1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    346
    23-11-2016

    Turkije was zelf ook een kolonie. Kolonie van Engeland. Tot Erdogan de macht van de politie , geheimedienst en leger wist over te nemen.

  2. #32
    Verzet siert de mens

    Reacties
    14.286
    08-02-2012

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Ga je zusje voor de mal houden. Jij begon met dildo gast.


    Serieus... wat een vertoning...
    je bent ook nog eens dement, kijk maar terug, mijn dildo opmerking kwam na die van jou....ouwe...Hyena (en ik heb ergens anders al uitgelegd wat Hyena inhoud )

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    552
    25-07-2009

    Hoe graag wij moslims het khalifaat willen hebben, Erdogan zal het zeker niet zijn.
    Een khalief die samenwerkt met Amerika Rusland,
    Die alleppo heeft verkocht die al Bab bombardeerd,
    Die militaire luchthaven ter beschikking stelt voor Amerika om te bombarderen op moslims,
    Die Israël als heeft te hulp schiet bij een brand, miljarden contract met Israël heeft afgesloten om gas te stelen voor de kust van Gaza,
    Erdogan vele praatjes maar geen daden,
    En zo kan ik maar doorgaan,

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Is dat voldoende voor zo'n vuilbek? Je vergelijkt klakkeloos twee totaal verschillende vormen van bestuur met elkaar. Dan is de vraag gerechtigt of je wel voldoende informatie hebt gehad op school. Het is goed met je: agressief en vuilbekkend.


    Bah...


    Citaat Geplaatst door Triangle Bekijk reactie
    je bent ook nog eens dement, kijk maar terug, mijn dildo opmerking kwam na die van jou....ouwe...Hyena (en ik heb ergens anders al uitgelegd wat Hyena inhoud )

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Mystiical Bekijk reactie
    Hoe graag wij moslims het khalifaat willen hebben, Erdogan zal het zeker niet zijn.
    Een khalief die samenwerkt met Amerika Rusland,
    Die alleppo heeft verkocht die al Bab bombardeerd,
    Die militaire luchthaven ter beschikking stelt voor Amerika om te bombarderen op moslims,
    Die Israël als heeft te hulp schiet bij een brand, miljarden contract met Israël heeft afgesloten om gas te stelen voor de kust van Gaza,
    Erdogan vele praatjes maar geen daden,
    En zo kan ik maar doorgaan,
    Zou het niet zo kunnen zijn dat moslims die hunkeren naar een nieuw kalifaat dat vooral is gebaseerd op heimwee naar de glorieuze tijden?
    Toen moslims overal de dienst uitmaakten?
    Nu zien dat het in zoveel moslimlanden kommer en kwel is en het de westelijke landen zijn die zoveel welvaart hebben en dominant zijn in de wereld?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    17.553
    23-01-2005

    De huidige Turkse aanvallen op IS volgen dus niet uit ethische overwegingen maar zijn gewoon een gevalletje van kalifaat nijd.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    981
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door Abracadaver Bekijk reactie
    De huidige Turkse aanvallen op IS volgen dus niet uit ethische overwegingen maar zijn gewoon een gevalletje van kalifaat nijd.
    Op burgers. Net zoals de coalitie dat doet. Hebben het meeste bloed aan hun handen.

  8. #38
    Verzet siert de mens

    Reacties
    14.286
    08-02-2012

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Is dat voldoende voor zo'n vuilbek? Je vergelijkt klakkeloos twee totaal verschillende vormen van bestuur met elkaar. Dan is de vraag gerechtigt of je wel voldoende informatie hebt gehad op school. Het is goed met je: agressief en vuilbekkend.


    Bah...
    eerst was je overtuigd dat ik begonnen was, ik heb je de feiten op die kromme naze van je gedrukt en nu kom je aanzetten of dat wat jij zei wel voldoende was..... voor mij was dat voldoende, praat normaal krijg je normaal antwoord.

    en nu opdampen hyena...

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    17.553
    23-01-2005

    Citaat Geplaatst door monk_i Bekijk reactie
    Op burgers. Net zoals de coalitie dat doet. Hebben het meeste bloed aan hun handen.
    Nou kiest men er in die regio zelf voor om het onderscheid burger militair zo vaag mogelijk te houden.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Je hebt op welke school gezeten?


    Agressieve hooligan.


