1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    1.313
    02-01-2017

    Nou ja, die meisjes mogen een burkini dragen, ik zie op zich niet veel bezwaar. Mogelijk wensen sommige ouders niet dat hun dochters blootgesteld worden aan schaars geklede jongens. Het zijn kinderen, en ze ontkomen niet aan contact met de buitenwereld.

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Je leert ze op heel jonge leeftijd al dat seks iets zondigs is, de andere sekse te vermijden is en je lichaam iets om je voor te schamen.


    Zelfs voordat ze er zelf mee bezig zijn, want dat is waar het hier om gaat.


    Waarom ben jij zo met seks bezig?


    Citaat Geplaatst door Triangle Bekijk reactie
    yep, gewoon meten met twee maten....

    inderdaad het is mijn probleem, en ik los het op door mijn kids goed te onderwijzen....

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Sandd Bekijk reactie
    en dáárom moeten wij onze moslimkinderen beschermen.

    Sandd,

    Nu voor de tweede keer. Jij misbruikt die kinderen nog een keer.
    Schaamteloos en gewetenloos.

    Om te trollen? Om te provoceren? Waarom eigenlijk?
    Ik kan dat echt niet begrijpen.


    Noord
    Nothing works....

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Je leert ze op heel jonge leeftijd al dat seks iets zondigs is, de andere sekse te vermijden is en je lichaam iets om je voor te schamen.


    Zelfs voordat ze er zelf mee bezig zijn, want dat is waar het hier om gaat.


    Waarom ben jij zo met seks bezig? En val je daar je kinderen lastig mee?


    Citaat Geplaatst door Triangle Bekijk reactie
    yep, gewoon meten met twee maten....

    inderdaad het is mijn probleem, en ik los het op door mijn kids goed te onderwijzen....

  5. #170
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    Ouders, breng u kinderen naar een islamitische school en stop met het proberen geaccepteerd te worden door de koefaar. Dat zullen ze nooit, en als je ze een vinger geeft willen ze je hele hand. En jullie als ouders zullen je moeten verantwoorden aan de Almachtige over jullie kinderen. Het begint 'onschuldig', maar naarmate zij zullen merken dat je voor ze buigt, zullen ze met steeds meer regels komen. Straks in groep 8 verplicht mee op schooluitjes, naar discotheken ?
    In Zwitserland zijn er geen islamitische scholen. In België zijn er maar drie en alle drie gevestigd in brussel.

  6. #171
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Pieter-Baan Bekijk reactie
    Noem er eens een paar, of eigenlijk is eentje al genoeg?
    "Heijmans bouwt nieuwe Pieter Baan Centrum in Almere"

    Gefeliciteerd!

  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    Het gaat niet alleen om misbruik, er is ook nog een gevoel van schaamte bij bepaalde kinderen die welopgevoed zijn, die hoeven zich niet te tonen aan klasgenoten en leraren. waarvoor is dat hele zwemles voor nodig. echt onzinnig.

    Kenjouniet,

    Het is al een wat ouder stukje, maar geldt volgens mij nog steeds hoor!


    Verplicht naakt douchen op school, jongens en meisjes bij elkaar
    Peter Breedveld

    Ik heb ze weleens gezien, mannen die na het sporten hun onderbroek aanhouden onder de douche. Het blijven uitzonderingen maar volgens het Algemeen Dagblad is het een trend tegenwoordig, of meer een epidemie, en komt het door de moslims.

    Nu zag ik op Facebook inderdaad veel moslims instemmend reageren op het AD-verhaal. Volwassen mannen die verklaarden al twintig jaar met een broek aan te douchen en dat een leerkracht die in het verhaal wordt opgevoerd, die dat geklede douchen maar niks vond, een vieze pedo was en opgesloten moest worden. Maar ik zag ook niet-moslimse autochtonen die het geklede douchen toejuichten. Ook vanwege de ‘pedo’s’ en de ‘viezeriken’ en dat je kans liep naakt op het Internet te eindigen.
    Puriteinse bekrompenheid

    Het zal dus niet alleen aan de moslims liggen, die nieuwe preutsheid. De Amerikaanse bedrijven Facebook, Twitter, Apple en Paypal leggen ons ook hun puriteinse bekrompenheid op, maar als Amerikanen aan onze vrijheid knagen kunnen we dat op de één of andere manier altijd beter hebben dan als moslims dat doen.

    Douchen met een broek aan is niet erg hygiënisch en behoorlijk verknipt en volgens mij heeft het geen reet met de islam te maken. Mannen en vrouwen in islamitische landen als Turkije en Marokko baden immers (weliswaar gescheiden) ook gezamenlijk zonder kleren aan in hun hamams. Lees de verhalen erover van Hayat Shadied en Esra Dede maar eens.


    Lees verder: http://www.frontaalnaakt.nl/archives...ij-elkaar.html



    Nou, dit is mij persoonlijk een tikje té progressief, maar de strekking van zijn verhaal klopt helemaal: we moeten af van dat preutse gedoe, dat geseksualiseer.
    Het gaat over kinderen, nota bene!


    Noord
    Nothing works....

  8. #173
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    09-02-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    "Heijmans bouwt nieuwe Pieter Baan Centrum in Almere"

    Gefeliciteerd!
    Het is ook hard nodig ook.

    Kijk hier op dit forum maar eens een dagje rond!

