1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Haha btw deze gozer heeft zichzelf voorschut gezet. Hij zegt steeds weer alleen de Koran echt alleen de Koran. Maar daarna wil die zelf ook nog een boekje schrijven. Moge Allah jou vervloeken ah huichelaar.
    +

  2. #17
    -

    Reacties
    3.381
    25-05-2012

    Kijk uit boys, we hebben het over een grote uitgever. Denk aan Readers Digest en andere internationale zwaargewichten.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door zalwel19 Bekijk reactie
    Stel nou hij zat te bidden tot die tijdstip misschien niet mr misschien wel no body know let Allah judge please.
    En waarom meteen af katten allemaal. Ik zie dat bij elke topic terug. Hebben mensen van m.nl diploma afkatten gehaald of zo???
    Of zijn dat die misgunners onder ons? Allah i hdikoum, 9oulou/ inni Amine!
    Bidden? ik vraag me af hoe hij dan bidt als hij elk sunnah van de profeet vzmh verwerpt....

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    659
    27-11-2016

    Assallamoe alaikum,


    Ik heb besloten om zo nu en dan wat kennis te blijven delen om zo tegengewicht te bieden op dit forum tegens de innoveerders, tegen de sektes hier (vooral soennieten hier maar ook tegen de shia, soefie etc...)


    Er is niets beters dan onze jongeren via het internet de waarheid te tonen, daar waar zij veel zijn.


    Gir insa Allah

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door karimononline Bekijk reactie
    Assallamoe alaikum,


    Ik heb besloten om zo nu en dan wat kennis te blijven delen om zo tegengewicht te bieden op dit forum tegens de innoveerders, tegen de sektes hier (vooral soennieten hier maar ook tegen de shia, soefie etc...)


    Er is niets beters dan onze jongeren via het internet de waarheid te tonen, daar waar zij veel zijn.


    Gir insa Allah
    Haha niemand neemt jou hier meer serieus debiel. Ga vooral door met je dwalingen zodat je straf vermeerdert in het hiernamaals. Je hebt geen eens een tikkeltje oprechtheid in jou laat staan dat mensen met jou moeten discussiëren over Islam.

  6. #21
    81:26

    Reacties
    2.226
    04-01-2017

    Citaat Geplaatst door karimononline Bekijk reactie
    Assallamoe alaikum,


    Ik heb besloten om zo nu en dan wat kennis te blijven delen om zo tegengewicht te bieden op dit forum tegens de innoveerders, tegen de sektes hier (vooral soennieten hier maar ook tegen de shia, soefie etc...)


    Er is niets beters dan onze jongeren via het internet de waarheid te tonen, daar waar zij veel zijn.


    Gir insa Allah
    Altijd zo veel tekst en aan het eind is het net of je niks hebt gelezen. Jouw boek, als het er ooit komt (als en niet wanneer), is met blanco pagina's net zo waardevol als dat het vol zit met jouw woorden. Zo leeg zijn die namelijk. Dat vind ik kwalijk, want Allah heeft je een verstand gegeven, doe er dan wat mee, i.p.v. die eindeloze inhoudsloosheid. Het is een vicieuze cirkel met jou, je komt er maar niet uit. Lahi hdik, Lahi hdina.

    Ik vind de post van Mansur wel heel duidelijk, misschien dat jij die maar moet doornemen en dan weer en dan weer tot het tot je doordringt.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Onzin. Is anti-islam propaganda.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    18
    25-12-2015

    Bismilah


    Werkelijk waar het hoogmoedige spat van mn scherm als ik deze nieuwe teksten van jou weer lees.
    Je bent niet alleen dwalende in mijn ogen nadat ik al je andere topics had gelezen maar hiermee bewijs je mij
    dat je door shaithan word gebruikt voor zijn doeleinde en jij werkt daar dan wel bewust of bijna net zo erg onbewust aan mee.

    Keer terug naar de rechte weg voor het te laat is !!!!

    Dus besef goed mensen die niet bekend zijn met deze forumlid hij claimt dat hij en zn mini clubje de enige zijn die Allah heeft
    begenadigd met het juiste begrip van onze godsdienst en dat elke andere moslim hier en over de hele wereld verspreid allemaal
    door shaitan zijn misleid. En hij valt zo als hij zelf zegt andere sektes aan maar zelf creëert hij wel een nieuwe valse sekte



    Nogmaals mijn bandje gaat weer op play en op repeat, jou niet geheel onbekend.

    IK VERTROUW JOU NIET! En ik waarschuw elke persoon voor jou die jij probeert mee te sleuren in jou nieuwe sekte.