+ Reageer
1 tot 10 van 10
    MVC Lid

Reacties
    4
    12-04-2016

ik wil graag 5 kilo aankomen, wie zou me kunnen helpen

Ik wil graag 5kg gezond aankomen, is er iemand die me zou kunnen helpen
    merk dat me maag klein is geworden en weinig eetlust, ondervinden meer mensen hier problemen mee?

MVC Lid

Reacties
    160
    21-12-2015

Noten eten en gewoon goed ontbijten veel koolhydraten eten niet stress door stress val je af

Reacties
    9.670
    15-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Ik wil ook graag minimaal 5 kilo aankomen. Wat ik nu doe is echt veel noten eten en heb altijd wel een koekje of iets in mijn tas.

~Twee gebruikers

MVC Lid

Reacties
    935
    15-09-2003

ik wil 5 kilo afvallen je mag mijn 5 kilo wel hebben

yeah

Reacties
    126
    01-08-2006

Ga fitnessen . Min 3 x per week wel hard trainen, dat ga je automatisch meer eten . Veel koolhydraten en eiwitten eten, dan kom je na 3 maanden wel paar kilo aan .
    Je kan je maaltijden combineren met weight gainer . Maar dat is niet echt gezond .

MVC Lid

Reacties
    610
    30-03-2009

batata eten.liefst die van de echte boer

MVC Lid

Reacties
    8
    03-02-2017

Vitamines in je bloed checken. Bepaalde vitaminentekorten dempen de eetlust. Vitamine d is bijvoorbeeld erg belangrijk. Bij een tekort kun je via de huisarts juiste dosering krijgen. Wanneer je voldoende vitamines wat verhoog je de eetlust. Verder noten eten is een goede tip, dadels, gedroogde vijgen. Extra rijst, pasta, boterham, vlees of kip. Rauwe olijfolie niet teveel. Volle kwark, yoghurt, melk!

MVC Lid

Reacties
    1.421
    05-04-2005

Ik wil niet aankomen want zit goed op mijn gewicht. Ik kan eten wat ik wil hmdl zonder dat mijn gewicht daar een verschil in maakt.

Wat ik wel merk, als ik buiten ben geweest in de frisse lucht dan krijg ik altijd trek om te eten.
    Misschien kan jij dat ook doen, wat meer wandelingen of naar het park met je kies of broertjes. Neven nichten..

Veel succes alvast
    Don't worry..Be happy

Reacties
    9.670
    15-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Wat bij mij heeft geholpen is gewoon continue iets eten. Al is het iets kleins, ik slikte ook pilletjes waardoor ik meer eetlust kreeg en moet zeggen dat het echt heeft geholpen. Ben 2kilo aangekomen

~Twee gebruikers

MVC Lid

Reacties
    6
    07-08-2016

Citaat Geplaatst door Appelwangetje_ Bekijk reactie
    Wat bij mij heeft geholpen is gewoon continue iets eten. Al is het iets kleins, ik slikte ook pilletjes waardoor ik meer eetlust kreeg en moet zeggen dat het echt heeft geholpen. Ben 2kilo aangekomen
    Pasta's helpen ook enorm!

Otla