1. #1
    RCA LA GRANDE STORIA

    Reacties
    1.202
    31-01-2010

    marokko zet eerste stap in het verbieden van niqaab en burka

    ministerie van binnenlandse zaken heeft laten weten dat het vanaf nu verboden is om niqaabs of burkas te verkopen en wil in de nabije toekomst ook het dragen ervan verbieden , de eerste stappen zijn al gezet naar een tunesie 2.0 onder de tijd van zine al abidine , daarna komt baard verbod , hoofddoek verbod , moskee verbod etc.... allemaal onder norm van extremise en terrorisme tegen gaan

    http://www.hespress.com/societe/335047.html

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    364
    03-04-2007

    En al die apen hier in Nederland maar juichen voor hem als die in ze Bentley cabrio rondjes rijdt.
    Domheid ten top!
    MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30"
    Sheikh Osama Binladen: "Als zelfverdediging terrorisme is, wat is dan wel legitiem verzet?"
    Sayed Hassan Nasrallah: "De Dood Is Ons Wapen, De Dood Is De Weg Naar Het Echte Leven, Het Paradijs"

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    327
    14-07-2015

    Citaat Geplaatst door IzzedinAlQassam Bekijk reactie
    En al die apen hier in Nederland maar juichen voor hem als die in ze Bentley cabrio rondjes rijdt.
    Domheid ten top!
    ik ben geen mo6-slaaf zoals zoveel nlse mocro's, maar dit vind ik een prima zet! de marokkaanse bevolking moet beschermd worden tegen saoedie en salafi invloeden.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door IzzedinAlQassam Bekijk reactie
    En al die apen hier in Nederland maar juichen voor hem als die in ze Bentley cabrio rondjes rijdt.
    Domheid ten top!
    Jij moet bij de PJD zijn vriend.

  5. #5
    Redactie

    Reacties
    73.825
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Marokko lijkt oorlog te verklaren aan de boerka

    Vandaag werden de fabrikanten en handelaren van dit kledingstuk opgeroepen om de productie en handel te staken.



    "We hebben de maatregel genomen om de import, productie en marketing van dit kledingstuk volledig te verbieden in alle steden en dorpen van het koninkrijk", zei een hoge ambtenaar van het ministerie van Binnenlandse Zaken tegen le360. De autoriteiten hebben echter nog geen formele verklaring gegeven of deze maatregel, in aanvulling op het verbod op de productie en handel, ook geldt voor het dragen van de boerka.

    Sommige handelaren in Casablanca vertellen aan le360 dat dit besluit, dat in de meeste gevallen enkel mondeling wordt doorgegeven, is ingegeven door veiligheidsoverwegingen. Misdadigers hebben dit kledingstuk (verkocht tussen de 50 en 60 dirham) herhaaldelijk misbruikt om misdaden te plegen.

    In Taroudant werden fabrikanten die de boerka vervaardigen gisteren schriftelijk gewaarschuwd om te stoppen met het maken van de boerka en zich te ontdoen van hun voorraden binnen 48 uur, anders zou alles in beslag worden genomen.

  6. #6
    RCA LA GRANDE STORIA

    Reacties
    1.202
    31-01-2010

    Citaat Geplaatst door benshamal Bekijk reactie
    ik ben geen mo6-slaaf zoals zoveel nlse mocro's, maar dit vind ik een prima zet! de marokkaanse bevolking moet beschermd worden tegen saoedie en salafi invloeden.
    dus de vrouwen van de profeet en de sahaba die allemaal niqaab droegen zijn niet goed in jou ogen ? en de marokkaanse vrouwen die ook allemaal niqaab droegen voor de franse kolonistie zijn ook niet goed ?

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Gatverdamme wat is er gebeurd met mijn land. Wat is dat voor een schande van een koning die dit soort onderdrukking toelaat.

  8. #8
    anti-hero

    Reacties
    1.228
    15-09-2016

    Niet alles is schuld van het Westen...
    Divide and rule (or divide and conquer, from Latin dīvide et īmpera) in politics and sociology is gaining and maintaining power by breaking up larger concentrations of power into pieces that individually have less power than the one implementing the strategy. The concept refers to a strategy that breaks up existing power structures, and especially prevents smaller power groups from linking up, causing rivalries and fomenting discord among the people.[1]

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Pharaoh Bekijk reactie
    Niet alles is schuld van het Westen...
    Zelfs dit is indirect door het westen, ik heb er zelfs een argument voor.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    322
    17-08-2016

    Mooi zooitje zal het worden.

  11. #11
    RCA LA GRANDE STORIA

    Reacties
    1.202
    31-01-2010

    minirokjes en bikinis dat is allemaal prima geen probleem maar ho ho ho als je wilt bedekken volgens de zuivere islamitische voorschriften dan heb je een probleem want dan ben je te extreem en misschien wel een terrorist

  12. #12
    Bij twijfel . . . .

    Reacties
    12.812
    20-11-2006

    Ik geloof er niets van. Te belachelijk.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.

  13. #13
    anti-hero

    Reacties
    1.228
    15-09-2016

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Zelfs dit is indirect door het westen, ik heb er zelfs een argument voor.
    Care to elaborate?
    Divide and rule (or divide and conquer, from Latin dīvide et īmpera) in politics and sociology is gaining and maintaining power by breaking up larger concentrations of power into pieces that individually have less power than the one implementing the strategy. The concept refers to a strategy that breaks up existing power structures, and especially prevents smaller power groups from linking up, causing rivalries and fomenting discord among the people.[1]

  14. #14
    RCA LA GRANDE STORIA

    Reacties
    1.202
    31-01-2010

    Citaat Geplaatst door LaPoekel Bekijk reactie
    Ik geloof er niets van. Te belachelijk.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

    waarom niet ? je weet toch wel dat marokko niks te zeggen heeft en alles moet doen wat de fransen zeggen , of geloof je echt dat de koning amir al mouminin is en een kleinzoon van de profeet is zoals hij beweert ?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    327
    14-07-2015

    Citaat Geplaatst door transporter2010 Bekijk reactie
    dus de vrouwen van de profeet en de sahaba die allemaal niqaab droegen zijn niet goed in jou ogen ? en de marokkaanse vrouwen die ook allemaal niqaab droegen voor de franse kolonistie zijn ook niet goed ?
    jouw bronnen zeggen dat. veruit de meeste geleerden raden de hijab aan. en de niqab werd niet door alle marokkaanse vrouwen gedragen. in grote delen van marokko droegen vrouwen helemaal geen hoofddoek, vooral buiten de steden.