1. #151
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Sandd Bekijk reactie
    en dáárom moeten wij onze moslimkinderen beschermen.
    En gewoon weer kinderleed misbruiken als stok om mee te slaan. Ik zal het weer zeggen, schaam je.

    Wat ik ook weer zal zeggen is dat je zonder enig probleem gewoon mee kan gaan naar zwemles via de school, dat zelfs meer dan welkom is vanuit scholen. Wat ik me vooral afvraag is waarom je je kind wel naar die betreffende school wil laten gaan als je denkt dat de leraren of een oogje dichtknijpen of zelf meedoen aan kindermisbruik, want als die leraren zich daaraan bezondigen maakt die zwemles echt niets uit, dan kan dat ook op school gebeuren.
    The meaning of life is to give life meaning

  2. #152
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    Dit moet een keer fout gaan, broeders bereidt jullie je voor op een zware tijd. ze verbieden ons van alles en eisen dat we buigen zelfs de rechters doen mee, dat zegt genoeg. nooit !
    Vindt jij die groep moslimvrouwen die hier getoond werden, die kinderen tot 7 jaar gemengd lieten zwemmen fout? Spreek jij je eigen profeet tegen die zei dat kinderen vrijgesteld zijn van omgangs- en kledingregels? Spreek jij je eigen profeet tegen de heeft gesteld dat overdrijven in geloof niet goed is?
    The meaning of life is to give life meaning

  3. #153
    Verbannen

    Reacties
    1.604
    19-01-2016

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    waarom leren ze de moslims niet skieen daar ... er is ook heel veel sneeeuw ...gaaap ....dit is dingen vezinnen .... om al bij kids de islam al beetje bij beetje eruit te krijgen .....zoiets als laatst in zwitserland ..de wet dat als kinderen geen hand geven de ouders een boete krijgen ......... oogklepjes af .... want je bent nu de schipper die aan wal staat
    Wat moslims ook vinden, het Europese hof heeft nu beslist, dus kan het hier ook ingesteld worden.

  4. #154
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Sprinkles Bekijk reactie
    Vooral het feit dat ze dat doen met Kids van jaar of 6/7
    5 tot 7 zelfs. Meestal begint schoolzwemmen in groep 3 (vertaald naar de nederlandse telling), max in groep 4. In groep 6 (weer vertaald naar de nederlandse telling) is er meestal geen schoolzwemmen meer, zeker niet in groep 7/8.
    The meaning of life is to give life meaning

  5. #155
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    Het gaat niet alleen om misbruik, er is ook nog een gevoel van schaamte bij bepaalde kinderen die welopgevoed zijn, die hoeven zich niet te tonen aan klasgenoten en leraren. waarvoor is dat hele zwemles voor nodig. echt onzinnig.
    Waar wordt dan gevraagd "zich te tonen"? Bedekkende kleding is gewoon toegestaan mits geschikte zwemkleding.
    Het gaat niet over naakt, niet eens over bikini of zwempak, die kinderen mogen van top tot teen bedekt zijn, de (zwem)kledign mag loszittend zijn.

    En dat soort schaamte bij kinderen tot max 8 jaar? Die daar nog niets van zouden moeten weten? Je overdrijft mateloos...
    The meaning of life is to give life meaning

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    In Zwitserland pesten ze niet alleen moslims. Ook Nederlanders met een eigen mening zijn de klos!

    Zwitsers: geen paspoort ’irritante’ Nederlandse koebel-activist

    Gipf-Oberfrick - De van oorsprong Nederlandse dierenactivist Nancy Holten heeft weer de wind van voren gekregen van haar dorpsgenoten in Zwitserland. De inwoners van haar woonplaats Gipf-Oberfrick zijn haar geklaag over koebellen zo zat, dat zij voor de tweede keer hebben gestemd tegen haar naturalisatie.

    Foto: Facebook

    Holten woont al jaren in het Alpenland en wil daarom al een tijd lang graag een Zwitsers paspoort. De 42-jarige veganiste voldoet in principe aan alle eisen, maar ze heeft zich in de afgelopen jaren niet populair gemaakt door keer op keer acties te voeren tegen de bellen die koeien dragen als ze in de wei staan.

