+ Reageer
Pagina 11 van 21 EersteEerste ... 9 10 11 12 13 ... LaatsteLaatste
151 tot 165 van 302
    tja...

Reacties
    17.395
    02-03-2005

Citaat Geplaatst door Triangle Bekijk reactie
    ik leg inderdaad de vinger op de hypocriete houding en het meten met twee maten, wees dan niet hypcriet en sla jezelf niet elke keer op de borst dat er hier vrijheid is en dat iedereen gelijk is, want dat is niet zo.
    doe dan net zoals de Russen of zo, daar ben je gewoon niet gelijk en weet je dat ook als minderheid.

dus haal die hypocriete valse lach van je bek en zeg gewoon tegen mij, wij tolereren jou hier meer niet, jij hebt niet dezelfde rechten zoals iedereen, dan ben je tenminste eerlijk en weet ik waar ik aan toe ben.
    Nogmaals JIJ meet met 2 maten.

Je juicht om vrouwen die de regels strak uitleggen en gemengd zwemmen tot 7 jaar toelaten, vindt dat geheel prima, geheel volgens de islam. Maar hekelt deze uitspraak waarvoor hetzelfde geld.

Je kijkt willens en wetend weg van het feit dat het schoolzwemmen daar gaat om pre puberale kinderen die gewoon binnen die marge vallen, dat de rechter dat pre puberale (wat de islam als grens heeft) meegenomen heeft in de uitspraak.
    Dus, antwoord eens op de vraag waarom je dus helemaal ok bent met het gemengd zwemmen voor kinderen tot 7 jaar van die groep moslimvrouwen en ineens het afschuwelijk en islamhatend vindt als die Zwitserse rechter hetzelfde bepaald?
    The meaning of life is to give life meaning

MVC Lid

Reacties
    1.785
    15-08-2016

ik leg inderdaad de vinger op de hypocriete houding en het meten met twee maten, wees dan niet hypcriet en sla jezelf niet elke keer op de borst dat er hier vrijheid is en dat iedereen gelijk is, want dat is niet zo.
    doe dan net zoals de Russen of zo, daar ben je gewoon niet gelijk en weet je dat ook als minderheid.

dus haal die hypocriete valse lach van je bek en zeg gewoon tegen mij, wij tolereren jou hier meer niet, jij hebt niet dezelfde rechten zoals iedereen, dan ben je tenminste eerlijk en weet ik waar ik aan toe ben.
    Waarom blijf jij schrijven meten met twee maten, moslims worden gepakt?
    Ik heb je het bewijs gegeven dat dit niet waar is!
    Christenen werden OOK door de rechter verboden verder te handelen zoals zij op basis van hun geloofsregels zo lang hebben gehandeld.
    Zie ook dat christenen (Jehova's getuigen) tijdelijk uit de ouderlijke macht kunnen worden gezet of ontheven als zij weigeren dat hun kinderen een noodzakelijke bloedtransfusie moet ondergaan.
    Dat is nogal wat!

Dus komt uit dat slachtofferhoekje.
    Zoals je als ervaringsdeskundige weet, zijn moslims in NL staatsburgers waarop alle wetten in gelijke mate van toepassing zijn als alle andere staatsburgers.

Welke rechten worden volgens jou in NL moslims onthouden die alle andere burgers wel hebben?
    Sterker nog, moslims hebben meer rechten! Die meisjes mogen in strijd met de algemeen geldende badkleding voorschriften geheel gekleed te water.
    Waar alle burgers pasfoto's moeten inleveren met 101 voorschriften over welke delen van het gezicht goed zichtbaar moeten zijn mogen moslima's op de pasfoto met een gezicht dat grotendeels is bedekt door een hoofddoek..
    Niet-moslims waar ook maar een haarlokje 1 mm te veel het gezicht bedekt kunnen nieuwe foto's laten maken!
    "Een cultuur die zichzelf alleen maar "gelijk acht" aan een andere is voorbeschikt van het toneel te verdwijnen.

