1. #16
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Scheiden doe je voordat je kinderen hebt als je daar controle over hebt...anders helaas, als je kids hebt hou je respect, als je geen kids hebt snel je advocaat inschakelen en jezelf de tijd geven te helen. Wanneer je er klaar voor bent opnieuw en kans wagen. Ik persoonlijk zou niet hertrouwen omdat ik niet meer kinderen wil.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    10
    05-01-2017

    Ik hoop dat je bedoelt dat als de een niet verbetert in bv gedrag en er (nog) geen kinderen zijn, maar een advocaat in de arm nemen is in scheidingen verplicht. Er kan ook een gezamenlijke advocaat worden ingeschakeld, ligt aan de partijen of ze willen rollebollen over straat of als volwassen mensen aan tafel praten, bemiddeling. Een nieuwe kans wagen is voor iedereen, met of zonder kinderen, gescheiden of wanneer de partner overlijd. Je kan niet van iemand verwachten 'alleen' te leven met kind(eren) en geen liefde van de ander te ontvangen, dit brengt een veel grotere kans dat uiteindelijk haram in het leven komt.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.454
    07-12-2014

    Taleftini, een vrouw zal nooit zomaar scheiden. Je moet maar op de gebakken blaren zitten.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.077
    03-08-2003

    Citaat Geplaatst door latifa.tah01 Bekijk reactie
    ze zal noooit vertrekken met je zoon.
    moeders krijgen het gezag over het kind, en de vaders krijgen omgang.
    dus je zoon zal je sowieso zien (kan en mag ze niet van jou afnemen als jij de vader van het kind bent uit een huwelijk)
    Klopt niet wat je zegt. Vaders blijven gewoon gezag houden. Heel moeilijk om eenhoofdig gezag te krijgen . Je bedoelt denk ik dat hoofdverblijf van de kinderen bij moeder vaak is. Maar dat is wat anders dan gezag.
    Leef en laat leven .....

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    10
    05-01-2017

    Citaat Geplaatst door Flowers_ Bekijk reactie
    Taleftini, een vrouw zal nooit zomaar scheiden. Je moet maar op de gebakken blaren zitten.

    Zonder ook maar iets van beide te weten al zo'n standvastig oordeel.. het eeuwig slachtoffertje spelen, terwijl vaak juist (zeker nu) de vrouw om elk wissewasje wil scheiden, zeker als ze macht kan uitoefenen met kind(eren) op de man.. geef je eigen fouten eens een keer toe!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    5
    31-01-2017

    Moge allah jullie allemaal bijstaan, hopen dat jullie allemaal de juiste keuzes maken!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    10
    05-01-2017

    MadameArab, Ameen! Jammer dat sommige van dit soort oproepen misbruikt worden om het eeuwenoude .....!