1. #286
    MVC Lid

    Reacties
    3.543
    14-07-2014

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Jakko is 57 las ik ergens, Hij is pas ook bompa geworden.
    .

  2. #287
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Moestuinafa Bekijk reactie
    Deed ik dat net niet al dan? De rest lijkt me logisch, wie tijdens strijd (in ruime zin) met een van die groepen is, is ook met die ander en kan dus niet vertrouwd worden dat die je zal helpen.
    Is er nu een strijd gaande?

  3. #288
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Met alle joden vanwege hun joods zijn? Nee.
    Wel met de staat Israel.

    Maar jij maakt er een rassenoorlog van: Zuckerberg=een jood=verdacht.





    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Is er nu een strijd gaande?

  4. #289
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Met alle joden vanwege hun joods zijn? Nee.
    Wel met de staat Israel.

    Maar jij maakt er een rassenoorlog van: Zuckerberg=een jood=verdacht.
    Jep jep rassenoorlog mensen op straat vermoorden komt allemaal logica uit je mond. Als je het niet erg vindt zou je willen opzouten.

  5. #290
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Moestuinafa Bekijk reactie
    Dat hangt er vanaf hoe je strijd ziet, er is geen uniform islamitisch leger versus een Christelijk leger dus in dat opzicht nee. Als het gaat om gewoon gewapende gevechten uit naam van dan zie je dit wel. Laat staan als je het ruim ziet tot aan handel e.d. aan toe, dan is het onmiskenbaar.
    Maar is wel degelijk conflict tussen mensen die zichzelf Joods noemen tegen Moslims. Btw ook Moslims onderling dat ontken ik ook niet. Plus je ziet de eerste punt goed nee geen uniform Islamitische leger.

  6. #291
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Nee, ik wil van jou nog even een antwoord waarom jij Zuckerberg vanwege zijn joodszijn verdacht maakt.


    bij voorbaat dank


    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Jep jep rassenoorlog mensen op straat vermoorden komt allemaal logica uit je mond. Als je het niet erg vindt zou je willen opzouten.

  7. #292
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Er zijn zat joden die die strijd niet zien. Je hebt het over Zionisten van de staat Israel. Niet over joden.


    dat maakt jou een racist.

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Maar is wel degelijk conflict tussen mensen die zichzelf Joods noemen tegen Moslims. Btw ook Moslims onderling dat ontken ik ook niet. Plus je ziet de eerste punt goed nee geen uniform Islamitische leger.

  8. #293
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Nee, ik wil van jou nog even een antwoord waarom jij Zuckerberg vanwege zijn joodszijn verdacht maakt.


    bij voorbaat dank
    Nja je hebt eigenlijk niks meer te willen je denkt toch niet dat ik met een walgelijk vent als jou nog een discussie aanga.

  9. #294
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Nee dat denk ik ook niet. Je gaat de vraag liever uit de weg. Chicken.

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Nja je hebt eigenlijk niks meer te willen je denkt toch niet dat ik met een walgelijk vent als jou nog een discussie aanga.

  10. #295
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Er zijn zat joden die die strijd niet zien. Je hebt het over Zionisten van de staat Israel. Niet over joden.


    dat maakt jou een racist.
    Die zijn er zeker maar de Joden staan wel bekend om een bepaakd verleden. Btw zulke oproepen van pas op en meng niet met deze groep komt vaker voor in de Koran en Hadith. Niet alleen naar de ongelovigen maar zelfs naar Moslims toe. Dat er ook onder de moslims mensen zijn waar wij voor moeten oppassen en niet mee samen moeten gaan. Dus je hysterische gedrag raakt noch kant noch wal.

  11. #296
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Dat was btw laatste reactie naar Jakko. Ben klaar met dit soort mensen.

  12. #297
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Truste racist. Slaap zoet.

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Die zijn er zeker maar de Joden staan wel bekend om een bepaakd verleden. Btw zulke oproepen van pas op en meng niet met deze groep komt vaker voor in de Koran en Hadith. Niet alleen naar de ongelovigen maar zelfs naar Moslims toe. Dat er ook onder de moslims mensen zijn waar wij voor moeten oppassen en niet mee samen moeten gaan. Dus je hysterische gedrag raakt noch kant noch wal.

  13. #298
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Bonen Bekijk reactie
    Daar ben ik het volledig mee eens Mathijs.
    Noord55 is inderdaad (ook in mijn ogen) een gluiperd met hele nare opruiende uitspraken. En z'n handelswijze ziet er telke malen hetzelfde uit, namelijk: eerst zogenaamd 'oprecht' de dialoog aangaan, doen alsof hij je standpunt(en) begrijpt, deze vervolgens te proberen te ondermijnen door zijn eigen opvattingen op te dringen, weer doen alsof hij inziet en "begrijpt" dat er een onoverkomelijke meningsverschil bestaat, waarbij een ieder die van elkaar dient te respecteren, om die daarna even later weer te ridiculiseren en met z'n moralistische superieurvoelende vingertje je "terecht te wijzen" omdat hij van mening is dat zijn waarden en normen de juiste zijn en er dus wat aan jou mankeert....dit verkondigd hij dan vervolgens aan zijn geestverwanten op m.nl waarbij hij eigenlijk "de ander" monddood probeert te maken en ook nog eens karaktermoord pleegt omdat "die ander" nu eenmaal een andere mening/opvatting is toebedeeld....

    Daarom praat ik niet meer met die ouwe schijnheilige hypocriete boerenl.ul....het is altijd hetzelfde gedonder met die hardnekkige betuttelende islamofoben!

    Bonen,

    Tjonge jonge! Er zit zelfs een hele strategie achter!

    Trap er niet in!


    Noord
    Nothing works....

  14. #299
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Sprinkles Bekijk reactie
    Sorry je hebt gelijk. .
    Je bent gewoon een jewofoob..
    Dus moslims zijn jewofoob?

  15. #300
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Sprinkles Bekijk reactie
    Jij..
    Wat snap je niet aan jou en je rare interpetraties .!!!
    En nu wegwezen rare haatzaaier
    Interpertatie? Heb je nog steeds moeite met begrijpend lezen?