Prof.mr.dr. P.B. Cliteur

MVC Lid

Reacties
    298
    19-08-2016

Dit moet een keer fout gaan, broeders bereidt jullie je voor op een zware tijd. ze verbieden ons van alles en eisen dat we buigen zelfs de rechters doen mee, dat zegt genoeg. nooit !

MVC Lid

Reacties
    55
    01-03-2016

Ziek zijn die volwassen broeders die zwemmen in verband brengen met sexuele gedachten...

MVC Lid

Reacties
    8.487
    06-06-2009

Er is zogenaamde vrijheid van Godsdienst... welke religie verbied rekenen?? daar ga je dan mis met je argument..

Er is vrhijheid van godsdienst, maar op het moment dat iemand gebruik maakt van zijn recht, word hem die vrijheid ontnomen...dus wat ben jij nu aan het bazelen.
    Welke religie verbiedt zwemmen?

tja...

Reacties
    17.395
    02-03-2005

Citaat Geplaatst door Sandd Bekijk reactie
    en dáárom moeten wij onze moslimkinderen beschermen.
    En gewoon weer kinderleed misbruiken als stok om mee te slaan. Ik zal het weer zeggen, schaam je.

Wat ik ook weer zal zeggen is dat je zonder enig probleem gewoon mee kan gaan naar zwemles via de school, dat zelfs meer dan welkom is vanuit scholen. Wat ik me vooral afvraag is waarom je je kind wel naar die betreffende school wil laten gaan als je denkt dat de leraren of een oogje dichtknijpen of zelf meedoen aan kindermisbruik, want als die leraren zich daaraan bezondigen maakt die zwemles echt niets uit, dan kan dat ook op school gebeuren.

tja...

Reacties
    17.395
    02-03-2005

Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    Dit moet een keer fout gaan, broeders bereidt jullie je voor op een zware tijd. ze verbieden ons van alles en eisen dat we buigen zelfs de rechters doen mee, dat zegt genoeg. nooit !
    Vindt jij die groep moslimvrouwen die hier getoond werden, die kinderen tot 7 jaar gemengd lieten zwemmen fout? Spreek jij je eigen profeet tegen die zei dat kinderen vrijgesteld zijn van omgangs- en kledingregels? Spreek jij je eigen profeet tegen de heeft gesteld dat overdrijven in geloof niet goed is?

MVC Lid

Reacties
    298
    19-08-2016

Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    En gewoon weer kinderleed misbruiken als stok om mee te slaan. Ik zal het weer zeggen, schaam je.

Wat ik ook weer zal zeggen is dat je zonder enig probleem gewoon mee kan gaan naar zwemles via de school, dat zelfs meer dan welkom is vanuit scholen. Wat ik me vooral afvraag is waarom je je kind wel naar die betreffende school wil laten gaan als je denkt dat de leraren of een oogje dichtknijpen of zelf meedoen aan kindermisbruik, want als die leraren zich daaraan bezondigen maakt die zwemles echt niets uit, dan kan dat ook op school gebeuren.
    Het gaat niet alleen om misbruik, er is ook nog een gevoel van schaamte bij bepaalde kinderen die welopgevoed zijn, die hoeven zich niet te tonen aan klasgenoten en leraren. waarvoor is dat hele zwemles voor nodig. echt onzinnig.

Verbannen

Reacties
    1.610
    19-01-2016

Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    waarom leren ze de moslims niet skieen daar ... er is ook heel veel sneeeuw ...gaaap ....dit is dingen vezinnen .... om al bij kids de islam al beetje bij beetje eruit te krijgen .....zoiets als laatst in zwitserland ..de wet dat als kinderen geen hand geven de ouders een boete krijgen ......... oogklepjes af .... want je bent nu de schipper die aan wal staat
    Wat moslims ook vinden, het Europese hof heeft nu beslist, dus kan het hier ook ingesteld worden.

tja...

