1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    wordt steeds grappiger bhier .... corrie gaat nu de islamgeleerde uihangen, als niet moslima zijnde ... en aan de moslims uitleggen wat de islam zegt ...dit is hilarisch ........ maar wel de geboorte van jezus op 25 december vieren..... toppunt van lik me vestje dit

  2. #32
    Verzet siert de mens

    Reacties
    14.286
    08-02-2012

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Gemengd zwemmen is de gewoonte. Gescheiden zwemmen faciliteren kost een stevige berg meer, dat kunnen veel ouders niet betalen en vele scholen kunnen dat niet regelen.
    Waarom zouden ze dat moeten regelen voor die paar uitzonderingen? Want het leeuwendeel van moslims heeft hier geen enkel probleem mee, ook niet in het land waar jouw roots liggen.
    ga je weer voor de islamitische gemeenschap praten?????

    hoe weet jij dit heb jij hier onderzoek naar gedaan?

  3. #33
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Triangle Bekijk reactie
    volgens mij snap je de hint niet, jij zegt er zal bewezen moeten worden dat het niet mag, vanuit het Jodendom is het duidelijk dat dit niet mag. Maar toch word hier de vrijheid van Godsdienst beperkt.
    In de Islam mag ook niet gemengd gezwommen worden, dat jij het argument gebruikt dat het wel gebeurd in Marokko is geen reden om de rechten van een groep te beperken.
    Als je kijkt naar het belang van het zwemmen, en behoud van de vrijheid van religie zijn er genoeg oplossingen mogelijk en is zo'n verbod dom en werkt het averechts.
    Volgens mij kan jij gewoon niet zo goed lezen. Want ook in het jodendom gaat dit over "volwassen" mensen en niet over kinderen. Volwassen tussen haakjes omdat het om vanaf de puberteit gaat.
    Ook joodse kinderen mogen gewoon gemengd zwemmen, bv jongetjes met hun moeders en tante's en nichtjes e.d.

    Je kan godsdienstvrijheid blijven roepen totdat je een ons weegt, maar je snapt niet wat vrijheid van godsdienst is, er wordt hier niemand vervolgt voor zijn/haar geloof namelijk.
    The meaning of life is to give life meaning

  4. #34
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Triangle Bekijk reactie
    jou gewoonte niet de mijne...

    gescheiden zwemmen, de kosten daarvan kun je verhalen op degene die dit willen...is geen probleem
    Je kan de leraren in 2-en delen?
    The meaning of life is to give life meaning

  5. #35
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    wordt steeds grappiger bhier .... corrie gaat nu de islamgeleerde uihangen, als niet moslima zijnde ... en aan de moslims uitleggen wat de islam zegt ...dit is hilarisch ........ maar wel de geboorte van jezus op 25 december vieren..... toppunt van lik me vestje dit
    Ik vier helemaal de geboorte van jezus niet.

    En kom dan eens op met bewijs uit de grondteksten dat deze regels ook voor kinderen (pre puberaal) gelden?
    Zou dan toch ontzettend makkelijk kunnen zijn mijn ongelijk te bewijzen?
    The meaning of life is to give life meaning

  6. #36
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Triangle Bekijk reactie
    ga je weer voor de islamitische gemeenschap praten?????

    hoe weet jij dit heb jij hier onderzoek naar gedaan?
    In dit geval durf ik dat wel te doen ja. Want pas sinds kort is dit ineens een probleem en vrijwel elk islamitisch land biedt zwemlessen voor kinderen aan en dat gewoon gemengd.
    Google is ook jouw vriend, ook jij had dit zo kunnen weten.
    The meaning of life is to give life meaning

  7. #37
    Verzet siert de mens

    Reacties
    14.286
    08-02-2012

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Je kan de leraren in 2-en delen?
    oh mijn God, sommigen doen dwars liggen puur voor het dwarsliggen....

