1. #271
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Nee Doed JIJ bent een racist. JIJ verbindt het fout zijn van Facebook aan het joods zijn van de directeur ervan. En dat rechtvaardig je uit een soera inde koran. JIJ doet dat.

    Ik heb het niet over moslims.

    smeerlap


    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Dat is toch wat je eerder zei de Koran is dus racistisch en daarom zijn ook alle Moslims racistisch omdat wij erin geloven.

  2. #272
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Nee Doed JIJ bent een racist. JIJ verbindt het fout zijn van Facebook aan het joods zijn van de directeur ervan. En dat rechtvaardig je uit een soera inde koran. JIJ doet dat.

    Ik heb het niet over moslims.

    smeerlap
    Mmm oke heb je ook me andere reacties gelezen richting Mathijs? Ga je soms de vers uit de Koran ontkennen moet ik hem weer posten? Het staat er toch echt duidelijk en de Koran is waar moslims in geloven. Dus is iedereen racistisch omdat die gelooft in de Koran?

  3. #273
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Nee Doed IK WIL ZOALS JOU ZIJN. EEN MOSLIM, WANT DIE ZIJN RECHTVAARDIG . IK WIL NIET JOODS ZIJN
    Dat gaan we regelen!!!!
    Umm Hurairah.

  4. #274
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Sprinkles Bekijk reactie
    Alle joden op grond van een geloof als niet betrouwbaar te bestempelen. .het voorbeeld geeft dus zelf al met Facebook.. is gewoon discriminatie en haat..
    Wa dat niet waar jij zo (genaamd)hard tegenstrijdige schijnheil??
    Dus zijn alle Moslims racisten omdat zij geloven in de Koran?

  5. #275
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Dat gaan we regelen!!!!
    Haha

  6. #276
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Haha
    Ik kreeg dat ooit is van een kindje in mijn klas te horen.. Hij kwam echt zo zielig naar mij toe meskien en vertelde dat zijn opa zei dat hij joods was, dat kind was helemaal van slag daardoor en zei tegen mij: Maar juf, ik wil helemaal niet Joods zijn.. Haha kapot zielig...
    Umm Hurairah.

  7. #277
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Sprinkles Bekijk reactie
    Zeg ik moslims..ken genoeg moslims die deze opvattingen van jou totaal niet ondersteunen.
    Er hebben er zelfs een topic over..
    Moslims christenen en joden bijeen in kerk mohammedia.
    Dus nee deze uitspraak betrek ik op jou persoonlijk..
    Dus wat er in de vers staat met betrekking tot de Joden uit de Koran klopt niet?

  8. #278
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Ik kreeg dat ooit is van een kindje in mijn klas te horen.. Hij kwam echt zo zielig naar mij toe meskien en vertelde dat zijn opa zei dat hij joods was, dat kind was helemaal van slag daardoor en zei tegen mij: Maar juf, ik wil helemaal niet Joods zijn.. Haha kapot zielig...
    Haha meskien, insha Allah wilt die Moslim worden.

  9. #279
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Sprinkles Bekijk reactie
    Wat u er beter dan het geven van aalmoezen beter dan bidden en vasten..?
    Ik zie het niet zo kortzichtig maar jij wel. Dus nogmaals kun je me vraag beantwoorden?

  10. #280
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Sprinkles Bekijk reactie
    Van wie komt deze tekst Dude..
    Vertel me dat eerst eens..doet geen belletje rinkelen?
    Moet ik nog een stukje plaatsen?

    "Dan is dat wel de verzoening van vriend met vriend "
    Kun je ons vertellen wat er staat in deze 2 verzen uit de Koran?


    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِيَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَن يَتَوَلَّهُم مِّنكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

    O you who have believed, do not take the Jews and the Christians as allies. They are [in fact] allies of one another. And whoever is an ally to them among you - then indeed, he is [one] of them. Indeed, Allah guides not the wrongdoing people.
    [5:51Quran]

    https://quran.com/5:51
    -------------------------------------

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الَّذِينَ اتَّخَذُوا دِينَكُمْ هُزُوًا وَلَعِبًا مِّنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِن قَبْلِكُمْ وَالْكُفَّارَ أَوْلِيَاءَ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ

    O you who have believed, take not those who have taken your religion in ridicule and amusement among the ones who were given the Scripture before you nor the disbelievers as allies. And fear Allah , if you should [truly] be believers.

    https://quran.com/5:57

  11. #281
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Kun je ons vertellen wat er staat in deze 2 verzen uit de Koran?


    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِيَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَن يَتَوَلَّهُم مِّنكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

    O you who have believed, do not take the Jews and the Christians as allies. They are [in fact] allies of one another. And whoever is an ally to them among you - then indeed, he is [one] of them. Indeed, Allah guides not the wrongdoing people.
    [5:51Quran]

    https://quran.com/5:51
    -------------------------------------

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الَّذِينَ اتَّخَذُوا دِينَكُمْ هُزُوًا وَلَعِبًا مِّنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِن قَبْلِكُمْ وَالْكُفَّارَ أَوْلِيَاءَ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ

    O you who have believed, take not those who have taken your religion in ridicule and amusement among the ones who were given the Scripture before you nor the disbelievers as allies. And fear Allah , if you should [truly] be believers.

    https://quran.com/5:57

  12. #282
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Sprinkles Bekijk reactie
    Laar maar met jou valt niet te praten..
    Stik niet in je haat..
    Ik heb nergens gezegd dat ik Joden haat dat maak jij er weer van. Jullie tokkies hebben echt moeite met begrijpend lezen.

  13. #283
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Moestuinafa Bekijk reactie
    Eerste gaat erover dat joden en Christen nog wel eens samenspanden tegen Mohammed.

    De tweede is grof gezegd wie geen fundamentalist is is de tijd niet waardig.
    Klopt en naar wie is de eerste gericht? Btw er staat bij de 2e wat anders en niet fundamentalist.

  14. #284
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Haha ironisch.

  15. #285
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Moestuinafa Bekijk reactie
    Aan moslims gericht, ofwel zorg voor je eigen volk ipv het aan een ander over te laten.
    Vertaal dit eens. do not take the Jews and the Christians as allies. They are [in fact] allies of one another. And whoever is an ally to them among you - then indeed, he is [one] of them

    Niet proberen van een appel een peer te maken.