Reacties
    17.395
    02-03-2005

Citaat Geplaatst door Sprinkles Bekijk reactie
    Vooral het feit dat ze dat doen met Kids van jaar of 6/7
    5 tot 7 zelfs. Meestal begint schoolzwemmen in groep 3 (vertaald naar de nederlandse telling), max in groep 4. In groep 6 (weer vertaald naar de nederlandse telling) is er meestal geen schoolzwemmen meer, zeker niet in groep 7/8.

MVC Lid

Reacties
    298
    19-08-2016

Vindt jij die groep moslimvrouwen die hier getoond werden, die kinderen tot 7 jaar gemengd lieten zwemmen fout? Spreek jij je eigen profeet tegen die zei dat kinderen vrijgesteld zijn van omgangs- en kledingregels? Spreek jij je eigen profeet tegen de heeft gesteld dat overdrijven in geloof niet goed is?
    Flikker op met je onzin, het is inderdaad zo dat kinderen tot hun 7e vrijgesteld zijn van kleding en omgangsregels. tot hun 7e dus, en niet daarboven. En hier gaat het erom dat mensen verplicht worden. Dat is weer heel wat anders, dit is moslimpesten. beste broeders, sta op en bescherm jullie vrouwen en dochters.

tja...

Reacties
    17.395
    02-03-2005

Het gaat niet alleen om misbruik, er is ook nog een gevoel van schaamte bij bepaalde kinderen die welopgevoed zijn, die hoeven zich niet te tonen aan klasgenoten en leraren. waarvoor is dat hele zwemles voor nodig. echt onzinnig.
    Waar wordt dan gevraagd "zich te tonen"? Bedekkende kleding is gewoon toegestaan mits geschikte zwemkleding.
    Het gaat niet over naakt, niet eens over bikini of zwempak, die kinderen mogen van top tot teen bedekt zijn, de (zwem)kledign mag loszittend zijn.

En dat soort schaamte bij kinderen tot max 8 jaar? Die daar nog niets van zouden moeten weten? Je overdrijft mateloos...

MVC Lid

Reacties
    9.165
    22-03-2014

In Zwitserland pesten ze niet alleen moslims. Ook Nederlanders met een eigen mening zijn de klos!

Zwitsers: geen paspoort ’irritante’ Nederlandse koebel-activist

Gipf-Oberfrick - De van oorsprong Nederlandse dierenactivist Nancy Holten heeft weer de wind van voren gekregen van haar dorpsgenoten in Zwitserland. De inwoners van haar woonplaats Gipf-Oberfrick zijn haar geklaag over koebellen zo zat, dat zij voor de tweede keer hebben gestemd tegen haar naturalisatie.

Foto: Facebook

Holten woont al jaren in het Alpenland en wil daarom al een tijd lang graag een Zwitsers paspoort. De 42-jarige veganiste voldoet in principe aan alle eisen, maar ze heeft zich in de afgelopen jaren niet populair gemaakt door keer op keer acties te voeren tegen de bellen die koeien dragen als ze in de wei staan.

„Het geluid dat die dingen maken is honderd decibel. Dat is vergelijkbaar met een pneumatische boormachine. Dat willen wij toch ook niet bij onze oren hebben hangen?”, zo zei ze eerder.

Zware bellen

Ook het gewicht van de zware bellen is haar een doorn in het oog. „Vooral de bellen die de koeien dragen als ze van en naar het weiland worden gebracht zijn loodzwaar. De dieren hebben dan rond vijf kilo om hun nek hangen. Dat gaat schuren en branden in de huid.”

De veganiste, die zichzelf omschrijft als freelance journalist, model en dramastudent, verzette zich tegen meerdere Zwitserse tradities. Ook is ze tegen jagen en varkensraces en heeft ze geklaagd over de veel te luide kerkklokken in haar dorp. Dit tot grote woede van de lokale bevolking.