    Laat je opvoeden..



    Citaat Geplaatst door Triangle Bekijk reactie
    eerst was je overtuigd dat ik begonnen was, ik heb je de feiten op die kromme naze van je gedrukt en nu kom je aanzetten of dat wat jij zei wel voldoende was..... voor mij was dat voldoende, praat normaal krijg je normaal antwoord.

    en nu opdampen hyena...

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    981
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door Abracadaver Bekijk reactie
    Nou kiest men er in die regio zelf voor om het onderscheid burger militair zo vaag mogelijk te houden.
    Zoals altijd spreken ongelovige zwijnen zoals jij moslim burger slachtoffers goed.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Dat Erdogan een kalifaat zal brengen is vrees ik voor sommigen enkel ijdele hoop.
    Ik zie ook dat vele moslims helemaal niet zitten te wachten op Erdogans kalifaat maar dat terzijde,

    Wat mij ook opvalt is dat wij Westerlingen denken te begrijpen wat de gemiddelde Turk zou moeten willen.
    Nou snap ik ook bepaalde zaken niet helemaal maar wat ik zie is dat in veel opzichten veel Turkse mensen te vergelijken zijn met Russen.
    Ze zijn zeer bereid bepaalde rijkdom en vrijheden in te ruilen voor (het idee) van een machtige staat,

    Dat ik dat niet snap zegt natuurlijk niet dat het onlogisch is,

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dat Erdogan een kalifaat zal brengen is vrees ik voor sommigen enkel ijdele hoop.
    Ik zie ook dat vele moslims helemaal niet zitten te wachten op Erdogans kalifaat maar dat terzijde,

    Wat mij ook opvalt is dat wij Westerlingen denken te begrijpen wat de gemiddelde Turk zou moeten willen.
    Nou snap ik ook bepaalde zaken niet helemaal maar wat ik zie is dat in veel opzichten veel Turkse mensen te vergelijken zijn met Russen.
    Ze zijn zeer bereid bepaalde rijkdom en vrijheden in te ruilen voor (het idee) van een machtige staat,

    Dat ik dat niet snap zegt natuurlijk niet dat het onlogisch is,
    de macht die jij denkt te weten is niet hetzelfde als van een ander.. een Islamitische super macht die er ooit was de afgelopen 1000 jaar is een verplichting voor de Moslims.. een verplichting die Moslims moeten nakomen om een eenheid te vormen tegen de haat en onderdrukking die men (de zwakkeren) ondervindt zonder een Islamitische macht zoals wat er de afgelopen 100 jaar gaande is door toedoen van westerlingen en israelieten..

    dat deze macht nu niet gevormd kan worden heeft bepaalde reden, zoals teveel verraders tussen de Moslims.. en dan heb je natuurlijk de inmengingen van de blanke zionisten die er alles voor doen om dit tegen te houden met terrorisme als hun gereedschap..

    Islamitische macht is niet verdeel en heers zoals een blanke overheerser dat ooit quote in zijn heersing maar een macht om iedereen vrijheid te geven waar iedereen beschermd wordt tegen het kwaad en onderdrukking..

    dat de blanken van nu dit als een gevaar zien, komt doordat zij weten dat de Islam groeit en zo hun duivels gewoontes zal overnemen en vernietigen.. zij de blanken willen liever de zwakkeren onderdrukken en heersen en vooral uitbuiten om er zelf beter van te worden.. (zoals de afgelopen 100 jaar)

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    346
    23-11-2016

    "dat deze macht nu niet gevormd kan worden heeft bepaalde reden, zoals teveel verraders tussen de Moslims.. en dan heb je natuurlijk de inmengingen van de blanke zionisten die er alles voor doen om dit tegen te houden met terrorisme als hun gereedschap"

    Hier geef ik je echt gelijk in. Er zijn inderdaad veel hondjes van het westen in islamitische landen. Je moet ze van het bron uitroeien zoals Erdogan dat doet. Onkruid hoort uitgeroeid te worden

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door Triangle Bekijk reactie
    eerst was je overtuigd dat ik begonnen was, ik heb je de feiten op die kromme naze van je gedrukt en nu kom je aanzetten of dat wat jij zei wel voldoende was..... voor mij was dat voldoende, praat normaal krijg je normaal antwoord.

    en nu opdampen hyena...