd is bij mij gelijk een NO GO. Ik kan iedere meid krijgen. Maar ik ben knap, heb geld, eer, respect en trots. Ik heb mijn toekomst al verzekerd. Ik ga alleen voor the sky is the limit. Aan de hand van jouw reactie kan ik dat van jou niet zeggen. Eet smakelijk alvast!
    Stel he, je trouwt een maagd, en het blijkt dat ze er niks van bakt, het ook niet wil/kan leren, nooit zin heeft of mss zelfs wel vaginisme heeft of frigide is. Zou je dan bij haar blijven de rest van je leven, en ook trouw zijn?

    Serieuze vraag.
    HAGENEESJE

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    1.033
    03-08-2008

    Who cares?
    Dan trouw je haar niet toch