1. #31
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Selsabiel Bekijk reactie
    Wat is thagsesht
    Pompoen
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  2. #32
    .

    Reacties
    5.752
    13-01-2008

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Pompoen
    Aha dat kan ook lekker zijn, ik heb er stukjes wortel in gedaan.

  3. #33
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Haha dat is niet onbeleefd hoor, maar als ik mij niet vergis heb ik ooit in het verleden een paar keer interactie gehad met jou in het hoekje MJA.
    Toen had je mij ook advies gegeven, dat ik niemand hier moet vertrouwen Daarnaast zie ik jou af en toe reageren in hoekjes, maar ik zit er dus helemaal naast. Tenzij ik jou verwar met iemand anders..
    TS weet ook niet wie ik ben en ik ken hem ook niet, maar ik herinner mij een topic van hem waarin hij aangaf dat hij niet kon koken. Ik onthou de meest vreemde dingen.

    Het kan ook zijn dat ik je met iemand anders verwar, mijn excuses dan haha.
    Ik herken jou nicknaam ook wel maar gewoon heel vaag hahah. Ik kom ook welles op Mja, en heb zeker weleens plaatjes van eten geplaatst maar die plaatste ik meer op onzinhoekje of bij islam hoekje. (moehiem vraag niet waarom op islam hoekje hahaha)

    Ewa saff, je hoeft geen sorry te zeggen hoor.

    Maar jij hebt 2 linkse handen dus?
    Umm Hurairah.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Selsabiel Bekijk reactie
    Ras-al-Ghul heeft het inderdaad vaak over eten

    Onderwerp is nu ook veranderd van arganolie naar food.
    Haha dat komt omdat hij niet kan koken meskien, op een gegeven moment wil je gewoon normale maaltijden

    Zo blijft zijn topic tenminste leven en heeft hij een grotere kans om de broeder te vinden die arganolie verkoopt

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Ik herken jou nicknaam ook wel maar gewoon heel vaag hahah. Ik kom ook welles op Mja, en heb zeker weleens plaatjes van eten geplaatst maar die plaatste ik meer op onzinhoekje of bij islam hoekje. (moehiem vraag niet waarom op islam hoekje hahaha)

    Ewa saff, je hoeft geen sorry te zeggen hoor.

    Maar jij hebt 2 linkse handen dus?
    Dat is logisch, heb ook best weinig interactie met je gehad. Haha oke ik ben stil;p
    Alleen als het op eitjes bakken aankomt, als je eieren buiten beschouwing laat dan ben ik een keukenprinses!

  6. #36
    .

    Reacties
    5.752
    13-01-2008

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Haha dat komt omdat hij niet kan koken meskien, op een gegeven moment wil je gewoon normale maaltijden

    Zo blijft zijn topic tenminste leven en heeft hij een grotere kans om de broeder te vinden die arganolie verkoopt
    Ik denk ook geen mama in de buurt om daar te eten dus gewoon tijd voor hem om te gaan trouwen

  7. #37
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Dat is logisch, heb je ook best weinig interactie met je gehad. Haha oke ik ben stil;p
    Alleen als het op eitjes bakken aankomt, als je eieren buiten beschouwing laat dan ben ik een keukenprinses!
    haha laat ik mijn mond maar houden over eieren voordat er zometeen wat eruit ga floepen wat niet gepast is (binnen pretje haha sorry )

    Wat kook je graag? En hoevaak kook jij per week als ik vragen mag? En bak je ook weleens?
    Umm Hurairah.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Selsabiel Bekijk reactie
    Ik denk ook geen mama in de buurt om daar te eten dus gewoon tijd voor hem om te gaan trouwen
    Ja dat denk ik ook, maar waar gaat hij een vrouw vinden? Hij schijnt al rimpels te hebben, dus hij is al te oud.
    Misschien een vrouw uit Marokko?

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    haha laat ik mijn mond maar houden over eieren voordat er zometeen wat eruit ga floepen wat niet gepast is (binnen pretje haha sorry )


    Wat kook je graag? En hoevaak kook jij per week als ik vragen mag? En bak je ook weleens?
    Ik denk dat ik weet wat je bedoelt
    Ik kook graag Marokkaans, laat mij maar lekker couscous, heerlijke vis of kip in de oven maken. Maar ik word ook gelukkig van simpele gerechten zoals re3des.
    Bakken is niet echt mijn ding, maar ik kan wel gringo, msemmen, brood en de meest simpele cake maken. Verder dan dat kom ik niet.
    Oohja en pizza's maken vind ik ook echt leuk.

