1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Domme wijf hans

  2. #17
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    En huwelijkt (de gelovige vrouwen) niet uit aan de veelgoden-aanbidders, totdat zij geloven. En een gelovige slaaf is zeker beter dan een veelgoden-aanbidder, ook al bevalt hij jullie." (Soerat Al baqarah, aya 221).*
    Umm Hurairah.

  3. #18
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door F40 Bekijk reactie
    Domme wijf hans
    als jij je nou eens zou verdiepen in het geloof zou je weten dat hedendaagse christenen als atheïsten worden gezien door geleerde. Christenen die daadwerkelijk hetgeen volgde wat in de bijbel staat zijn er nauwelijks. De bijbel is ook meerdere keren herschreven en aangepast. En dat maakt het dus niet toegestaan om met hen te trouwen.

    Maar jij kent geeneens de basis (tawheed) laat staan zulke zaken.
    Umm Hurairah.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    “O Jullie die geloven! Neemt niet de Joden en Christenen tot vriend. Zij zijn als vrienden van elkaar. En wie van jullie hen als vriend neemt, behoort ongetwijfeld tot hen. Voorwaar, Allah leidt het onrechtvaardige volk niet.” (5:51)

    Lol alsof ik bevriend moet zijn met mijn collega's? Ik heb standaard een zakelijk contact met ongelovigen. Als men daar issues mee heeft sla je hoofd dan lekker tegen de muur. I really dont care...
    Moslims mogen ongelovigen niet tot vriend nemen vanwege het kunnen vervallen in hen gewoontes. Is ook vrij logisch want we weten allemaal dat je vrienden kring veel invloed op je kan hebben. Niet dat het toedoet maar mijn vriendenkring bestaat voornamelijk uit bekeerlingen. Ja ook Nederlandse maar wel allemaal moslimas
    spijker op de kop.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Respect hebben voor iedereen is goed.wat je afkomst religie ook is.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  6. #21
    riffia

    Reacties
    1.463
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Respect hebben voor iedereen is goed.wat je afkomst religie ook is.
    mee eens beste knul
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  7. #22
    anti-hero

    Reacties
    1.228
    15-09-2016

    Een goed initiatief. Moeten ze vaker doen.
    Divide and rule (or divide and conquer, from Latin dīvide et īmpera) in politics and sociology is gaining and maintaining power by breaking up larger concentrations of power into pieces that individually have less power than the one implementing the strategy. The concept refers to a strategy that breaks up existing power structures, and especially prevents smaller power groups from linking up, causing rivalries and fomenting discord among the people.[1]

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    mee eens beste knul
    wat vind jij van de boerka verbod.elke mening telt.op Facebook is er een poll.ben benieuwd naar de uitkomst.ik ga nu mijn red Bull uit de vriezer halen.zit al 20 minuten in.ik heb Samsung koelkast
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Pharaoh Bekijk reactie
    Een goed initiatief. Moeten ze vaker doen.
    en wat is de doel daar van.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  10. #25
    anti-hero

    Reacties
    1.228
    15-09-2016

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    en wat is de doel daar van.
    Om van elkaar te leren.
    Divide and rule (or divide and conquer, from Latin dīvide et īmpera) in politics and sociology is gaining and maintaining power by breaking up larger concentrations of power into pieces that individually have less power than the one implementing the strategy. The concept refers to a strategy that breaks up existing power structures, and especially prevents smaller power groups from linking up, causing rivalries and fomenting discord among the people.[1]

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Pharaoh Bekijk reactie
    Om van elkaar te leren.
    oke
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  12. #27
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Pharaoh Bekijk reactie
    Om van elkaar te leren.
    Zoals wat dan?
    Umm Hurairah.

  13. #28
    anti-hero

    Reacties
    1.228
    15-09-2016

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Zoals wat dan?
    Er is vaak haat tussen deze groepen. Hell, er is zelfs haat in een groep onderling. Om samen bij elkaar te komen laat je juist zien dat we allemaal maar mensen zijn, en dat we in principe allemaal vreedzaam willen leven.
    Divide and rule (or divide and conquer, from Latin dīvide et īmpera) in politics and sociology is gaining and maintaining power by breaking up larger concentrations of power into pieces that individually have less power than the one implementing the strategy. The concept refers to a strategy that breaks up existing power structures, and especially prevents smaller power groups from linking up, causing rivalries and fomenting discord among the people.[1]

  14. #29
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Pharaoh Bekijk reactie
    Er is vaak haat tussen deze groepen. Hell, er is zelfs haat in een groep onderling. Om samen bij elkaar te komen laat je juist zien dat we allemaal maar mensen zijn, en dat we in principe allemaal vreedzaam willen leven.
    Ik vind dat onzin. Gelovigen hebben vaak veel met elkaar gemeen en gaan respectvol met elkaar om. Het zijn juist de atheïsten die al met hun ogen beginnen te rollen als men aankaart ergens in te geloven.. en daar blijft het vaak niet bij want lekker andersmans geloof bespotten is wat volgt... maar daar hoor je niemand over...
    Umm Hurairah.

  15. #30
    anti-hero

    Reacties
    1.228
    15-09-2016

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Ik vind dat onzin. Gelovigen hebben vaak veel met elkaar gemeen en gaan respectvol met elkaar om. Het zijn juist de atheïsten die al met hun ogen beginnen te rollen als men aankaart ergens in te geloven.. en daar blijft het vaak niet bij want lekker andersmans geloof bespotten is wat volgt... maar daar hoor je niemand over...
    Dat heb ik niet zo ervaren, sorry. Er zijn inderdaad ook Atheïsten bij die hatelijk doen tegen de Theïsten. Maar gelovigen onder elkaar ook heel erg.
    Divide and rule (or divide and conquer, from Latin dīvide et īmpera) in politics and sociology is gaining and maintaining power by breaking up larger concentrations of power into pieces that individually have less power than the one implementing the strategy. The concept refers to a strategy that breaks up existing power structures, and especially prevents smaller power groups from linking up, causing rivalries and fomenting discord among the people.[1]