In 2015 gingen de dorpelingen middels een referendum voor haar naturalisatie liggen en dat doen ze nu weer. Haar aanvraagformulieren zijn dan ook geweigerd, zo schrijft thelocal.ch maandag. Vooral het feit dat Holten zo vaak de media opzocht om haar visie te verspreiden, is volgens een woordvoerder van het dorp de grootste reden van de haar richting de activiste.

Ook lokaal politica Tanja Suter vindt dat Holten een “grote mond” heeft. Ze verdient niet genaturaliseerd te worden “als ze ons irriteert en onze tradities niet respecteert”.
    Tradities

„Ik denk dat ik te vaak zeg wat ik denk en dat doe ik dan te hard”, weet Holten, die wil benadrukken dat ze niets tegen de Zwitserse tradities heeft. Het gaat haar uiteindelijk om het welzijn van de dieren.

Het woord is nu aan het regionale bestuur in het kanton Aargau, dat nog kan beslissen om ondanks de bezwaren van de bewoners haar het staatsburgerschap toe te kennen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...iviste___.html

Ook de rechten van deze vrouw worden ernstig ingeperkt!

Noord
    Nothing works....

tja...

Reacties
    17.395
    02-03-2005

Flikker op met je onzin, het is inderdaad zo dat kinderen tot hun 7e vrijgesteld zijn van kleding en omgangsregels. tot hun 7e dus, en niet daarboven. En hier gaat het erom dat mensen verplicht worden. Dat is weer heel wat anders, dit is moslimpesten. beste broeders, sta op en bescherm jullie vrouwen en dochters.
    Kom eens met bewijs voor die 7 jaar, misschien dat jij die wel kan geven....
    Want ik heb hadith geplaatst, uit de mond van de profeet Mohammed, die heeft het over geslachtsrijpheid, de puberteit. Die begint niet voor het 9de levensjaar en zelfs dat is een uitzondering, het gemiddelde daarvoor is 13.
    En zelfs met dat meegenomen valt dit gewoon binnen de marge, deze zwemlessen op school gaan over kinderen tussen de 5 en max 8 jaar.

Dit is geen moslim pesten, dit is een subgroep binnen de moslims die de grenzen poogt te verzetten. Als je het al pesten wil noemen is het eerder niet moslims pesten als andersom.
    In het land waar je roots liggen, Marokko, is het gemengd zwemmen van kinderen van deze leeftijd geen enkel probleem, zelfs niet in Pakistan, Sa en welk ander moslimland dan ook. Hier is het ook nooit een discussie punt geweest in al die jaren dat er hier moslims zijn.

En dat je dochters en vrouwen noemt is tekend, de regels van de islam op dit gebied gelden voor zowel mannen als vrouwen. Daarin zit geen enkel verschil, de islam kent dat onderscheid niet.
    Dat is waarom ik wel respect heb voor de islam, erken dat dat vanaf puberteit gerespecteerd moet worden. Mensen zoals jij maken er een verdraait gebeuren van, gericht op vrouwen, selectief en met 2 maten gemeten op verschilende manieren. Waarbij mensen zoals jij (let op, op geen enkele manier heb ik het hier over moslims in zijn algemeen) voor zichzelf een andere maat nemen als voor niet moslims en een andere maat nemen voor vrouwen als voor mannen.
    Opvallend is dat voor het grootste deel het mannen zijn die dit laatste doen, fijn he, jezelf meer ruimte bieden...

MVC Lid

Reacties
    298
    19-08-2016

Waar wordt dan gevraagd "zich te tonen"? Bedekkende kleding is gewoon toegestaan mits geschikte zwemkleding.
    Het gaat niet over naakt, niet eens over bikini of zwempak, die kinderen mogen van top tot teen bedekt zijn, de (zwem)kledign mag loszittend zijn.

En dat soort schaamte bij kinderen tot max 8 jaar? Die daar nog niets van zouden moeten weten? Je overdrijft mateloos...
    luister, wat jij denkt en vindt kan me niks schelen. dat mag je fijn aan je kinderen uitleggen. Einde gesprek.