    --> even weken de jongens oneven weken de meisjes
    --> Islamitische ouders laten participeren zodat ze de groepen kunnen begeleiden

    Als je iets wilt dan vind je een middel als je niks wilt een excuus.....jij komt nu vooral met het onderstreepte

  8. #38
    Verzet siert de mens

    Reacties
    14.286
    08-02-2012

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    In dit geval durf ik dat wel te doen ja. Want pas sinds kort is dit ineens een probleem en vrijwel elk islamitisch land biedt zwemlessen voor kinderen aan en dat gewoon gemengd.
    Google is ook jouw vriend, ook jij had dit zo kunnen weten.
    die duim van jou is nu zeker zo groot als een basketbal van het zuigen...

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    waarom moeten wij jou bewijs leveren?? wie ben jij? ....... moeten wij verantwooording zelfs bij een chatter.... ( letters op een scherm) afleggen of wat? .... ben jij moslima ? ....wooon je in zwitserland ?? ........ waar bemoei jij je mee dametje? ...... is dat bewijs genoeg?

  10. #40
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Triangle Bekijk reactie
    oh mijn God, sommigen doen dwars liggen puur voor het dwarsliggen....

    --> even weken de jongens oneven weken de meisjes
    --> Islamitische ouders laten participeren zodat ze de groepen kunnen begeleiden

    Als je iets wilt dan vind je een middel als je niks wilt een excuus.....jij komt nu vooral met het onderstreepte
    Dat om een enkel kind in een klas? Terwijl de rest wel gewoon gemengd wil zwemmen?
    Lekker de lesstof opdelen op die manier, alles geheel anders in moeten richten voor een enkele uitzondering?

    Er moet een leraar bij zijn he, ouders die helpen zijn meer dan welkom, maar het is verplicht dat er ook een leraar bij is.
    The meaning of life is to give life meaning

  11. #41
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Triangle Bekijk reactie
    die duim van jou is nu zeker zo groot als een basketbal van het zuigen...
    Dat is geen leugen, maar kom maar eens met bewijs dat het niet zo is.
    The meaning of life is to give life meaning

  12. #42
    Verzet siert de mens

    Reacties
    14.286
    08-02-2012

    Dit is gewoon het zoveelste bewijs van wat ik al jaren roep namelijk dat er met twee maten gemeten word en dat het westen de kruistochten tegen de Islam op een stille manier aan het voortzetten is.
    Rechten van moslims worden beetje bij beetje ingeperkt.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    is niet alleen met dit ...met a lot of things ...als een monnik uit tibet geen hand geeft ....dan is er bewondering ..... als een moslim dat doet ...heeft zelfs de 2de kamer wat om te lullen ....... zou me kids thuis houden ..... zwemmen kunnen ze overal leren ..... zelfs hier is verplicht zwemmen er niet meer ..... en hebt hier zwemmen harder nodig als in zwitserland ..

  14. #44
    Verzet siert de mens

    Reacties
    14.286
    08-02-2012

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Dat is geen leugen, maar kom maar eens met bewijs dat het niet zo is.
    ja lekker zeg, jij liegt en dan vraag je mij om jou leugen te weerleggen het moet niet gekker worden.

    bewijs jij maar dat je leugen klopt.

  15. #45
    Verzet siert de mens

    Reacties
    14.286
    08-02-2012

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Dat om een enkel kind in een klas? Terwijl de rest wel gewoon gemengd wil zwemmen?
    Lekker de lesstof opdelen op die manier, alles geheel anders in moeten richten voor een enkele uitzondering?

    Er moet een leraar bij zijn he, ouders die helpen zijn meer dan welkom, maar het is verplicht dat er ook een leraar bij is.
    Toen ik op de basisschool zat kreeg ik Arabische les, ik zat op een katholieke school, en die arabische les had ik 1 keer per week, ik zat daar niet als enige maar met vele andere uit verschillende scholen.
    het werd gewoon geregeld, mijn ouders deden een financiƫle bijdrage omdat ze het belangrijk vonden.

    deze constructie kun je gewoon toepassen nogmaals als je iets wilt dan kan dat gewoon en is er een oplossing, maar in dit geval WIL MEN DIT NIET daarom kom je aanzetten met allerlei argumenten die zo van tafel geveegd kunnen worden