1. #256
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Oke simpel. Maar als ik zou zeggen klopt het dat we een vis waren? Is dat dan juist of onjuist?
    Als je zou zeggen, de oorsprong ligt in het water zou het juist zijn.
    The meaning of life is to give life meaning

  2. #257
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Als je zou zeggen, de oorsprong ligt in het water zou het juist zijn.
    Dus onze voorouders waren vissen die leefden in het water. Sorry als ik het zo simpel mogelijk maak maar ik probeer voor mijn kennis iets te bevestigen. Misschien heb ik het ergens mis.

  3. #258
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Als je zou zeggen, de oorsprong ligt in het water zou het juist zijn.
    Mensen zullen ons liefde ook nooit begrijpen Corrie

  4. #259
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Dus onze voorouders waren vissen die leefden in het water. Sorry als ik het zo simpel mogelijk maak maar ik probeer voor mijn kennis iets te bevestigen. Misschien heb ik het ergens mis.
    Vissen is weer te simplistisch gezegd. Hou het op dat water als oorsprong.

    Denk eens aan de ontwikkeling van een baby in de buik van de moeder... Ook dat begint in 'water', niet alleen de mens als soort kent zijn oorsprong in water, jij kent je oorsprong in water.
    The meaning of life is to give life meaning

  5. #260
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door F40 Bekijk reactie
    Mensen zullen ons liefde ook nooit begrijpen Corrie
    Ik hou ook van jou hoor mijn fictieve internetliefje
    The meaning of life is to give life meaning

  6. #261
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Vissen is weer te simplistisch gezegd. Hou het op dat water als oorsprong.

    Denk eens aan de ontwikkeling van een baby in de buik van de moeder... Ook dat begint in 'water', niet alleen de mens als soort kent zijn oorsprong in water, jij kent je oorsprong in water.
    Kom corrie wees een redelijke persoon. Je weet dat ik niet de vissen bedoel die we nu in onze kom hebben. Maar als je kijkt naar dat schepsel dan lijkt het gewoon op een vis.

  7. #262
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Kom corrie wees een redelijke persoon. Je weet dat ik niet de vissen bedoel die we nu in onze kom hebben. Maar als je kijkt naar dat schepsel dan lijkt het gewoon op een vis.
    Ik ben redelijk en probeer je zo simpel mogelijk wat uit te leggen. Kijk echt eens goed naar de ontwikkeling van een baby in de buik van zijn/haar moeder. Kijk dan eens naar de ontwikkeling van andere zoogdieren in de buik van de moeder en naar de ontwikkeling van andere diersoorten in het ei e.d.
    Daar zie je evolutie in het klein, de simplistische uitleg ervan. Hoe wezens vanuit hetzelfde principe veranderen naar wezens die zo anders en verschillend zijn.

    Zonder naar de bron van het plaatje te kijken, welke is het mens?





    Als je goed kijkt kan je het al zien in deze ontwikkelingsfase, maar zie je ook de gelijkenis? Dat terwijl het eindresultaat zo anders is?
    The meaning of life is to give life meaning

  8. #263
    MVC Lid

    Reacties
    845
    29-06-2014

    Mooi zo. De wet is de wet, respecteer die dus. Wat een carnaval zeg.

  9. #264
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Ik ben redelijk en probeer je zo simpel mogelijk wat uit te leggen. Kijk echt eens goed naar de ontwikkeling van een baby in de buik van zijn/haar moeder. Kijk dan eens naar de ontwikkeling van andere zoogdieren in de buik van de moeder en naar de ontwikkeling van andere diersoorten in het ei e.d.
    Daar zie je evolutie in het klein, de simplistische uitleg ervan. Hoe wezens vanuit hetzelfde principe veranderen naar wezens die zo anders en verschillend zijn.

    Zonder naar de bron van het plaatje te kijken, welke is het mens?





    Als je goed kijkt kan je het al zien in deze ontwikkelingsfase, maar zie je ook de gelijkenis? Dat terwijl het eindresultaat zo anders is?
    Ik begrijp je zeker en het is inderdaad een prachtig gebeuren. Maar je laat mij het ontwikkeling van een baby zien in een mens. Het lijkt misschien niet op een mens op het begin maar het is toch echt een mens. Als ik kijk naar de ontwikkeling van een vis dan kijk ik gewoon naar de ontwikkeling van een vis. Btw dus dit is de eerste "vis" waaruit wij zijn ontstaan?

    Vanuit hier zijn we verder gaan ontwikkelen toch?

  10. #265
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Ik laat je hier 2 verschillende wezens zien, 1 ervan is een mens.

    Het is het principe van evolutie in het klein, simplistisch getoond. Ik probeer zichtbaar te maken hoe een gelijkend begin (gemeenschappelijke voorouder) kan leiden tot geheel verschillende wezens.
    The meaning of life is to give life meaning

  11. #266
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Ik laat je hier 2 verschillende wezens zien, 1 ervan is een mens.

    Het is het principe van evolutie in het klein, simplistisch getoond. Ik probeer zichtbaar te maken hoe een gelijkend begin (gemeenschappelijke voorouder) kan leiden tot geheel verschillende wezens.
    Kunnen we dat observeerbaar testen en toetsen dat een gelijkend begin kan leiden tot geheel verschillende wezens?

  12. #267
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Mueslim Bekijk reactie
    Het gaat hier over zwemles
    Wil je dat we erover ophouden?