    Dat verschilt per week, soms kook ik 6 a 7 dagen per week en soms kook ik 0 keer per week.
    Als ik vroeg thuis ben en mijn ouders hebben nog niet gekookt, dan duik ik wel de keuken in.

    Ben jij wel iemand die van bakken houdt en wat kook jij graag?

  9. #39
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    hi gezocht. maak je reclame voor jezelf??
    we hebben dus een kookprinses hier die de ene week iets maakt en de andere week luiert.
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door DEUGNIET Bekijk reactie
    hi gezocht. maak je reclame voor jezelf??
    we hebben dus een kookprinses hier die de ene week iets maakt en de andere week luiert.
    Ja je hebt mij door en doe ik het goed? Marketing is mijn vakgebied, dus ik hoop dat ik het een beetje goed doe?

    Ik luier niet hoor, alhoewel ik wel bijna iedere avond netflix, maar dat valt niet onder luieren! Dat valt onder het opdoen van kennis

  11. #41
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Ja dat denk ik ook, maar waar gaat hij een vrouw vinden? Hij schijnt al rimpels te hebben, dus hij is al te oud.
    Misschien een vrouw uit Marokko?



    Ik denk dat ik weet wat je bedoelt
    Ik kook graag Marokkaans, laat mij maar lekker couscous, heerlijke vis of kip in de oven maken. Maar ik word ook gelukkig van simpele gerechten zoals re3des.
    Bakken is niet echt mijn ding, maar ik kan wel gringo, msemmen, brood en de meest simpele cake maken. Verder dan dat kom ik niet.
    Oohja en pizza's maken vind ik ook echt leuk.

    Dat verschilt per week, soms kook ik 6 a 7 dagen per week en soms kook ik 0 keer per week.
    Als ik vroeg thuis ben en mijn ouders hebben nog niet gekookt, dan duik ik wel de keuken in.

    Ben jij wel iemand die van bakken houdt en wat kook jij graag?
    Wauw. Toe maar, dat klinkt idd goed Ma sha Allah.
    Ik ben ook gek op de Marokkaanse keuken maar zelf kook ik dat nauwelijks. Ben niet goed in die kruiden enzo.
    Ik had laatst wel Bastilla kip gemaakt, was wel gelukt gelukkig. Maar couscous nog nooit gemaakt, en al die andere dingen ook niet. Behalve marmita heb dat iets van 2 keer gemaakt. Maar das wel makkelijk haha.

    Weetje wat het is met de marokaanse keuken, buiten het feit dat je echt kennis van al die kruiden moet hebben is het ook zo dat je er tijd in moet steken.

    Ik kook meestal gewoon via die AH recepten haha dus vandaar dat ik al dacht van jij hebt de verkeerde voor je meiss

    Bakken doe ik nauwelijks , is veel gedoe. heel je keuken is dan gelijk een grote poedersuiker veld haha. Ik kan daar niet tegen, en het neemt ook veel tijd in beslag. Moehiem Ik sta gewoon niet graag lang in de keuken klaar :|
    Umm Hurairah.

  12. #42
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Ja je hebt mij door en doe ik het goed? Marketing is mijn vakgebied, dus ik hoop dat ik het een beetje goed doe?

    Ik luier niet hoor, alhoewel ik wel bijna iedere avond netflix, maar dat valt niet onder luieren! Dat valt onder het opdoen van kennis
    ik heb betere en creatieve teksten gezien. het kan dus veel beter.

    netflx en kennis. wow. die kende ik nog niet.
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.

  13. #43
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door DEUGNIET Bekijk reactie
    ik heb betere en creatieve teksten gezien. het kan dus veel beter.

    netflx en kennis. wow. die kende ik nog niet.
    En jij deugniet, bak jij er wat van of ook wellou?
    Umm Hurairah.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door DEUGNIET Bekijk reactie
    ik heb betere en creatieve teksten gezien. het kan dus veel beter.

    netflx en kennis. wow. die kende ik nog niet.
    Ik ben ook geen copywriter, ik ben een marketeer!

    Aangezien je de definitie van een marketeer niet kent:
    Als Marketeer verzamel je klantinzichten uit de markt, database en omzetcijfers, maakt analyses, identificeert de belangrijkste groeikansen en vertaal je dit alles naar een effectieve strategie en plan van aanpak.

    ps. Ja ik moet meegaan met de digitalisering van de wereld. Als marketeer moet je weten, wat er op netflix wordt aangeboden en of je als organisatie jouw content ook op netflix wilt hebben staan.
    Lol nu praat ik maar wat

  15. #45
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    En jij deugniet, bak jij er wat van of ook wellou?
    van??
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.