    „Het geluid dat die dingen maken is honderd decibel. Dat is vergelijkbaar met een pneumatische boormachine. Dat willen wij toch ook niet bij onze oren hebben hangen?”, zo zei ze eerder.

    Zware bellen

    Ook het gewicht van de zware bellen is haar een doorn in het oog. „Vooral de bellen die de koeien dragen als ze van en naar het weiland worden gebracht zijn loodzwaar. De dieren hebben dan rond vijf kilo om hun nek hangen. Dat gaat schuren en branden in de huid.”

    De veganiste, die zichzelf omschrijft als freelance journalist, model en dramastudent, verzette zich tegen meerdere Zwitserse tradities. Ook is ze tegen jagen en varkensraces en heeft ze geklaagd over de veel te luide kerkklokken in haar dorp. Dit tot grote woede van de lokale bevolking.

    In 2015 gingen de dorpelingen middels een referendum voor haar naturalisatie liggen en dat doen ze nu weer. Haar aanvraagformulieren zijn dan ook geweigerd, zo schrijft thelocal.ch maandag. Vooral het feit dat Holten zo vaak de media opzocht om haar visie te verspreiden, is volgens een woordvoerder van het dorp de grootste reden van de haar richting de activiste.

    Ook lokaal politica Tanja Suter vindt dat Holten een “grote mond” heeft. Ze verdient niet genaturaliseerd te worden “als ze ons irriteert en onze tradities niet respecteert”.
    Tradities

    „Ik denk dat ik te vaak zeg wat ik denk en dat doe ik dan te hard”, weet Holten, die wil benadrukken dat ze niets tegen de Zwitserse tradities heeft. Het gaat haar uiteindelijk om het welzijn van de dieren.

    Het woord is nu aan het regionale bestuur in het kanton Aargau, dat nog kan beslissen om ondanks de bezwaren van de bewoners haar het staatsburgerschap toe te kennen.

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...iviste___.html


    Ook de rechten van deze vrouw worden ernstig ingeperkt!


    Noord
    Nothing works....

  7. #157
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    Flikker op met je onzin, het is inderdaad zo dat kinderen tot hun 7e vrijgesteld zijn van kleding en omgangsregels. tot hun 7e dus, en niet daarboven. En hier gaat het erom dat mensen verplicht worden. Dat is weer heel wat anders, dit is moslimpesten. beste broeders, sta op en bescherm jullie vrouwen en dochters.
    Kom eens met bewijs voor die 7 jaar, misschien dat jij die wel kan geven....
    Want ik heb hadith geplaatst, uit de mond van de profeet Mohammed, die heeft het over geslachtsrijpheid, de puberteit. Die begint niet voor het 9de levensjaar en zelfs dat is een uitzondering, het gemiddelde daarvoor is 13.
    En zelfs met dat meegenomen valt dit gewoon binnen de marge, deze zwemlessen op school gaan over kinderen tussen de 5 en max 8 jaar.

    Dit is geen moslim pesten, dit is een subgroep binnen de moslims die de grenzen poogt te verzetten. Als je het al pesten wil noemen is het eerder niet moslims pesten als andersom.
    In het land waar je roots liggen, Marokko, is het gemengd zwemmen van kinderen van deze leeftijd geen enkel probleem, zelfs niet in Pakistan, Sa en welk ander moslimland dan ook. Hier is het ook nooit een discussie punt geweest in al die jaren dat er hier moslims zijn.

    En dat je dochters en vrouwen noemt is tekend, de regels van de islam op dit gebied gelden voor zowel mannen als vrouwen. Daarin zit geen enkel verschil, de islam kent dat onderscheid niet.
    Dat is waarom ik wel respect heb voor de islam, erken dat dat vanaf puberteit gerespecteerd moet worden. Mensen zoals jij maken er een verdraait gebeuren van, gericht op vrouwen, selectief en met 2 maten gemeten op verschilende manieren. Waarbij mensen zoals jij (let op, op geen enkele manier heb ik het hier over moslims in zijn algemeen) voor zichzelf een andere maat nemen als voor niet moslims en een andere maat nemen voor vrouwen als voor mannen.
    Opvallend is dat voor het grootste deel het mannen zijn die dit laatste doen, fijn he, jezelf meer ruimte bieden...
    The meaning of life is to give life meaning

