1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5.768
    06-06-2012

    Make-up topic

    Salaam lieve leden,

    Ik ben echt een make up freak, daar wil ik niet mee zeggen dat ik erbij loop als een geplamuurde clown maar gewoon op een mooie manier.
    Ik leer bijna elke dag wel weer wat bij. Ik dacht misschien is het leuk om het hier over make-up te hebben.
    Dat kunnen make-up tips zijn, bijv hoe je een product op zijn best kan aanbrengen etc.

    Ben ook benieuwd wat jullie favo make-up product is.

    De mijne is op dit moment de Golden Sugar 2 highlighter palette van Revolution. Zoooooooo voordelig, maar oh that pigment.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.768
    06-06-2012

    Zijn hier geen make-up lovers?

  3. #3
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Ik heb die ook idd erg prachtig

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.768
    06-06-2012

    Citaat Geplaatst door Riffia_Kebdania Bekijk reactie
    Ik heb die ook idd erg prachtig
    Duurde echt lang om 'm te kunnen krijgen. Was altijd en overal uitverkocht jeetje.

  5. #5
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    2016 was het jaar van het contouren.

    2017 het jaar van het gebruik van plakband [emoji19]

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  6. #6
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door Goud. Bekijk reactie
    Duurde echt lang om 'm te kunnen krijgen. Was altijd en overal uitverkocht jeetje.

    Ja klopt bij ons ook haha en bij de boozyshop heb je m ook als het goed is.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.768
    06-06-2012

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    2016 was het jaar van het contouren.

    2017 het jaar van het gebruik van plakband [emoji19]
    Contour zal nooit uit de mode geraken. 2017 wordt het jaar van baken.
    Citaat Geplaatst door Riffia_Kebdania Bekijk reactie
    Ja klopt bij ons ook haha en bij de boozyshop heb je m ook als het goed is.
    Ja, bij de boozy was tie altijd uitverkocht. Maar heb 'm nu eindelijk.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    56
    30-03-2016

    I love banana powder; zeker en vast een aanrader. Je hebt verschillende soorten en merken.
    Ik heb zelf die van W7. Top product.



    € 6,49 bij Boozyshop.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    56
    30-03-2016

    Lang gezocht naar een geschikte foundation; dekkend, zonder een maskereffect te creëren. En ook gewoon licht.
    Verschillende soorten uitgeprobeerd, waaronder de 'Milani foundation' en enorm tevreden. Ik heb zelf een lichte huid en gebruik kleurnummer 01: creamy vanilla.



    € 12,49 bij Boozyshop.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    56
    30-03-2016

    Een iets duurdere foundation, maar ook een geweldig product is de 'Double wear' foundation van Estée Lauder.
    Full coverage. Vind deze persoonlijk meer geschikt voor gelegenheden, niet voor het dagelijks leven.



    € 42,90 bij Ici Paris XL.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door Niyaah. Bekijk reactie
    Lang gezocht naar een geschikte foundation; dekkend, zonder een maskereffect te creëren. En ook gewoon licht.
    Verschillende soorten uitgeprobeerd, waaronder de 'Milani foundation' en enorm tevreden. Ik heb zelf een lichte huid en gebruik kleurnummer 01: vanilla.



    € 12,49 bij Boozyshop.
    Is deze echt goed dekkend ook als je plekjes hebt heb sinds een maandje hormonale plekjes langs mijn kaaklijn en zou die graag willen bedekken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    56
    30-03-2016

    Ook enorm veel verschillende soorten mascara geprobeerd; van Essence tot Catrice. Van Maybelinne tot Rimmel.
    Uiteindelijk onderstaande mascara van HR uitgeprobeerd en deze is momenteel mijn ultieme favoriet.



    Had deze in een geschenkset gekocht met remover etc. voor € 24,50 bij Ici Paris XL.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    56
    30-03-2016

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Is deze echt goed dekkend ook als je plekjes hebt heb sinds een maandje hormonale plekjes langs mijn kaaklijn en zou die graag willen bedekken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ja, is enorm dekkend, full coverage. Zonder een maskereffect te creëren. Ze vallen wel iets donkerder uit dan lijkt op de foto's. Dus neem een tint lichter dan je gewend bent. Daarom heb ik de lichtste tint voor mezelf genomen.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.768
    06-06-2012

    Citaat Geplaatst door Niyaah. Bekijk reactie
    I love banana powder; zeker en vast een aanrader. Je hebt verschillende soorten en merken.
    Ik heb zelf die van W7. Top product.



    € 6,49 bij Boozyshop.
    Is de Banana powder fijn? Hoe gebruik je 'm?
    Citaat Geplaatst door Niyaah. Bekijk reactie
    Lang gezocht naar een geschikte foundation; dekkend, zonder een maskereffect te creëren. En ook gewoon licht.
    Verschillende soorten uitgeprobeerd, waaronder de 'Milani foundation' en enorm tevreden. Ik heb zelf een lichte huid en gebruik kleurnummer 01: creamy vanilla.



    € 12,49 bij Boozyshop.
    Ik twijfel al een tijdje om deze te bestellen. Hoor er goede verhalen over.. Maar weet echt niet welke kleur ik zou moeten halen..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Nog een make-up liefhebber hier.

    Leuke topic!