1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    7.720
    26-01-2007

    Citaat Geplaatst door Prof_Handyman Bekijk reactie
    Wat is er zo moeilijk aan het maken van een app of website?

    Dat hij creatieve en innoverende vermogen heeft, is natuurlijk goed om binnen de islamitische gemeensschap het praktiseren van die religie makkelijker te maken dmv apps..

    Dat marokko.nl hier met een hoge pet naar kijkt verbaast mij nogal wat. Ik heb kinderen van 9 jaar gezien die apps kunnen maken. Je heb er zelfs 1 avond cursussen voor als je wat basics als voorkennis hebt.

    Het lijkt alsof deze Marokkaan het wiel uitgevonden heeft en m.nl ceëert een beeld van hoe afwachtend, onwetend, niet bij de tijd en actueel zijn.

    Wij kunnen toch O zo veel meer dan alleen maar apps ontwikkelen niet waar?


    Afgunst ten top. Rioolrat.
    Don't believe everything you think. Jihad.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    686
    05-07-2016

    Citaat Geplaatst door Rataplan Bekijk reactie
    Afgunst ten top. Rioolrat.
    Jij moet nodig praten ga lekker bij de kuffar slijmen zoals je altijd doet jij bent geen haar beter dan hem .

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    7.720
    26-01-2007

    Citaat Geplaatst door HamidZahir Bekijk reactie
    Jij moet nodig praten ga lekker bij de kuffar slijmen zoals je altijd doet jij bent geen haar beter dan hem .
    Viezerik.
    Don't believe everything you think. Jihad.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door HamidZahir Bekijk reactie
    Jij moet nodig praten ga lekker bij de kuffar slijmen zoals je altijd doet jij bent geen haar beter dan hem .
    Hij is allesbehalve een slijmbal, zie topic;http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5527355

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Heel goed dit.


    Ik gebruik de moslim pro app.werkt perfect

  6. #21
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Soraya altijd met d'r 'mocro' uitspraken.
    Zoals ik vaak zei .....ik bedoelde het niet slecht
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  7. #22
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Inderdaad een grote teleurstelling dat die het zelf nog niet ziet.
    Miss komt het ooit wel .....laten we een dua voor hem doen meskien
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Citaat Geplaatst door Rataplan Bekijk reactie
    Viezerik.
    Jij slikt echt pillen... kan niet anders..

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Citaat Geplaatst door Mueslim Bekijk reactie
    Blij dat ik geen moslim ben, een app om je religie te belijden, is dat niet meer voor die salafiste
    wij zijn ook blij dat je geen moslim bent.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Mueslim Bekijk reactie
    Je bedoelt de Quran Pro app toch, Hans?
    Hans bedoelt volgens mij de pownews app.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    7.720
    26-01-2007

    Citaat Geplaatst door F40 Bekijk reactie
    Jij slikt echt pillen... kan niet anders..
    Zonder een pil is 't niet uit te houden met al de zieke geesten die hier rondhangen.
    Don't believe everything you think. Jihad.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    686
    05-07-2016

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Hij is allesbehalve een slijmbal, zie topic;http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5527355
    Pleur opop oushen jij bent niet de meetlat van marokko.nl ik heb die gozer jarenlang zien slijmen met die linkse theedrinkers en heb hem zelf zien moslims aanvallen metvde linkse theedrinkers. Ik zeg dit niet zomaar .

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.543
    14-07-2014

    Citaat Geplaatst door Prof_Handyman Bekijk reactie
    Wat is er zo moeilijk aan het maken van een app of website?

    Dat hij creatieve en innoverende vermogen heeft, is natuurlijk goed om binnen de islamitische gemeensschap het praktiseren van die religie makkelijker te maken dmv apps..

    Dat marokko.nl hier met een hoge pet naar kijkt verbaast mij nogal wat. Ik heb kinderen van 9 jaar gezien die apps kunnen maken. Je heb er zelfs 1 avond cursussen voor als je wat basics als voorkennis hebt.

    Het lijkt alsof deze Marokkaan het wiel uitgevonden heeft en m.nl ceëert een beeld van hoe afwachtend, onwetend, niet bij de tijd en actueel zijn.

    Wij kunnen toch O zo veel meer dan alleen maar apps ontwikkelen niet waar?
    Wat ben je toch ook nog een anale haatkever. Je afgunst en afkeer druipt er weer van af. Heb je niks zinnigs of positief te melden, zwijg dan gewoon ipv je hol open te moeten trekken!
    .

  14. #29
    HERVORMER

    Reacties
    1.618
    10-07-2015

    Citaat Geplaatst door Bonen Bekijk reactie
    Wat ben je toch ook nog een anale haatkever. Je afgunst en afkeer druipt er weer van af. Heb je niks zinnigs of positief te melden, zwijg dan gewoon ipv je hol open te moeten trekken!
    Ook jij weet niet wat de betekenis is van afgunst. Verder snap jij personen als ik niet omdat je te selectief en bevooroordeeld reageert. Kijk verder dan je neus lang is want heb wel meerdere zeer positieve posting gedaan over Marokkanen in het bijzonder als het om ontwikkeling gaat.

    Zou jij die laatste zin liever willen gebruiken bij mensen waar je bent opgevoed bijvoorbeeld tijdens het eten? Dan weten ze teminste ook hoe je elders bent. Want dat is je ware aard.

    Klinkt niet zo islamitisch en al helemaal niet menselijk. Gebruik je die woorden ook tijdens je gebed? Of dat het door je hoofd spookt?

    Dit soort uitlatingen getuigd van vervuilde, besmette, onstabiele en onzuivere omgevingen. Al met al vol met sjeeatinsch en djinsch wist je dat?

    Dus ga iets van Rokiya doen bij een goed Imaam zodat het niet meer in je hoofd spookt en noch in je buurt kan komen. Het lijkt me volledig ongezond wanneer je dit ter plekke kan verzinnen. Ook dit kent zijn oorsprong. Veel wil ik er niet over kwijt.

    Dus doe er wat aan.
    Albert Einstein: "geef natuur net zoveel terug met hetgeen wat je ervan krijgt. Zo blijft aarde langer houdbaar voor onze nakomelingen"