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Triangle Bekijk reactie
    serieus lees jij wat ik schrijf?? lijkt erop dat je volgens mij niet echt begrijpt wat ik jou een paar reacties terug probeer uit te leggen...laatste poging:



    IN NEDERLAND WORD AL GESCHEIDEN GESPORT OP ISLAMITISCHE SCHOLEN ZONDER PROBLEMEN.
    ER WORD AL APART GEZWOMMEN DOOR VROUWEN OP GROTE SCHAAL, ZE REGELEN HET ZELF, EN NIEMAND DIE HIER IETS TEGEN KAN DOEN. ALS VROUWEN ONDER ELKAAR WILLEN ZIJN DAN IS DAT HUN GOED RECHT.

    en nu ga ik het advies opvolgen en jou negeren.


    Triangle,

    En heb je mijn reactie gelezen?

    Ja...
    Helaas.



    Noord
    Nothing works....

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    noord55 je plakt als een drol aan een schoen....jallah wegwezen.... wat er staat bedoel ik ook ...anders stond het er niet....... jij peej leona baxi en heel de muppetshow neem ik niet eens serieus in het onderwerp islam .... onthoud dat clown.... ik ken je gedachte zondr je te lezen..denkt toch niet dat je hier serieus genomen wordt jij he??? effe serieus Marokko.nl junk

    Maghrabi,

    Waarvan akte.


    Noord
    Nothing works....

  10. #160
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    09-02-2015

    Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    er zijn altijd manieren om een beslissing terug te draaien, zelfs die van een rechter.
    Noem er eens een paar, of eigenlijk is eentje al genoeg?

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Sprinkles Bekijk reactie
    Ze komen het ook in ..dus mogen ook de regels bepalen.
    Maar dit soort clubs beheersen en overheersen hier wel het debat wat islam is.
    Moeten wel niet willen.

    Sprinkles,

    Tja, het zijn doorgaans kleine groepjes die een hoop lawaai kunnen maken.

    Ik mag dat wel, zoals die Zwitsers het doen.
    "Tot hier en niet verder."


    Noord
    Nothing works....

  12. #162
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    luister, wat jij denkt en vindt kan me niks schelen. dat mag je fijn aan je kinderen uitleggen. Einde gesprek.
    En jij zal je gewoon aan de regels van het land moeten houden, waar bij Zwitserland geld dat zwemles (gemengd) een vast onderdeel is van het schoolprotocol.

    Hier in Nederland heb je "geluk", hier ben je vrij een schoolvorm op te zetten waarbij het schoolzwemmen (gemengd) geen onderdeel is van het schoolprotocol, kan je kiezen tussen scholen met verschillende protocollen.

    Dat gezegd hebbende blijf ik vinden dat je je eigen geloof met voeten treed en zwaar overdrijft in geloof als je kinderen in de leeftijd van 5 tot max 8 jaar belast met deze regels. Vind ik dat persoonlijk een slecht iets waarmee je je kinderen tekort doet, kwaad doet zelfs.
    Maar het mag hier, je hebt die keuze mogelijkheid hier. In Zwitsterland niet, respecteer hun gewoonte, net zoals je verwacht dat anderen de regels van islamitische landen respecteren.
    The meaning of life is to give life meaning

  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    noord55 ..kopie plak eens iets .....een bron ...bijv wilders hahahaha hele feitelijke bronnen......

    Maghrabi,

    #185


    Noord
    Nothing works....

  14. #164
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    Flikker op van mij, niet zo plakken. Die spelletjes van jou mag je bij een ander proberen.
    Dit is een discusieforum, Het is geen plakken, ik val je niet lastig in je hoekje of bij je puntjes.
    Als je geen discussie wil, geen reactie wil moet je niet reageren.
    The meaning of life is to give life meaning

  15. #165
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    er zijn altijd manieren om een beslissing terug te draaien, zelfs die van een rechter.
    Ik geef je 0 kans in dit geval.
    De rechter heeft respect getoond voor de geloofsovertuiging door het pre puberaal te benadrukken.
    The meaning of life is to give life meaning