1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    92
    01-07-2016

    Marokkanen en turken trouwen nog steeds in eigen kring


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    853
    04-01-2015

    Houden zo

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.833
    14-06-2005

    Nederlanders ook. Amerikanen ook. Fransen ook. Spanjaarden ook. Dus...
    wie gisteren je mattie was en vandaag niet meer, is nooit echt je mattie geweest.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Ja klopt maar bij ons is het belangrijk om dit te onderzoeken islam moet worden bestreden beperkt tot minimum door met elkaar te blijven trouwen gaat dat minder hard.


    We moeten mengen met Hollanders chinezen zigeuners etc etc dan gaat het pas goed volgens sommigen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.861
    09-04-2009

    Prima toch!
    Marokko Altijd 1

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    534
    02-01-2017

    marokkaanse vrouwen doen vaker aan een importhuwelijk met een marokkaanse man (oftwel illi) dan de marokkaanse mannen in nederland

    het is algemeen bekend dat marokkaanse mannen in nederland veel vaker voor een niet-marokkaanse gaan, staat ook gewoon in het artikel

    Het zijn trouwens vooral Nederlandse vrouwen die met een Turkse of Marokkaanse man getrouwd zijn of samenwonen. Andersom komt het minder voor.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    16
    20-01-2016

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Ja klopt maar bij ons is het belangrijk om dit te onderzoeken islam moet worden bestreden beperkt tot minimum door met elkaar te blijven trouwen gaat dat minder hard.


    We moeten mengen met Hollanders chinezen zigeuners etc etc dan gaat het pas goed volgens sommigen.
    Of juist niet: als die Hollanders, Chinezen, Romani's etc etc zich vervolgens bekeren tot de Islam (met de goede intenties uiteraard en niét voor hun partner), dan werkt het alleen maar averechts..

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    853
    04-01-2015

    Citaat Geplaatst door Nuriyah Bekijk reactie
    Of juist niet: als die Hollanders, Chinezen, Romani's etc etc zich vervolgens bekeren tot de Islam (met de goede intenties uiteraard en niét voor hun partner), dan werkt het alleen maar averechts..
    Het is en blijft hoe dan ook een frustrerende drama ! **zucht**

  9. #9
    Alleen ik.

    Reacties
    13.040
    20-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Ja klopt maar bij ons is het belangrijk om dit te onderzoeken islam moet worden bestreden beperkt tot minimum door met elkaar te blijven trouwen gaat dat minder hard.


    We moeten mengen met Hollanders chinezen zigeuners etc etc dan gaat het pas goed volgens sommigen.
    We moeten juist mengen met andere niet-Marokkaanse moslims, om de islam en ummah te versterken. Bekeren van anderen.
    -

    True.


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Ja tuurlijk want dat zien we nu natuurlijk erg vaak gebeuren. Ik ken meer mannelijke zogenaamde bekeerlingen en vrouwen die niet bekeren of alleen hun hoofddoek gaan dragen omdat het "moet" dan dat ik zie dat de ummah echt gigantisch aan het uitbreiden is.

    Maar mijn punt is dat zij niet willen mengen voor onze uitbreiding maar het punt juist is te verminderen

  11. #11
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Niks mis mee.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    468
    12-11-2016

    Vanuit een bepaalde denkwijze.. concluderend.. helemaal niks mis mee.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    33
    20-12-2014

    Ik zie ze ook met Hollanders ofzooo alles is er..
    In het gedenken van Allah komen de harten tot rust!
    Trotse Moslima Elhamdoulilah.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    92
    01-07-2016

    Citaat Geplaatst door ZAKENVROUW__ Bekijk reactie
    We moeten juist mengen met andere niet-Marokkaanse moslims, om de islam en ummah te versterken. Bekeren van anderen.
    je kan toch gewoon bekeren zonder mengen ?

  15. #15
    The Laws Of Mozes!!!

    Reacties
    2.549
    29-09-2010

    Binnen eigen kring is niet hetzelfde binnen eigen gemeenschap he
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info