  9. #174
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    09-02-2015

    Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    dacht je echt dat ik dat alles ga lezen, hoepel op tokkie !
    Daarom moet je je nickname veranderen 'Ikkenniets'!

  10. #175
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-12-2012

    Mooi zo, verban het werktuig van de duivel.

  11. #176
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Het is opvallend dat de Duitse rechtbank (waar dit Europees/Zwitserse op gebaseerd lijkt te zijn) het besluit baseert op de vastselling dat er geen bindende autoriteit bestaat in de islam die dit voorschrijft. Dan kan een rechtbank natuurlijk nooit de geloofsoverweging meetellen. Dat iedereen hier maar roeptoetert (of tenminste enkelen) dat dit wel zo zou zijn moeten ze dan maar eens even laten zien. Iedereen kan wel wat roepen zoals de ouders van dit ene kind waarop nu de gehele heisa is gestoeld.

    Is dit ene stel helemaal op de hoogte van de islam en hebben zij de autoriteit die regels vast ste stellen?




    Opvallend was dat het hof zijn uitspraak voornamelijk motiveerde met de vaststelling dat er in de islam 'geen bindende regels' zijn die bepalen wat gepaste kleding is. Die constatering van het Hof zal ongetwijfeld een rol gaan spelen in de discussie in Duitsland over een verbod op het dragen van boerka's.



    http://www.volkskrant.nl/buitenland/...mmen~a4446321/

  12. #177
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    Ouders, breng u kinderen naar een islamitische school en stop met het proberen geaccepteerd te worden door de koefaar. Dat zullen ze nooit, en als je ze een vinger geeft willen ze je hele hand. En jullie als ouders zullen je moeten verantwoorden aan de Almachtige over jullie kinderen. Het begint 'onschuldig', maar naarmate zij zullen merken dat je voor ze buigt, zullen ze met steeds meer regels komen. Straks in groep 8 verplicht mee op schooluitjes, naar discotheken en sexmusea ?
    Vertel me eens, welke school heeft uitjes naar seksmusea? Waarom zo graag, zo willend overdrijven, waarom zo graag, zo willend de "andersdenkende" wegzetten als zo slecht? Waarom zo graag en willend volmondig liegen?

    Nogmaals, reageer eens op het feit dat deze uitspraak geheel en al in lijn is met de islamitische regels, dat dit gaat over kinderen in de leeftijd van 5 tot max 8 jaar? Waarom er wel ok mee zijn als het moslims zijn die deze regels handhaven en zo vijandig als het niet moslims zijn? Waarom het moslimhaat noemen terwijl het over niet-moslim haat gaat, waarbij je grove overdrijvingen en verdachtmakingen daar bewijs van zijn?
    The meaning of life is to give life meaning

  13. #178
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    dacht je echt dat ik dat alles ga lezen, hoepel op tokkie !

    Kenjouniet,

    Ik weet dat er beeldschermkindertjes zijn die moeite hebben met stukjes lezen.
    Daarom heb ik de strekking van het verhaal (zelfs met een persoonlijk voorbehoudje) zoals ik dat lees er even onder gezet.

    Ik kan dat nog inkorten tot 2 regels. Zou dat lukken?

    Komt ie:
    "Nou, dit is mij persoonlijk een tikje té progressief, maar de strekking van zijn verhaal klopt helemaal: we moeten af van dat preutse gedoe, dat geseksualiseer. Het gaat over kinderen, nota bene!"


    Noord
    Nothing works....

  14. #179
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    zei je wat..
    Dat jij een niet-moslim hater bent? Ja, dat zei ik inderdaad.

    Dat je hypocriet bent, met 2 maten meet en de andersdenkende wegzet als een gruwel zonder fundering, ja dat zei ik inderdaad.
    Maar ga vooral door met je domme one-liners, negeer de inhoud maar, vergeet maar al die vingers die op jezelf gericht zijn als je naar de ander wijst. Vergeet de woorden van de profeet maar, treed je eigen geloof maar met voeten, want ook voor jou geld dat niemand anders beoordeeld zal worden op jouw daden en gedachten als je sterft.
    The meaning of life is to give life meaning

  15. #180
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    bel me later
    Je bent me te min. Als ik al een man zou zoeken zou het een echte man zijn en geen lozer.
    Je toont geen intelect, geen ruggegraat, geen eigenheid, geen humor en geen begrip, niet eens standvastigheid in geloof, je verzint je eigen regels maar die vooral voor de ander gelden ipv voor jouzelf. Jij bent mij niet waard, niet eens een beetje, je bent mijn respect niet eens waard door dit soort opmerkingen.

    Toon me in ieder geval iets wat maakt dat ik respect voor je zou kunnen hebben. Alhoewel ik traingle bv niet in dit soort respectloos gepraat zou willen betrekken (die zou zich nooit verlagen tot dit soort opmerkingen) heb ik respect voor hem. Hij staat in ieder geval ergens voor, jij staat voor niets, gilt over normen en waarden en veegt zelf je voeten aan die normen en waarden af. Kom eens terug als je geen jongetje meer bent, maar een man. Misschien zal ik je dan een blik waardig gunnen, gewoon van mens tot mens, want mbt dit soort opmerkingen zal je nooit meer zien dan mijn schoenzolen, omdat ik me snel verwijder van je.
    Ik ben meer dan jij ooit zal zijn.
    The meaning of life is to give life meaning